2109
ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد چیست ؟

ضروری ترین لوازم سیسمونی نوزاد چیست ؟

1399/12/16 بازدید1322

 

آنچه تا الان خوانده‌اید را فراموش کنید. ما در وب سایت چی بگیر از اصول شما فراتر می‌رویم و به چیزهایی که شما واقعا نیاز دارید می‌رسیم.

مادرانی که قرار است بچه‌دار شوند، همیشه یک لیست بلند از وسایلی که نیاز دارند تهیه می‌کنند، اما گاهی تکه‌ای کوچکی را فراموش می‌کنند. برای مثال شما حتماً باید یک کالسکه بخرید اما با وجود تنوع بالای کالسکه‌ها و فروشگاه‌های مختلف کجا  می‌توان یک برند خوب و کاربردی تهیه کرد؟ وقتی بچه در حال دندان‌درآوردن است، آیا مارک خاصی برای دندونی آن‌ها می‌شناسید که بخرید؟در این مقاله از سایت چی بگیر ما به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب ها را برای سیسمونی نوزاد خود داشته باشید.

تشک آنتی‌رفلاکس

همه به شما می‌گویند تشک بچه بخرید اما کسی نمی‌گوید تشک‌آنتی رفلاکس بخرید.

برای جلوگیری از برگشت غذا به ریه‌ی کودک که عوارض جبران ناپذیری دارد به توصیه ی پزشک می‌توانید از تشک‌های ضد رفلاکس معده استفاده کنید. از نشانه‌های اصلی رفلاکس در نوزادان: سرفه و آبریزش بینی بخصوص در هنگام خواب گریه و بی‌تابی کودک پس از شیر خوردن بیداری شبانه‌ی کودک حمله‌های متعدد سکسه و آروغ‎‌‌‌‌‌‌‌های مرطوب، وزن نگرفتن کودک و پیچ و تاب خوردن در هنگام شیر خوردن است…

صندلی غذاخوری کودک

همه به شما می‌گویند که به صندلی بلند نیاز دارید. اما کسی نمی‌گوید که بهترین صندلی غذاخوری کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد.  بررسی ایمنی کودک در هنگام غذا خوردن به عهده ی شما است. یک صندلی غذاخوری کودک باید کاملا مطمئن و امن باشد.

در زمان غذا خوردن کودک، همه‌جا کثیف می‌شود. تکه‌های میوه همه‌جا می‌ریزد، صندلی‌های با پایه‌بلند که روکش مخملی دارند به نظر راحت هستند، اما مطمئن شوید که صندلی مورد نظر قابل شستشو است.  با دستمال مرطوب پاک می‌شوند. حتماً نمی‌خواهید بعد از هر بار غذا خوردن کودک با حجم بالای لباس‌های شستنی روبرو شوید. همین‌طور باید بتوانید سینی غذای بچه را داخل ماشین ظرف‌شویی بگذارید.

ساک لوازم کودک

 

 

همه به شما می‌گویند که یک کیف برای حمل پوشک نیاز دارید. ولی کسی نمی‌گوید مدلی انتخاب کنید که نیاز به حمل کیف پول یا کیفی جدا برای وسایل شخصی خودتان نداشته باشید.

باید بتوانید وسایل و اسباب‌بازی‌های کودک را همراه وسایل شخصی خودتان داخل یک ساک حمل کنید. درست است که مدل‌های مختلف ساک وسایل کودک در بازار موجود است، اما ساکی انتخاب کنید که جیب‌های کافی برای جدا کردن وسایل از هم داشته باشد و شست و شوی آن هم راحت باشد. همین‌طور به کالسکه متصل شود. این مورد آخر اگر امکان تعویض با یک پد جدا شونده را داشته باشد، بهتر هم می‌شود.

 

شیردوش

همه به شما می‌گویند شیردوش نیاز دارید. هیچ‌کسی نمی‌گوید پک قابل‌حمل بخرید.

ما قرار نیست خرید این وسیله را خیلی پیچیده نشان دهیم. پمپاژ شیر مادر کار دلپذیری نیست. بنابراین اگر قصد دارید همه‌وقت خود را برای شیر دادن به کودک کوچک خود اختصاص دهید، مطمئن شوید که یک پمپ قدرتمند، کارآمد و قابل‌حمل انتخاب می‌کنید. به‌ این‌ترتیب، درحالی‌که سینه‌هایتان بطری بعدی کودک را آماده می‌کنند، می‌توانید موارد بعدی لیست کارهای خود را چک کنید. انجام چندوظیفه با هم، اسلحه مخفی هر مادر است.

آغوشی کودک

 

همه به شما می‌گویند به یک آغوشی نیاز دارید. هیچ‌کس نمی‌گوید قبل از خرید حتماً آن را حسابی بررسی کن.

حمل بچه کوچک با یک کریر(آغوشی) بسیار راحت‌تر است. البته باید هنگام خرید به بندهای آن خیلی دقت کنید که به ‌راحتی قابلیت تنظیم داشته باشد و وزن آن به‌طور مساوی روی پشت و شانه تقسیم شود. همین‌طور بندهای آن طوری باشد که بتوان به ‌راحتی آن را حمل کرد، به‌ویژه برای زمان‌هایی که شخص دیگری می‌خواهد در حمل وسایل به شما کمک کند.

صندلی ماشین کودک

همه به شما می‌گویند یک صندلی ماشین ایمن بخرید. هیچ‌کسی نمی‌گوید لیست صندلی‌های جدید را چک کنید.

تقریباً همه ما می‌دانیم چرا به یک صندلی ماشین درجه‌ یک نیاز دارید، بنابراین ما خیلی وارد جزئیات نمی‌شویم. این روزها اولویت اول شما امنیت و راحتی کودک است. حتماً بررسی کنید آیا صندلی کودک شما به‌تازگی وارد بازار شده یا از استانداردهای ایمنی جدید برخوردار است.

گهواره کودک و تاب کودک

همه به شما میگویند که به یک گهواره نیاز خواهید داشت. اما کسی نمی‌گوید که باید یک حقه بزنید.

شما هنگامی‌که در خانه مشغول انجام کاری هستید، قرار است لباس‌ها را بشویید، خانه را مرتب کنید یا باید جواب تلفن را بدهید، باید بچه را داخل یک گهواره بگذارید، اما هیچ‌کسی نمی‌گوید که آن گهواره باید تاب بخورد تا بچه سرگرم شود. چراغ‌های چشمک‌زن، اتصال دستگاه به پخش‌کننده‌های موزیک یا حتی مکانیسم‌های تاب که به‌صورت خودکار تاب دادن بچه را ادامه دهد و نیاز نباشد مدام شما گهواره را تاب بدهید. این گزینه آخر آرامش بیشتری برای شما به وجود می‌آورد، در بسیاری از بیمارستان‌ها از تاب دادن بچه‌های ناآرام، برای خواباندن آن‌ها استفاده می‌شود.

 

نتیجه گیری :

 

ما در وب سایت چی بگیر  www.chibegir.com تمام تلاش خود را برای معرفی بهترین و باکیفیت ترین محصولات مورد نیاز تمام مادران و کودکان دلبندشان را میکنیم . امیدواریم که بتوانیم در راه رشد کودک دلبند شما قدم کوچکی برداشته باشیم.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15835 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11347 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2319 بازدید