2109
تلفن بیسیم چی بخرم ؟

تلفن بیسیم چی بخرم ؟

1399/11/25 بازدید453

تلفن بیسیم چی بخرم ؟

 

حتی ورود تلفن‌های همراه و افزایش محبوبیت آن‌ها نیز نتوانسته است جایگاه تلفن‌های ثابت را در منازل، زیر سوال ببرد. تلفن بی سیم محبوب‌ترین نوع از تلفن‌های خانگی محسوب می‌شود و همچنان، جای خود را در سبد خرید خانوارهای ایرانی، حفظ کرده است. اگر شما نیز به تازگی قصد خرید یک تلفن برای منزل خود را دارید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که "تلفن بیسیم چی بخرم؟"

ما در این مقاله قصد داریم یک راهنمای جامع برای خرید تلفن بیسیم به شما عزیزان ارائه دهیم. اما قبل از آن، بهتر است در یک نکته به توافق برسیم : بهترین برند تلفن بیسیم در بازارهای ایران کدام است؟

اگر حتی یکبار از دستگاه‌های تلفن بیسیم استفاده کرده باشید، به احتمال زیاد، نام پاناسونیک به گوشتان خورده است. شرکت پاناسونیک در زمینه تولید انواع دستگاه تلفن‌های ثابت و به ویژه انواع مدل‌های تلفن بیسیم، حرف اول را در سراسر جهان می‌زند. از این رو، به نظر می‌رسد کار شما برای انتخاب برند تلفن بیسیم، زیاد سخت نباشد؛ قطعا بهترین انتخاب، تلفن بیسیم پاناسونیک است.

حال بیایید در ادامه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که باید برای خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک در نظر داشته باشید، بپردازیم. با ما همراه باشید.

روم مانیتورینگ ، یک قابلیت ایده آل برای بانوان خانه دار

عمده کاربران تلفن‌های بیسیم، کماکان بانوان خانه دار هستند. از آن‌جایی که این عزیزان، بیشتر وقت خود را در منزل می‌گذرانند، بدیهی است که از تلفن‌های بیسیم برای مکالمه با دوستان، خانواده و آشنایان، بیشتر استفاده کنند.

روم مانیتورینگ دقیقا همان ویژگی است که بانوان خانه‌دار از یک تلفن بیسیم باید انتظار داشته باشند. تصور کنید فرزند دلبند شما در اتاق خواب است و شما مشغول انجام کارهای روزانه هستید؛ با استفاده از روم مانیتورینگ، می‌توانید به محض بیدار شدن نوزاد یا گریه کردن او، خود را به بالای سرش برسانید!

روم مانیتورینگ بدین صورت عمل می‌کند که می‌تواند گوشی بیسیم را در اتاق نوزاد قرار دهید و دستگاه بیس یا پایه نیز در اتاق دیگر و در نزدیکی شما قرار داشته باشد. به محض گریه کردن نوزاد، دستگاه بیس از طریق گوشی بیسیم متوجه این اتفاق شده و به شما هشدار می‌دهد.

بنابراین توصیه می‌کنیم در خرید یک تلفن بیسیم، حتما قابلیت روم مانیتورینگ را در نظر داشته باشید. از جمله مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک که از این قابلیت برخوردار هستند؛ می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • KX-TGF380
  • KX-TGF320
  • KX-TG3752
  • KX-TG9541
  • KX-TG9542
  • KX-PRS120

اگر قصد خرید با بودجه کمتری دارید این محصول را هم بررسی کنید : تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg3611bx

قابلیت منشی تلفنی ، مناسب برای مواقعی که منزل نیستید

اگر تلفن بیسیمی که خریداری می‌کنید، دارای قابلیت منشی تلفنی باشد، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد؛ حتی اگر در منزل حضور نداشته باشید! در واقع، منشی تلفنی باعث می‌شود در صورت عدم پاسخگویی به تماس‌، فرد تماس گیرنده به راحتی پیغام خود را برای شما بگذارد.

