2109
معرفی هتل داریوش کیش

معرفی هتل داریوش کیش

1400/03/12 بازدید711

طی چند سال گذشته کیش در حوزه گردشگری اهمیت زیادی پیدا کرده و به‌همین ‌دلیل افراد بسیاری در این جزیره هتل ساخته‌اند. این هتل‌ها انواع مختلفی دارند و همه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. هتل داریوش کیش و هتل ایران جز لوکس‌ترین اقامت‌گاه‌های این جزیره محسوب می‌شوند که درادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت؛ با ما همراه باشید.

هتل داریوش کیش

این هتل یکی از بهترین و معروف‌ترین اقامت‌گاه‌های کیش و حتی ایران محسوب می‌شود. هتل داریوش به سبک معماری باستان و سازه‌های تخت‌جمشید ساخته شده است. این هتل به‌دلیل طراحی باستانی، به‌تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش شناخته می‌شود. هتل داریوش در منطقه‌ای خوب واقع شده است و از آن به‌راحتی می‌توانید خود را به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره برسانید. برخلاف نمای قدیمی، داخل این هتل، امکانات فوق‌العاده‌ای وجود دارد که اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل داریوش کیش، چشم‌انداز منحصربه‌فرد آن است. شما از پنجره یا با رفتن روی بالکن می‌توانید ساحل و دریای خلیج‌فارس را تماشا کنید. این هتل سه طبقه دارد و در طبقات آن 190 واحد اقامتی لوکس ساخته شده است.

امکانات

این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به لوازم بهداشتی (صابون، شامپو و خمیردندان)، دمپایی، سشوار، میز تحریر، صبحانه رایگان، روم سرویس، یخچال، مبل، آباژور، آویز لباس، پاور سوییچ، دراور، کمد لباس، چای‌ساز، وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تلوزیون و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد. همچنین لازم به‌ذکر است که برخی از واحدها بالکن دارد.

 

بخش‌هایی از ساختمان هتل داریوش به لابی، نمازخانه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی، سالن ماساژ، پارکینگ، رستوران و سالن همایش اختصاص داده شده است. لابی هتل داریوش، 1000 نفر ظرفیت داشته و در آن امکاناتی مانند تلویزیون، مبل، لاندری، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، سرویس بهداشتی، اینترنت و... وجود دارد. پارکینگ این هتل برخلاف مساحت آن، کوچک است و ظرفیتی برای پارک 12 خودرو دارد. در مجموعه ورزشی هتل داریوش فضاهایی برای انجام فوتسال، بسکتبال، والیبال، گیم‌نت، بیلیارد و زمین تنیس ساخته شده است. استخر، سونا، جکوزی و امکان انجام برخی از تفریحات آبی در مجموعه ورزشی این هتل امکان‌پذیر خواهد بود. رستوران آپادانا با 280 نفر ظرفیت در طبقه همکف این هتل مجلل واقع شده است و در آن امکان سفارش دادن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی وجود دارد. همچنین در هتل داریوش خدمات پزشکی دراختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. با توجه به این امکانات کم‌نظیر، تور کیش هتل داریوش را ازدست ندهید.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد این هتل در موقعیتی عالی واقع شده است و به‌همین ‌دلیل، دسترسی آسانی برای رفتن به اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، کیبل اسکی، بازار پردیس 1 و 2، پارک هنگام، پاساژ مریم و دیگر مکان‌های کیش فراهم می‌کند. هتل داریوش در محدوده میدان داریوش قرار گرفته است.

هتل ایران کیش

یکی‌دیگر از لوکس‌ترین های هتل  کیش هتل ایران محسوب می‌شود. این هتل دو برج مجزا دارد و سال 1393 افتتاح شده است. این هتل هفت طبقه مشتمل‌بر 128 واحد اقامتی دارد. از اتاق‌های شمالی هتل ایران، می‌توانید دریا را تماشا کنید و از پنجره اتاق‌های جنوبی، پارک بزرگ جزیره قابل مشاهده است. این هتل امکانات متعددی دارد و شما در آن اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

 

امکانات

از جمله فضاهای ساخته شده در این هتل می‌توان به لابی، مجموعه آبی، فضای سبز، پارکینگ، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، رستوران و سالن همایش اشاره کرد. در مجموعه آبی هتل ایران استخر، سونا و جکوزی وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. می‌توانید در ساعات مختلف شبانه‌روز، با مراجعه‌به کافی‌شاپ هتل، انواع میان‌وعده‌ها را میل کنید. دسرهای این کافی‌شاپ قیمت و کیفیت خوبی دارند. اگر قصد کرایه اتومبیل در جزیره کیش را داشتید، می‌توانید خودرو موردنظر را در این هتل اجاره کنید و با استفاده از آن در شهر گشت بزنید. پارکینگ هتل فضایی مناسب برای پارک 20 خودرو دارد و برای استفاده از فضای آن، باید هزینه‌ای اضافه‌تر بپردازید.

 

پیشنهاد می‌کنیم برای انجام ورزش‌های مختلف، به مجموعه ورزشی هتل بروید. در این مکان فضاهایی برای انجام فوتبال، والیبال و بسکتبال وجود دارد. رستوران ایران با 250 نفر ظرفیت در طبقه اول این هتل واقع شده است. با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، گیاهی، دریایی، فست‌فود و بین‌المللی را سرو کنید.

برای رفاه حال مهمانان، امکاناتی مانند آباژور، چای‌ساز، تلویزیون، یخچال، مبل، آویز لباس، کمد، تلفن، دراور، میز آرایش، اینترنت، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و سیستم تهویه هوای مطبوع در اتاق‌های هتل ایران تعبیه شده است. ناگفته نماند که برخی از اتاق‌های این هتل بالکن دارند و برای رزرو آن‌ها، معمولا، باید هزینه بیشتری بپردازید. اگر قصد میل کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار را داشتید، لازم است هزینه آن را به هتل بپردازید.

موقعیت مکانی

این هتل فاصله کمی با مراکز مهم جزیره مانند ساحل، بازار مروارید، مرکز کارتینگ، بولینگ مریم، توتی فروتی، کوه نور و... دارد. این هتل در محدوده بلوار امیرکبیر و بلوار خلیج‌فارس واقع شده است. پیشنهاد میکنیم هتل های دیگر کیش مانند هتل میراژ کیش هم در علی بابا بررسی کنید.

کیش یکی از مهم‌ترین جزایر ایران و زیباترین جزیره کشور محسوب می‌شود. ما هتل داریوش کیش و هتل ایران را به شما معرفی کردیم که بهترین اقامت‌گاه‌های این جزیره به‌‌شمار می‌روند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16121 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11458 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2434 بازدید