2709
سریال دراکولا و حواشی ساخت آن و سریال گیسو و سریال می خواهم زنده بمانم

سریال دراکولا و حواشی ساخت آن و سریال گیسو و سریال می خواهم زنده بمانم

1399/12/27 بازدید718

سریال دراکولا که مراحل ساخت خود را در سکوت خبری طی کرد، یکی از جدید ترین اثار سینمای خانگی است و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. سروش محمد زاده که فیلم هایی مثل چهارشنبه با بازی شهاب حسینی را در کارنامه خود دارد، این بار کارگردانی این درام اجتماعی را به عهده گرفته است. موسیقی فیلم که یکی از نقات قوت آن نیز محسوب می شود، توسط مسعود سخاوت دوست تنظیم شده و تیتراژ زیبای پایانی اثر پرواز همای است. تهیه کننده این اثر نیز مسعود یاری می باشد.

دانلود سریال دراکولا

دانلود سریال دراکولا

از بازیگران این سریال می توان : میلاد کی مرام، مجید صالحی، رضا کیانیان، امیر جعفری، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی خالقی، سوگل خلیق و مرجان اتفاقیان را نام برد.

از این جا به بعد این نوشته ممکن است حاوی اسپویل باشد البته این اسپویل ها هیچ کدام به داستان اصلی صدمه نمی زند پس خیالتان راحت باشد!!

داستان سریال گیسو این فیلم به نویسندگی پویا سعیدی، روایت گر مشکلات کشتی گیر جوانی به نام سیاوش با بازی میلاد کی مرام است که در اردوی تیم ملی و در حال تمرین و اماده شدن برای مسابقات است اما می بینیم که اوضاع روحی خوبی ندارد چون چند هفته شده که نامزدش مرجان (با بازی مرجان اتفاقیان) جواب تلفنش را نداده و خبری از او نیست. سیاوش در این شرایط به سیم آخر می زند و برای پیدا کردن او از اردو فرار می کند. کمی بعد متوجه می شود که مرجان بیمار شده و احتیاج سریع به پیوند کبد دارد. سیاوش پسری غیرتی و بی اعصاب ( کلیشه ی نقش های میلاد کی مرام) است که عاشقانه هایی با مرجان رقم می زند که چندان قوی نیست. باری سیاوش به هر دری می زند تا برای عمل پیوند کبد پول جمع کند، از رفتن به سراغ دوست و فامیل های قدیمی گرفته تا فروش مدال های رنگارنگی که آویزان دیوار اتاقش است؛ در این میان سر و کله ی نصرت و خواسته ی بی جایش پیدا می شود! سیاوش مخالف است اما در نهایت مجبور می شود تن به خواسته ی نصرت ( رضا کیانیان) بدهد و برای بازگرداندن مارال(ترلان پروانه) دختر نصرت که عاشق سیاوش هم هست و از خانه فرار کرده، تن به عقد غیابی بدهد و برای یافتن مارال راهی شمال شود.

دانلود سریال گیسو

دانلود سریال گیسو

خوب اگر بعد از دیدن این قسمت سریال از خودتان بپرسیدید داستان مارال چیست باید بگویم من هم مثل شما درست نفهمیدم که اصلا مارال شمال چیکار می کرد! ولی اشکالی ندارد به نظر می رسد این قضایا به نظر نویسنده چندان هم مهم نبوده! از این اتفاقات مبهم در سریال کم نیست. دلیلش نظر اقای نویسنده بوده یا می تواند طی سانسور تغییر کرده باشد.

داستان قرار است یک درام اجتماعی باشد و البته تا حدودی هم کلیشه! ایرادی که می شود از اکثر داستانه های این چنینی گرفت، شاخ و برگ دادن به این کلیشه است که پایین شهری ها که مریض و بی اعصاب هستند و به خاطر نزول و چک برگشتی در زندان، بالا شهری ها هم که بدجنس و فرصت طلب بدون اینکه درکی از فقر و درد خیابان های جنوب شهر داشته باشند!!!

از جنبه های مثبت این سریال ارزش و احترامی است که دو شخصیت اصلی (سیاوش و صابر) برای مفهوم خانواده قائل هستند. نه تنها مفهوم خانواده، بلکه می خواهند بگویند درست است که من شخصیت خاکستری مملو از اشتباهات ریز و درشت هستم، اما به ارزش هایم پایبند می مانم و نمی گذارم مشکلات، شخصیت و شرف مرا پایمال کنند.

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

 

دانلود سریال می خوام زنده بمانم

تا اینجا شاید جدیدترین اتفاق سریال می خواهم زنده بمانم را بتوان بازی متفاوت و البته قوی مجید صالحی دانست که در نقش برادر سیاوش (صابر) ظاهر شده و نشان داده که نه تنها نقش های طنز بلکه نقش های جدی ها را هم می تواند به زیبایی به تصویر بکشد.

درباره ی بازی سایر بازیگران، نمی توان گفت که این بهترین بازی آنها بوده! البته شاید هم این اتفاق به دلیل ضعف اندک شخصیت پردازی کاراکتر هاست چون به نظر می رسد حتی بازیگری با کارنامه ی رضا کیانیان هم نتوانسته به خوبی نقشش را نمایش بدهد.

امیر جعفری از دیگر بازیگران خوبی است که نامش در لیست بازیگران دیده می شود و البته هنوز منتظر حضورش در قسمت های آینده هستیم. با توجه به پیشینه ی این بازیگر، به نظر می رسد قرار است حضور یک کاراکتر جدید و قوی ما را سورپرایز کند. و در نهایت شاید بتوان گفت تماشای این فیلم همان طور که وقت شما را پر میکند و سرگرمی خوبی است برای تماشا با خانواده آموزنده محسوب شود!

سایت آپ تی وی uptv درنوروز 1400 با پخش اولین 1 قسمت سریال دراکولا و پخش سایر قسمت های سریال گیسو و سریال می خواهم زنده بمانم همواره و مانند همیشه همراه و همیار شما خواهد بود .

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها