2109
بهترین راه برای سفیدکردن واژن کدام است؟

بهترین راه برای سفیدکردن واژن کدام است؟

1400/03/05 بازدید36012

 

یکی از تاثیر گذارترین موارد در اعتماد به نفس بانوان تیرگی واژن است که برکیفیت رابطه جنسی اثرگذاری زیادی دارد و زیباجویان همیشه به دنبال راهی برای روشن سازی واژن بوده‌اند.

امروزه روش‌های زیادی برای انجام این کار پیش روی شماست، اما سوال مهمی که وجود دارد این است که بهترین راه کدام است؟

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بهترین راه برای سفید سازی واژن بپردازیم.

 

علت تیرگی واژن

قبل از اینکه به روش‌های سفید کردن واژن بپردازیم باید بررسی کنیم که چه مواردی موجب تیرگی پوست دستگاه تناسلی میشود.

در ابتدا باید گفت برخی از این دلایل به سبک زندگی ما باز می‌گردند و برخی هم مواردی هستند که کنترل آن‌ها در دست ما نیست، اما خوب است بدانیم که اکثر آن‌ها قابل تغییر هستند.

از دلایلی که موجب تیرگی واژن می‌شود می‌توان به ژنتیک، افزایش سن و اختلالات هورمونی اشاره کرد؛ همچنین از جمله مسائلی که به سبک زندگی مربوط است مانند پیاده روی زیاد و دوچرخه سواری مکرر، همچنین استفاده از ژیلت و تیغ به‌صورت روتین بخصوص استفاده از ژیلت کهنه، تغییرات مکرر وزن، پوشیدن لباس‌های تنگ و پلاستیکی، عدم رعایت بهداشت شخصی و مرطوب ماندن واژن از مواردی است تاثیر بسزایی بر آن دارد.

مواردی چون بارداری و کم کاری یا پرکاری تیروئید نیز موجب تیرگی واژن می‌شوند. عوامل دیگری نیز بر این موضوع تأثیر گذارند اما عمده دلایل آن موارد ذکر شده است.

 

روش‌های سفیدکردن واژن

سفید کردن واژن به سه روش امکان پذیر است؛ اولین موردی که می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم روش‌های خانگی است، موادی مثل جوش‌شیرین، آلوورا، سفیده تخم مرغ یا زردچوبه همگی می‌توانند بر روشن سازی واژن موثر باشند اما مشکلی که در رابطه با این روش‌ها وجود دارد این است نتیجه آن دائم و قطعی نیست و بسیار زمان‌بر است، این روش‌ها پس از استفاده طی یک دوره بسیار طولانی، برای مدت کوتاهی می‌توانند رنگ واژن را روشن‌تر کنند؛ اما خطری که در رابطه با استفاده از مواد طبیعی وجود دارد این است که به علت احتمال وجود میکروب و آلودگی می‌توانند به‌راحتی باعث عفونت واژن شوند.

روش دیگر استفاده از کرم‌های موضعی است که این روش همانند روش قبلی، بسیار زمان‌بر است و اثرگذاری چشمگیری ندارد.

اما بهترین راه سفید کردن واژن چیست؟

رفع تیرگی واژن با لیزر بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب است، زیرا در مدت زمان بسیار کوتاه، بدون درد، خونریزی و دوره نقاهت سخت، بیشترین اثر بخشی را دارد. سفید کردن واژن با لیزر بسته به ژنتیک و میزان تیرگی تا 70 درصد اثرگذاری دارد که بالاترین میزان اثربخشی در میان روش‌های موجود است.

اما نکته‌ای که در رابطه با انجام این روش وجود دارد این است که به علت حساسیت ناحیه تناسلی، لیزر باید در یک کلینیک معتبر تحت نظر پزشکان مجرب انجام شود، انجام دادن این کار در یک محیط غیر حرفه‌ای می‌تواند آسیب‌های جدی به سلامت زیباجو بزند. کلینیک نیل، یک کلنیک خوش سابقه، با وجود پزشکان مجرب و کادر حاذق یکی از امن‌ترین انتخاب‌ها برای انجام این عمل است.

 

رفع تیرگی واژن با لیزر چه خطراتی دارد؟

یکی از متداول ترین سوال‌ها در رابطه با رفع تیرگی واژن با لیزر خطرناک بودن آن است؛ در این رابطه باید به شما بگوییم که اگر تمام دستورالعمل‌های دوران نقاهت را به خوبی رعایت کنید هیچ خطری وجود نخواهد داشت.

این دستورالعمل‌ها شامل استفاده از پماد طبق تجویز پزشک، خشک نگه‌داشتن ناحیه تناسلی، خودداری از پوشیدن لباس‌های تنگ و پلاستیکی و مواردی از این قبیل است که در جلسه مشاوره، پیش از انجام عمل همه این موارد را با جزئیات به شما توضیح می‌دهند.

بسیاری از زیباجویان نگران این موضوع هستند که انجام این روش باعث ناباروری شود؛ باید به شما بگوییم که این موضوع صرفا یک افسانه‌ است، زیرا اثرگذاری اشعه لیزری که برای این درمان استفاده می‌شود در سطح لایه‌های پوست است و قدرت اثرگذاری عمیق‌تر را ندارد.

 

هزینه سفید کردن واژن با لیزر

هزینه سفید کردن واژن با لیزر به فاکتورهای متعددی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان به نقاطی که زیباجو برای این کار در نظر گرفته است و تعداد جلساتی که پزشک مناسب می‌داند، نام برد.

به صورت عمومی، با توجه به شدت تیرگی پزشک ۱ تا ۳ جلسه را پیشنهاد می‌کند اما در مواردی ممکن است که جلسات بیشتری را هم توصیه کند. این جلسات به صورت ماهیانه یا هر ۴۵ روز یکبار انجام می‌شود و هزینه سفید کردن واژن با لیزر با توجه به تمام این موارد در نظر گرفته می‌شود.

در خصوص هزینه این عمل باید بگوییم که کلینیک نیل برای جلب رضایت بیمارانشان با حفظ کیفیت، قیمت‌ها را کاهش داده‌اند تا مراجعه کنندگان با دغدغه کمتری به سراغ این عمل بروند.

 

سخن پایانی

همانطور که پیش از این ذکر شد، انتخاب کلینیک یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مد نظر بگیرید چرا که بر سلامت شما مستقیما اثرگذار است.

کلینیک تخصصی نیل، یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی، با داشتن سابقه‌ای درخشان در خدمات زیبایی، با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، پزشکان مجرب و کادر حاذق به صورت تخصصی خدمات زیبایی را ارائه می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه سفید کردن واژن با لیزر و پرسیدن سوالات خود می‌توانید با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16181 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11487 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2520 بازدید