2109
کاندوم زنانه چیست و برای چه کاری استفاده میشود

کاندوم زنانه چیست و برای چه کاری استفاده میشود

1399/12/16 بازدید124367

کاندوم زنانه چیست  کاندوم زنانه چیست و برای چه کاری استفاد میشود  عکس کاندوم زنانه  کلدوم زنانه نی نی سایت  عکس کالدرم زتانه و مردانه در حال استفاده

 

کاندوم زنانه چیست ؟

شاید شما با خودتان بگویید که کاندوم مگر زنانه هم دارد، و اگر برای اولین بار این موضوع را بشنوید ممکن است تعجب کنید. اما جالب است بدانید همانگونه که کاندوم مردانه  وجود دارد کاندوم زنانه هم وجود دارد،در این پست ما برای شما مطالبی در مورد کاندوم زنانه و نحوه استفاده از کاندوم زنانه آماده کردیم، پس با ما همراه باشید.

کاندوم زنانه چیست ؟

کاندوم زنانه یک روکش پلاستیکی(لاتکس) به طول تقریبا 17 سانتی‌متر است و این کاندوم دارای دو سر حلقوی مانند است (حلقه خارجی و حلقه داخلی) جنس اکثر کاندوم های زنانه از پلی اورتان است. عملکرد کاندوم زنانه درست همانند کاندوم مردانه است و برای جلوگیری از بارداری استفاده میشود، اکثر زوج برای اینکه خیالشان راحت شود از دو کاندوم مردانه و کاندوم زنانه استفاده میکنند تا به صورت قعطی از بارداری جلوگیری کنند، زیرا همانطور که خودتان هم میدانید احتمال پارگی در کاندوم مردانه وجود دارد یا ممکن است کمی مایع منی روی آن باقی مانده باشد و همین میتواند به راحتی یک زن را باردار کند. به شما هم توصیه میشود برای محکم کاری به خرید کاندوم زنانه فکر کنید. دلیل دیگری به جز جلوگیری از بارداری هم برای استفاده از کاندوم وجود دارد آن هم جلو گیری از بیماری های واگیردار است مانند ایدز و ..... که به راحتی میتوانند از طریق رابطه جنسی به فرد دیگر منتقل شوند. یک نکته وجود دارد که شما هم باید به آن توجه کنید، طبق آمار جهانی سالانه از هر 100 نفر به 15 نفر به علت اینکه طرز صحیح استفاده از کاندوم را نمیدانند ناخواسته باردار میشوند پس حتما از کاندوم به صورت صحیح استفاده کنید و مراقب باشید که پاره نشود. برای اینکه احتمال پاره شدن کاندوم چه مردانه چه زنانه را بخواهیم کاهش بدهیم فقط کافیست از تماس مستقیم با شی تیز اجتناب کنید.

کاندوم زنانه چیست و برای چه کاری استفاده میشود ؟

همانطور که میدانید کاندوم زنانه کیسه نازکی است که درون واژن قرار داده میشود دلیل استفاده از کاندوم زنانه مشخص است، از کاندوم زنانه جهت جلوگیری از بارداری استفاده میشود برخی افراد در زمان رابطه جنسی از یک کاندوم مردانه  استفاده میکنند اما برخی دیگر ترجیح میدهند که از کاندوم زنانه هم استفاده کنند تا به طور حتمی از بارداری ناخواسته جلوگیری کنند، یک دلیل دیگر هم وجود دارد استفاده از کاندوم زنانه میتواند بیماری های واگیر دار به صورت قطعی جلوگیری کند.

عکس کاندوم زنانه و مردانه در حال استفاده

به نظر میرسد تا اینجا شما اطلاعات کافی در مورد کاندوم زنانه و کاندوم مردانه  را کسب کرده باشید، و میدانید که هرکدام آن ها برای چه کاری مورد استفاده قرار میگیرند اما ممکن است طرز استفاده از کاندوم زنانه را ندانید ، و پیشنهاد میشود اگر شما طرز استفاده از کاندوم زنانه یا کاندوم مردانه را نمیدانید بسیار احتیاط کنید زیرا با کوچک ترین اشتباه ممکن است کاندوم دچار آسیب و در نهایت بارداری ناخواسته شود، پس در استفاده از کاندوم زنانه یا کاندوم مردانه حتما احتیاط کنید. اما به هیچ عنوان نگران نباشید ما برای شما عکس کاندوم درحال استفاده را آماده کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید

عکس کاندوم مردانه درحال استفاده

کاندوم مردانه

 اگر شما طبق عکس بالا از کاندوم مردانه استفاده کنید هیچ مشکلی از جمله بارداری ناخواسته و انتقال بیماری وجود نخواهد داشت، اما این نکته را رعایت کنید که در زمانه استفاده از کاندوم مردانه حتما طبق عکس بالا پیش بروید.

عکس کاندوم زنانه در حال استفاده

 آموزش استفاده از کاندوم زنانه را برای شما به نمایش کشیده ایم و سعی کنید، طبق آموزش بالا پیش بروید و توجه کنید هرگونه اشتباهی ممکن است کار دستتان بدهد، پس حتما در زمان استفاده از کاندوم زنانه احتیاط کنید.

عکس کاندوم زنانه

در متن های بالا کاملا با کاربرد کاندوم زنانه و نحوه صحیح استفاده از کاندوم زنانه را آموختید. اما ممکن است شما هنوز هم متوجه نشده باشید که کاندوم زنانه چیست و چه شکلی است آیا در داروخانه وجود دارد؟ بهترین کاندوم زنانه را از کجا تهیه کنم ؟ این ها سوالاتی است که ممکن است ذهن شما را درگیر کند. اما به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید تمامی داروخانه های معتبر کشور کاندوم زنانه دارند یا اینکه شما میتوانید به خرید اینترنتی کاندوم زنانه فکر کنید.

عکس کاندوم زنانه

 تصویر یک کاندوم زنانه است جنس این کاندوم از لاتکس است سعی کنید در زمانی که به خرید کاندوم زنانه اقدام میکنید نوشته های روی آن را بخوانید بهتر است کاندوم آنتی باکتریال +خرید کنید یا کاندومی خرید کنید که جنس آن از لاتکس طبیعی باشد.

کاندوم ژله ای چیست ؟

کاندوم های ژله ای یا همان خاردار محصولاتی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند علت استفاده از کاندوم خاردار تجربه لذت جنسی فراوان است زیرا کاندوم خاردار  با خار های ژله ای که دارد باعث میشود که فرد مونث لذت جنسی بسیار بالایی را تجربه کند، جالب است بدانید علاوه بر اینکه بانوان با کاندوم خاردار نهایت لذت جنسی را تجربه میکنند مردان هم با کمک کاندوم خاردار میتوانند به اوج لذت جنسی برسند. زیرا در ساختار این کاندوم از موادی استفاده میشود از جمله تاخیری افزایش سایز آلت که این موارد باعث میشود مرد ها رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنند. اما طبق تحقیقات دانشمندان در رابطه جنسی خانوم ها بیشتر از مردان لذت جنسی را تجربه میکنند به خصوص اگر مرد ها از کاندوم خاردار استفاده کنند. کاندوم خاردار با تحریک کرد نقطه جی در زنان آن ها را بسیار تحریک میکند. کاندوم های خاردار یک ویژگی بزرگی که نسبت به سایر کاندوم ها دارند این است که قیمت مناسبی دارند و همینطور از آنها میتوان 1 الی 2 ماه استفاده کرد اما توصیه میشود پس از 1 ماه استفاده از این کاندوم آن را دور بیاندازید زیرا ممکن است آسیب هایی وارد کند و اصلا ارزشش رو ندارد. البته لازم به زکر است دفعات مجاز استفاده از کاندوم خاردار 2 الی 4 بار در ماه است که شما کمتر از 15 دقیقه باید از آن استفاده کنید اما به توصیه سایت میدونستی بهتر است پس از 1 ماه به فکر تعویض کاندوم خاردار  بیوفتید.

ارسال نظر شما

login captcha

استفاده از این کاندوم ها عوارضی هم داره؟

جالب بود

باسلام

آخه این رو استفاده کنی طرف چیزی حس نمیکنه!!

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
6903 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

4 روز پیش
|
5068 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14948 بازدید