2109
ایده های چاپ عکس روی شاسی؛ از چندتکه تا طرح دار

ایده های چاپ عکس روی شاسی؛ از چندتکه تا طرح دار

1399/09/30 بازدید837

دیگر مثل گذشته نیست که برای چاپ عکس روی شاسی، فقط یک انتخاب داشته باشید. این روزها انواع شاسی جدید و متنوع قابل چاپ هستند. اگر نمیدانید کدام شاسی عکس مناسب شماست؛ یا با مدلهای خاص و جدید آشنا نیستید، جای درستی آمدید!

در این مقاله کاربردی از عکس پرینت، قرار است با انواع مدلهای چاپ عکس روی شاسی آشنا شویم. از شاسی‌های کودکانه، تا چند تکه، رنگی و کلاژ...پس حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

یک آشنایی مختصر با شاسی عکس

شاسی عکس از رایج‌ترین و پرطرفدارترین محصولات است. برای تولید، عکس شما روی تخته‌‌هایی با ابعاد مختلف چسبانده می‌شود. ابعاد و ضخامت‌های شاسی بسیار متنوع هستند. در ادامه از نوارهای پی وی سی استفاده می‌شود. این نوارها دورتادور لبه شاسی قرار می‌گیرند تا ماندگاری بیشتری به تخته بدهند.

کاربرد تخته شاسی

شاسی‌ها در تبلیغات، دکوراسیون و مصارف شخصی کاربرد دارند. با چاپ عکس روی شاسی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! هم خاطرات زیبای زندگیتان را چاپ و ماندگار کنید. و هم از این خاطرات دوست‌داشتنی برای دکور خانه و تزئین دیوارها استفاده کنید. درست مانند یک تابلوی شخصی‌سازی شده و بی‌نظیر.

انواع مدل عکس روی شاسی کدامند؟

در این بخش با انواع شاسی ساده، چندتکه، طرح دار، کلاژ و رنگی آشنا می‌شویم. عکس پرینت به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه چاپ آنلاین، تمام این مدلها را در سایت خود ارائه می‌دهد. برای مشاهده مدلها، قیمت و سفارش آنلاین سری به صفحه چاپ عکس روی شاسی بزنید.

1. شاسی عکس ساده

مدل ساده در ابعاد متنوع و استاندارد قابل چاپ است. ابعاد 15×10، 21×16، 30×20، 30×30، 40×30، 60×30، 60×40، 45×45، 70×50، 70×100 سایزهای رایج هستند. به علاوه شما می‌توانید ضخامت تخته را هم انتخاب کنید. در عکس پرینت شاسی‌ها در 3 ضخامت 8، 16 و 30 میل چاپ می‌شوند. قطر تخته شاسی تاثیری در کیفیت نهایی ندارد و سلیقه‌ای است. در کل توصیه میکنیم برای استحکام و تناسب شاسی‌های بزرگ، ضخامت‌های بیشتر را انتخاب کنید.

شاسی ساده برای چه عکسهایی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از خاطراتتان یک تابلو شاسی رسمی چاپ کنید، مدل ساده مناسب است. عکسهای ازدواج، عکس‌های آتلیه ای، کودک و... برای چاپ ساده عالی هستند. بخصوص سایزهای بزرگ این شاسی جلوه فوق‌العاده‌ای دارند. البته به شرطی که عکستان باکیفیت بالا باشد.

2. چاپ عکس روی شاسی طرح دار

یکی از سبک‌های جدید و فانتزی چاپ روی شاسی طرح دار است. در این مدل قالب و تم شاسی از قبل طراحی شده. کافی است عکستان را روی طرح دلخواه آپلود کنید و محصول نهایی را تحویل بگیرید. برای مثال تیم گرافیک و طراحی عکس پرینت، انواع شاسی کودکانه، نوزاد، خانوادگی و عاشقانه را آماده کرده‌اند. (این طرح‌ها را می‌توانید در عکس پرینت مشاهده کنید.)

