2109
به جای خورشید لامپ رشد گیاه را برای گیاهانتان به خانه ببرید!

به جای خورشید لامپ رشد گیاه را برای گیاهانتان به خانه ببرید!

1400/02/21 بازدید765

برای معرفی مختصر لامپ رشد گیاه آن هم به زبان بسیار ساده می توان گفت: این لامپ آن دسته از طول موج نور خورشید را که برای فتوسنتز گیاه مورد نیاز است بازسازی می نماید. بله با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی نیازهای بشر در حال تامین شدن می باشد. این تکنولوژی بیش از ده سال است که وارد ایران شده و شرکت های معدودی در حال حاضر به طراحی و تولید آن مشغول هستند.

یک شرکت معتبر به شماره ثبت 490487 با نام تجاری ایران گرولایت در زمینه لامپ های مخصوص رشد گیاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است؛ و محصولات گوناگونی در این زمینه با گارانتی معتبر بفروش می رساند. یکی از این محصولات "لامپ رشد گیاه رومیزی" است که به دلیل داشتن ظاهری زیبا، سبکی و قابل حمل بودن، نصب آسان، هزینه و مصرف انرژی پایین به شما معرفی می نماییم.

نکته ی مهمی که باید توجه داشته باشید این است که خرید لامپ رشد گیاه ارزان نباید تنها دغدغه ی شما باشد. زیرا متاسفانه بسیاری افراد لامپ هایی تقلبی که فقط صرفا دارای ظاهری مشابه با لامپ مخصوص رشد گیاه دارد را تولید نموده و به نام لامپ مخصوص رشد گیاه اصلی و واقعی به فروش می رسانند.

از این رو خرید از یک شرکت تخصصی در این زمینه که دارای شماره ی ثبت با گارانتی معتبر است را پیشنهاد می نماییم. شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت نزدیک به ده سال است که بصورت کاملا تخصصی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشد گیاه در ایران آغاز نمود است. و با گارانتی نمودن پنج ساله محصولات شرکت خود این ضمانت را به تمامی خریداران می دهند، هزینه ای که جهت لامپ رشد گیاه خود می پردازند هدر نرفته و به آن میزان از رویش مطلوب گیاه خود خواهند رسید.

متاسفانه این روزها قیمت ملاک مهمی، برای خریداران شده است؛ ولی باید دانست خرید لامپ رشد گیاه ارزان به قیمت اینکه گیاهانشان به مرور از بین خواهد رفت هیچ فایده ای ندارد! اکثر لامپ های رشدی که با هزینه های بسیار پایین بفروش می رسند توان واقیعشان قید نمی شود، در واقع یک توان بالای دروغین به خریدار گفته می شود.

خرید لامپ رشد گیاه ارزان ولی بی استفاده و یا بی دوام در واقع هدر دادن هزینه است و مجدد باید هزینه نمود و لامپ دیگری خریداری کرد.

سری اس ام دی رشد گیاه از جدید ترین سری محصولاتی است که شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) طراحی و تولید نموده است. محصولات سری smd رشد گیاه، که به زودی تنوع آن افزون خواهد شد، از کاربردی ترین و رایج ترین فریم های مخصوص رشد گیاهان است که بسیار مناسب فضاهای صنعتی و گلخانه ها می باشد.

تضمین می نماییم سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه، شرکت ایران گرولایت همچون سایر محصولات این شرکت کاملا تخصصی بوده و از لحاظ کیفیت و قیمت در بازار ایران بی رقیب می باشد!

توجه داشته باشید این دسته از محصولات فقط از لحاظ ظاهری مشابه وال واشر مخصوص رشد گیاه هستند؛ تکنولوژی وال واشر ها بر اساس ال ای دی می باشد.

سوپر آی جی ال پنج هزار نوین ترین تکنولوژی جهان در سری نورهای smd رشد گیاه است؛ که با فناوری smd و چیپ های به روز شده شرکت سامسونگ کره جنوبی و اسرام طراحی و تولید شده. این محصول حداکثر توان نوری جهت تامین نیاز گیاهان را با شدت نور بالا داراست. توان مصرفی ششصد وات واقعی!!!

با در نظر گرفتن کیفیت بالای این محصول، قیمت smd رشد گیاه شرکت ایران گرولایت در مقایسه با نمونه محصولات مشابه چینی آن، که دقیقا با همین نوع چیپ و توان تولید شده باشد بسیار مناسب و مقرون بصرفه تر خواهد بوده؛ همچنین وجود یک سال گارانتی به همراه شش سال خدمات پس از فروش رایگان تضمین کیفیت لامپ smd رشد گیاه ایران گرولایت می باشد. این محصول در راستای تعدیل سازی قیمت ها و استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا، طراحی و تولید شده.

ایران گرولایت با تضمین کیفیت خود در تولید انواع لامپ رشد گیاه شما مشتریان عزیز را در انتخاب هر چه بهتر محصول مورد نیاز با در نظر گرفتن استانداردهای کمی و کیفی رشد گیاهان مشاوره و همراهی خواهد نمود.

ما در ایران گرولایت سعی در ارائه بهترین قیمت لامپ رشد گیاه همراه با گارانتی یک ساله تعویض ویژه مشتریان و خدمات پس از فروش 5 ساله همواره بعد خرید در کنارتان خواهیم بود و میتوانید قبل و یا پس از خرید همچنین از مشاوره رایگان متخصصین ما بهرمند شوید.

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

چه جالب من اشون خرید کردم خیلیم شرکت درست درمونیه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16375 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11577 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3304 بازدید