2709
لاغری تا عید: چی بخوریم تا لاغر شویم؟

لاغری تا عید: چی بخوریم تا لاغر شویم؟

1399/11/04 بازدید11829

نقش مهم تغذیه در کاهش وزن را نمی توان نادیده گرفت. همه ما به دنبال راهی سریع و موثر برای کاهش وزن هستیم. نمی توانید برنامه غذایی منسجمی نداشته باشید و تنها با ورزش به اندام ایده آلتان برسید. لاغری در مدت زمان کوتاه تنها با مصرف نوشیدنی های چربی سوز و دمنوش های گیاهی در کنار ورزش میسر می شود.

نوشته ای که پیش روی شماست بهترین مرجع نوشیدنی های گرم و دمنوش های گیاهی توصیه شده توسط متخصصان تغذیه و گوارش است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می  توانید با شماره تلفن 09911200636 (پشتیبانی سایت) کافیه تماس بگیرید و از متخصصان راهنمایی بگیرید.

 

رویای تناسب اندام با چای سبز!

همه ما کم و بیش چیزهایی از از خواص چای سبز شنیده ایم. چای سبز یک منبع قوی آنتی اکسیدان است که با افزایش سرعت متابولیسم بدن، سرعت جذب و سوختن سلول های قند و چربی را بالا می برد. به این ترتیب به تناسب اندام و کاهش وزن شما کمک می کند.

همچنین این گیاه معجزه آسا با پلی فنول‌ ها و پلی ساکارید های موجود در ساختارش، سطح قند خون را هم کاهش می دهد. البته این خواص چای سبز به شرطی باعث کاهش وزن می شود که آن را حداقل برای چند هفته و به صورت متوالی مصرف کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خواص چای سبز و خرید از مرجع نوشیدنی های گرم به سایت کافیته مراجعه کنید.

 

چای سبز در خط مقدم مبارزه با سرطان کبد که یکی از خطرناک ترین نوع سرطان هاست مبارزه می کند! چای سبز آنتی اکسیدانی قوی ست که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، حتی توانایی پاکسازی و از بین بردن اثرات الکل، داروهای مختلف و رادیکال های آزاد بدن را دارد.

گیاهان و خوراکی های زیادی هستند که به فرآیند پاک سازی و سم زدایی کبد کمک می کنند. اما هیچ ماده ای خواص چای سبز را ندارد و نمی تواند به کبد شما در تسریع روند سوخت و ساز بدن و سم زدایی بدن و کبد کمک کند.

 

بابونه دشمن سرسخت زخم و چاقی است!

بابونه منبع غنی آنتی اکسیدان است. این دمنوش یکی از پر خاصیت ترین دمنوش های گیاهی است و تاثیرات آن بر بدن و آغاز روند چربی سوزی از همان هفته اول مصرف کاملا مشخص است. دمنوش بابونه برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند یا به دلیل بیماری دچار ضعف سیستم دفاعی بدن شده اند فوق العاده مفید و موثر است.

دمنوش گیاهی بابونه و تاثیرات روانی آن

علاوه بر تاثیرات جسمانی فوق العاده این گیاه، بابونه برای آرامش اعصاب و مشکلات روانی هم کاربرد زیادی دارد. بابونه استرس را کاهش می دهد و درمانی موثر برای اضطراب و افسردگی محسوب می شود. این گیاه به لحاظ تاثیرات روانی خواصی نزدیک به خواص چای سبز دارد.

در طب سنتی گیاه بابونه برای آرامش اعصاب به وفور توصیه شده است. بابونه یکی از دمنوش های گیاهی محبوب ورزشکاران است و توسط متخصصان تغذیه به وفور توصیه شده است. کافی ست مقداری دمنوش بابونه مصرف کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را با تمام وجودتان حس کنید!

همچنین بابونه، گل سر سبد دمنوش های گیاهی ست و یک داروی طبیعی موثر و مقوی برای سرما خوردگی و حتی آنفولانزاست. بابونه التهاب را کاهش می دهد. همچنین از تراکم مخاط تا حد زیادی می کاهد. قبل از مصرف داروهای شیمیایی این دمنوش را امتحان کنید!