شاسی طرح دار برای چه عکسهایی مناسب است؟

اگر قصد هدیه دادن به عزیزی را دارید، شاسی طرح دار بهترین انتخاب است. می‌توانید عکس نوزاد را با پیام «قدم نو رسیده مبارک» یا «تاریخ تولد» روی شاسی دخترانه و پسرانه چاپ کنید. یک یادگاری عاشقانه با عکسهای پرخاطره‌تان بسازید و...

3.  چاپ عکس روی شاسی کلاژ

اگر انتخاب یک عکس برایتان سخت است، همه عکسهایتان را روی یک شاسی چاپ کنید! در سایت عکس پرینت شاسی کلاژ قابلیت چاپ تا 16 عکس متفاوت را دارد. کافی است ابعاد شاسی را انتخاب کنید. و در مرحله بعدی با گزینه «چیدمان عکس» قالب و تعداد عکسها را برگزینید.

شاسی چند تکه برای چه عکسهایی مناسب است؟

معمولا ما از هر اتفاق و خاطره چندین عکس می‌گیریم. در این مدل می‌توانید تعداد بیشتری را چاپ کنید. به علاوه اگر موضوع خاصی مدنظرتان هست؛ مثلا موضوع خانواده. شاسی کلاژ کمک می‌کند تا عکس هر عضو خانواده را روی یک کادر چاپ کنید و یک محصول زیبا بسازید.

4. چاپ عکس روی شاسی چند تکه

شاسی چند تکه یک محصول متفاوت و هنری است. در این مدل، عکس‌های شما مثل تکه‌های پازل در کنار هم قرار می‌گیرند. تعداد تخته شاسی‌ها متفاوت و معمولا بین 2 تا 6 تکه هستند. اگر یک دیوار خالی و بی‌روح در خانه دارید، حتما برای دکور آن به چاپ شاسی چند تکه فکر کنید.

شاسی چند تکه برای چه عکسهایی مناسب است؟

این محصول جنبه دکوری دارد. اگر عکس با ارزشی دارید که به شما حس خوب می‌دهد، میتوانید از آن تابلو شاسی چند تکه کنید. این مدل برای چاپ مجموعه و کلکسیون هم عالی است. مثلا یک مجموعه چندتایی از کودک شما.

003.jpg

5. چاپ روی تخته شاسی رنگی

برای کودکان و نوجوانان شاسی‌های رنگی جذابتر هستند. یک خبر خوب اینکه در عکس پرینت، به تازگی قابلیت چاپ شاسی رنگی اضافه شده است! شما می‌توانید عکستان را روی شاسی با 32 رنگ پس زمینه متنوع چاپ کنید. کافی است بعد از انتخاب ابعاد شاسی ساده، در ادیتور روی گزینه «رنگ پس زمینه» بزنید.

شاسی رنگی برای چه عکسهایی مناسب است؟

اگر به دنبال تغییر دکور اتاق فرزندتان هستید، می‌توانید عکسش را روی تابلو شاسی با رنگ دلخواه او چاپ کنید. این مدل فانتزی، برای هدیه دادن به دوستان هم عالی است.

چاپ آسان و آنلاین شاسی عکس

خب! امیدواریم با این راهنما، مدل شاسی مناسبتان را پیدا کرده باشید. شما می‌توانید هر لحظه در سایت عکس پرینت، انواع شاسی عکس را به طور آسان و آنلاین سفارش چاپ دهید. و بدون نیاز به خروج از خانه درب منزل تحویل بگیرید!

علاوه بر شاسی انواع قاب عکس، ریسه، ماگ، مگنت، فتوبوک، جعبه عکس، شلف عکس، پولاروید و... در این مجموعه قابل سفارش هستند. برای ثبت خاطرات دلچسب در کنار شما هستیم.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
10364 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
7559 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15271 بازدید