2109
بهترین هتل های کیش را از کجا رزرو کنیم؟

بهترین هتل های کیش را از کجا رزرو کنیم؟

1400/03/02 بازدید2044

طی چند سال گذشته کیش به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده است و به‌همین ‌دلیل سالانه افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. برخی از افراد، برای ارائه خدمات به گردشگران تور کیش، هتل‌ها و مراکز زیادی را ساخته‌اند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل پانوراما، هتل بین‌المللی، هتل ترنج کیش و... اشاره کرد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب دو مورد از هتل‌های پنج ستاره کیش و روشی برای رزرو آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل پانوراما کیش

این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره و تازه تاسیس کیش است. هتل پانوراما سال 1398 در 15 طبقه مشتمل‌بر 267 اتاق ساخته شد. هتل پانوراما به‌دلیل قرارگیری در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم جزیره فراهم می‌کند. هتل پانوراما، یکی از مجلل‌ترین هتل های کیش است که امکانات زیاد، اقامت خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کودکان زیر پنج سال می‌توانند، درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل، اقامتی رایگان داشته باشند. ناگفته نماند، افرادی که قصد تخلیه این هتل را دارند، باید قبل از ساعت 12 این کار را انجام دهند. واحدهای جدید ساعت دو به مهمانان تحویل داده می‌شود. اگر زودتر از این زمان به هتل رسیدید، وسایل خود را در اتاق چمدان هتل گذاشته و گشتی در جزیره بزنید.

امکانات

در اتاق‌های این هتل محبوب، برای آسایش بیشتر مهمانان، امکانات زیادی وجود دارد. از جمله این امکانات می‌توان به دمپایی، روم سرویس، آب معدنی رایگان، دراور، اینترنت، کمد لباس، لوازم بهداشتی، آویز لباس، تلوزیون، یخچال، چای‌ساز، مبل، صبحانه، پاور سوئیچ، میز تحریر، آباژور، سیستم اعلام و اطفا حریق و... اشاره کرد. اینترنت قابل دسترس در اتاق‌ها، رایگان بوده و برای استفاده از آن‌ها نباید هزینه‌ای پرداخت کنید. با مشاهده هتل ترنج کیش متوجه شباهت امکانات این دو هتل با یک‌دیگر می‌شوید.

در قسمت‌هایی از هتل پانوراما مجموعه آبی، لابی، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران و سالن کنفرانس ساخته شده است. این هتل، یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 60 خودرو دارد و مهمانان برای استفاده از آن، باید هزینه‌ای جدا بپردازند. مجموعه آبی این هتل لوکس به استخر، سونا و جکوزی مجهز شده و هزینه استفاده از امکانات آن، طبق تعرفه هتل است. اگر در هر زمان خواستید میان‌وعده میل کنید، می‌توانید به کافی شاپ هتل بروید. با رفتن به این کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی و دسر را با کیفیت خوب و قیمت مناسب نوش‌جان کنید. در طبقه همکف هتل پانوراما یک رستوران با ظرفیت 200 نفر ساخته شده است. در رستوران لوتوس می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی، دریایی و فست‌فود را سفارش دهید.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه ابتدا هم گفته شد، این هتل در موقعیت مکانی عالی واقع شده و به‌راحتی می‌توانید از آن به مهم‌ترین مکان‌های مهم جزیره بروید. هتل پانوراما با پاساژهای سارینا 2 و زیتون فاصله کمی دارد. همچنین با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل در بلوار رودکی و روبروی برج دیپلمات واقع شده است.

هتل بین‌المللی کیش

این هتل یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره و هم‌رده هتل ترنج کیش محسوب می‌شود. هتل بین‌المللی سال 1396 افتتاح شد. ساختمان این هتل 13 طبقه بوده و 342 واحد اقامتی دارد. طی چند سال گذشته، این هتل توانسته با ارائه امکانات فوق‌العاده، نظر مهمانان را به خود جلب کند.

امکانات هتل

بخش‌هایی از ساختمان این هتل مانند بیشتر هتل های کیش به مجموعه آبی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، پارکینگ، فضای سبز و رستوران اختصاص داده شده است. رستوران اصلی هتل بین‌المللی، در طبقه اول واقع شده و 200 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست‌فود را سفارش دهید. مجموعه آبی این هتل استخر، سونا و جکوزی دارد و برای استفاده از آن‌ها باید طبق تعرفه هتل، مبلغی را پرداخت کنید. پارکینگ هتل بین‌المللی فضایی مناسب برای پذیرش و نگهداری 27 خودرو دارد و استفاده از آن رایگان است.

امکاناتی مانند مبل، صبحانه، چای‌ساز، حمام (دوش یا وان)، دمپایی، کمد، تلویزیون، روم سرویس، یخچال، مینی‌بار، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، آباژور و... در اتاق‌های این هتل تعبیه شده است.

موقعیت مکانی

از این هتل می‌توانید در کم‌ترین زمان به مکان‌های تفریحی مهم کیش مانند اسکله تفریحی و ساحل بروید. همچنین هتل بین‌المللی، فاصله کمی با مراکز خرید ونوس و مریم دارد. این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا واقع شده است.

روشی برای رزرو هتل کیش

بهترین روش برای رزرو هتل های کیش مراجعه‌به وبسایت‌های اینترنتی است. با رفتن به این سایت‌ها، تعداد زیادی هتل با امکانات و قیمت‌های متفاوت به شما نمایش داده می‌شود. یکی از معتبرترین سایت‌ها برای رزرو هتل علی بابا است. این شرکت با بسیاری از هتل‌های داخلی و خارجی طرق قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل، کم‌ترین قیمت را به کاربران ارائه می‌کند. برای رزرو هتل از علی بابا، باید به بخش هتل این سایت بروید، سپس تاریخ اقامت و مقصد را وارد کنید تا همه هتل‌های قابل رزرو در آن منطقه به شما نمایش داده شود. تور کیش هتل ترنج در علی بابا از محبوب‌ترین تورهای پیشنهادی به‌حساب می‌آید.

کیش جزیره‌ای بسیار زیبا در بین آب‌های نیلگون خلیج‌فارس است. اگر تاکنون به این منطقه سفر نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتی برای دو روز هم که شده سری به آن بزنید. ما در این مطلب دو مورد از مجلل‌ترین هتل‌ های کیش را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل ترنج کیش، هتل بین‌المللی یا هتل پانوراما را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16262 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11532 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2649 بازدید