شما می‌توایند در مواقعی که قصد سفر دارید و یا به هر دلیل دیگری، می‌خواهید از منزل خارج شوید، قابلیت منشی تلفنی را فعال کرده و دیگر نگران از دست رفتن تماس‌‌هایتان نباشید.

کارکرد منشی تلفنی به این صورت است که در صورت عدم پاسخگویی، یک پیغام برای فرد تماس گیرنده خوانده می‌شود که از او می‌خواهد پیغام خود را بگذارد. پس از شنیدن صدای بوق، حرف‌های فردی که پشت خط است، توسط تلفن بیسیم ضبط می‌شوند و شما می‌توانید در اولین فرصت به آن‌ها گوش دهید.

مدت زمانی که یک تلفن بیسیم می‌تواند پیغام فرد تماس گیرنده را ضبط کند، به مدل آن بستگی دارد. برای مثال، تلفن بیسیم KX-PRS120 می‌تواند 35 دقیقه پیغام مخاطبین را ضبط کند؛ در حالی که تلفن KX-TG9581 توانایی ضبط 30 دقیقه پیغام را دارد.

بسیاری از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از قابلیت منشی تلفنی برخوردار هستند. با این وجود، توصیه می‌کنیم در زمان خرید، حتما در ارتباط با منشی تلفنی، از فروشنده سوال نمایید.

قابلیت حالت شب ؛ مناسب برای اوقات استراحت

فعال کردن حالت شب یا همان Night Mode برای مواقعی که در حال استراحت هستید، یک قابلیت بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این ویژگی سبب می‌شود تا تلفن بیسیم شما در حالت بیصدا قرار بگیرد و در زمان تماس، هیچ صدایی از آن بیرون نیاید.

صدای زنگ تلفن یکی از مزاحم‌ترین صداهایی است که ممکن است استراحت یا خواب ما را به هم بزند؛ به ویژه اگر کسی که پشت خط است، کار آنچنان مهمی هم نداشته باشد. شرکت پاناسونیک حتی برای خواب و استراحت شما نیز احترام قائل است و قابلیت "حالت شب" دقیقا به همین دلیل پا به عرصه نهاده است.

از جمله تلفن‌های بیسیم پاناسونیک که از قابلیت Night Mode برخوردار هستند، می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • KX-TG9581
  • KX-TGF380
  • KX-TG6672
  • KX-TG3711

توجه: مدل‌های بالا، تنها بخشی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک هستند که از قابلیت حالت شب برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، در زمان خرید، دفترچه راهنمای تلفن مورد نظرتان را با دقت مطالعه کرده یا از فروشنده، سوال نمایید.

قابلیت Call Block ؛ مناسب برای خلاص شدن از دست مزاحم‌ها

چه کسی را سراغ دارید که از مزاحمت‌های تلفنی وقت و بی‌وقت خوشش بیاید؟ اگر می‌خواهید برای همیشه از دست این شماره‌های مزاحم خلاص شوید، قابلیت Call Block را در زمان خرید تلفن بیسیم پاناسونیک فراموش نکنید.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا شماره‌هایی که دوست ندارید با منزلتان تماس بگیرند، برای همیشه وارد لیست سیاه کنید. تنها با وارد کردن این شماره‌ها به لیست Call Block، آن‌ها دیگر هرگز نمی‌توانند مزاحم شما شوند.

ممکن است بسیاری از افراد، Call Block را با نام قابلیت "مسدود کردن تماس‌های ورودی" بشناسند. در حقیقت این دو ویژگی، هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و هر دو به یک موضوع، اشاره می‌کنند.

اکثر مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک از قابلیت Call Block برخوردار هستند. با این‌حال و برای اطمینان بیشتر، در زمان خرید حتما دفترچه راهنمای دستگاه تلفن را مطالعه نمایید.

برد تلفن بیسیم چقدر است؟

برد یا آنتن دهی، یکی از مهم‌‎ترین ویژگی‌های تلفن‌های بیسیم پاناسونیک است که حتما باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. برد تلفن بیسیم به شما نشان می‌دهد که گوشی بیسیم، تا چه فاصله‌ای از دستگاه پایه می‌تواند کار کند.