نوشیدنی لیموناد زنجبیل، قاتل چربی، خاص و مقوی

این نوشیدنی محبوب دل بدن سازان و قهرمانان زیبایی اندام است. زنجبیل علاوه بر خواص فراوانش یک کاتالیزگر قوی سرعت متابولیسم محسوب می شود. خواص دمنوش زنجبیل به همراه لیموناد با خواص چای سبز رقابت تنگا تنگی دارند و هر دو از بهترین دمنوش های گیاهی محسوب می شوند.

زمان خاصی برای نوشیدن این دمنوش مقوی وجود ندارد و می توانید هر ساعتی از روز که مایل بودید این نوشیدنی را مصرف کنید. پیشنهاد کافیته به شما استفاده از این معجون لاغری یک تا نیم ساعت قبل از ورزش است.

 مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی لیموناد زنجبیل

  • لیموی تازه متوسط سه عدد
  • زنجبیل رنده شده کوچک یک عدد

برای تهیه این دمنوش گیاهی علاوه بر میکس کردن مواد، باید آب لیمو را بگیرید و زنجبیل را دم کنید. پس از دم کشیدن زنجبیل رنده شده آب لیمو را اضافه کرده و نوش جان کنید.

برای تهیه دمنوش زنجبیل می توانید به سایت کافیته، مرجع خرید نوشیدنی های گرم مراجعه کنید.

 

شاهزاده دمنوش های گیاهی، نوشیدنی گلابی و مریم گلی

مریم گلی هم یکی دیگر از دمنوش های گیاهی پر خاصیت و مقوی است.  مریم گلی منبعی غنی از ویتامین های A ،C و B است. با مصرف روزانه پنجاه گرم مریم گلی دیگر نیازی به منبع دیگری برای تامین ویتامین A ندارید! همچنین صد گرم از برگ این گیاه چیزی حدود پنجاه درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه یک فرد بالغ را تامین می کند. چیزی بیش از خواص چای سبز!

نوشیدنی گلابی و مریم گلی علاوه بر خاصیت چربی سوزی و هضم غذا، به آرامش اعصاب و رفع افسردگی نیز کمک می کند. البته در صورتی که به گلابی دسترسی ندارید می توانید دمنوش گیاهی مریم گلی را به تنهایی با کمی لیمو مصرف کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی گلابی و مریم گلی

  •  آب گلابی ۲۵۰ میلی لیتر تازه احتیاج دارید
  • برگ مریم گلی خرد شده
  • یخ به مقدار لازم
  • گلابی خرد شده یک عدد
  • لیموی کوچک یک عدد

 برای تهیه دمنوش مریم گلی برگ های خرد شده مریم گلی را مانند چای دم کنید. سپس آب لیمو و آب گلابی را به آن اضافه کرده و هم بزنید. معجون چربی سوز شما آماده ست، نوش جان!

 نوشیدنی چربی سوز سرکه ‌ی سیب و گریپ‌ فروت

نوشیدنی چربی سوز سرکه ی سیب و گریپ فروت یکی از موثر ترین نوشیدنی ها در زمینه کاهش و کنترل وزن است. این نوشیدنی ترکیبی از چای سبز یا چای نعنا به همراه سرکه و گریپ فروت است.

یکی از خواص چای سبز افزایش سرعت متابولیسم و چربی سوزی موثر است که این خاصیت به کمک سرکه سیب و گریپ فروت دو چندان هم می شود. گریپ فروت و سرکه هر دو دارای خاصیت تنظیم قند خون و سطح ترشح انسولین را دارند. همچنین مصرف سرکه برای دفع سموم و پاک سازی بدن (خصوصا کبد و کلیه) شدیدا توصیه می شود.

بهترین زمان برای نوشیدن این معجون معجزه آسا یک ساعت پیش از صرف وعده غذایی و یا به شکل ناشتاست.

 

 

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی سرکه و گریپ فروت:

چای نعنا یا چای سبز نصف فنجان

سرکه سیب یک قاشق غذا خوری

آب گریپ فروت تازه یک فنجان

همچنین می توانید از دارچین و رازیانه هم برای طعم دار کردن این نوشیدنی استفاده کنید.

 

 کاهش وزن راه یک شبه نیست و بدون تلاش و برنامه ریزی مناسب به دست نمی آید. اما با تهیه دمنوش های گیاهی و بهره گیری از خواص چای سبز، قهوه سبز و نوشیدنی های گرم دیگر می توانید این روند را تسریع کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7460 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5428 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15008 بازدید