برد بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در فضای بسته (مانند محیط درون منازل) بین 50 تا 60 متر است. این موضوع نشان می‌‎دهد که شما می‌توانید گوشی بیسیم را 50 متر از دستگاه بیس دور کنید؛ در حالی که همچنان امکان مکالمه برای شما وجود داشته باشد.

منوی فارسی ؛ یک قابلیت طلایی برای تلفن بیسیم

همه ما که زبان انگلیسی بلد نیستیم یا حتی اگر بلد باشیم، باز هم با زبان شیرین فارسی، راحت‌تر هستیم. شرکت پاناسونیک در ساخت برخی از مدل‌های تلفن بیسیم، منوی فارسی را نیز اضافه کرده است. این قابلیت سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید به تنظیمات مختلف این تلفن دسترسی داشته باشید.

در صورتی که نمی‌توانید با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید، حتما به فکر خرید تلفن‌های بیسیمی باشید که از منوی فارسی برخوردار هستند. البته شایان ذکر است که تنها تعداد محدودی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، دارای منوی فارسی هستند.

اگر منوی فارسی، برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، بهتر است تلفن بیسیم خود را از میان مدل‌های زیر انتخاب کنید:

  • KX-TG6451
  • KX-TG6881
  • KX-TG7861
  • KX-TG6711
  • KX-TG6821
  • KX-TG6461

البته باز هم توصیه می‌کنیم قبل از خرید تلفن بیسیم، در ارتباط با داشتن منوی فارسی، از فروشنده سوال کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

قیمت تلفن بیسیم ؛ فاکتوری که نمی‌توان نادیده گرفت

هرچقدر هم که بخواهیم در ارتباط با ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک تلفن بیسیم صحبت کنیم، باز هم نمی‌توانیم قیمت آن را نادیده بگیریم. قیمت، همچنان یکی از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار در زمان خرید انواع وسایل الکترونیکی محسوب می‌شود.

خوشبختانه تنوع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به حدی زیاد است که تقریبا با هر بودجه‌ای که مدنظر دارید، می‌توانید تلفن متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پایین بودن قیمت یک تلفن بیسیم پاناسونیک، هرگز به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست.

هرچقدر که قابلیت‌های یک تلفن بیسیم پاناسونیک بیشتر باشند، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در نتیجه، اگر با یک تلفن ارزان قیمت طرف هستید، تنها به این معنیست که از قابلیت‌ها و امکانات کمتری برخوردار است.

تلفن‌های گران قیمت پاناسونیک ممکن است دارای چند گوشی بیسیم باشند، امکان ارسال و دریافت پیامک را داشته باشند، قابلیت شماره گیر سریع روی آن‌ها فعال باشد و ... طبیعی است که شما به تمام این قابلیت‌ها نیاز ندارید و به همین دلیل، می‌توانید با پرداخت مبالغ پایین، تلفن بیسیم پاناسونیک مورد نظر خود را پیدا کنید.

نگران باتری هم نباشید، باطری تلفن بیسیم پاناسونیک اصل را میتوانید از ایده آل گستر تهیه کنید.

جمع بندی : تلفن بیسیم چی بخرم ؟

خب به نظر می‌رسد اکنون و با مطالعه این مقاله، بتوانید به این سوال، جواب روشن‌تری بدهید. در واقع، مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، توجه به نیازها و انتظاراتی است که از این دستگاه دارید.

بنابراین توصیه می‌کنیم ابتدا لیستی از انتظارات خود از یک تلفن بیسیم را به دست بیاورید و سپس بر اساس آن‌ها، از میان انواع مدل‌های مختلف تلفن بیسیم پاناسونیک، مناسب‌ترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید.

در پایان امیدواریم توانسته باشیم یک راهنمای مناسب و جامع در ارتباط با خرید تلفن بیسیم، به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9661 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7041 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید