2109
“تزریق چربی به باسن” | هزینه و نکات عمل “تزریق چربی به باسن” خوب و زیبا

“تزریق چربی به باسن” | هزینه و نکات عمل “تزریق چربی به باسن” خوب و زیبا

1399/09/12 بازدید40306

از زمان های قدیم داشتن اندام زنانه (یعنی داشتن پایین تنه بزرگ و باسن بزرگ) نشانه باروری و جذابیت زنان بوده است. این تصور و ذهنیت را همچنان در عصر حاضر هم مشاهده می کنیم؛ به طوری که زیبایی زنان تنها محدود به چهره و صورتشان نمی شود بلکه زیبایی اندامشان نیز مورد توجه قرار می گیرد؛ دقیقا آنچه در هنرپیشه ها و مدل های معروف می بینیم! یک قوس بی نقص و تاثیر گذار در قسمت پایین تنه.

امروزه توجه به زیبایی و تناسب اندام به قدری برای زنان مورد اهمیت قرار گرفته است که برای داشتن اندامی ایده آل و زنانه که به آنان اعتماد به نفس دهد، رژیم ها و ورزش های طاقت فرسا را انجام می دهند.

علم پزشکی در این جا نیز به کمک بشریت آمده و راحتی را برای زنان به ارمغان آورده است. امروزه برای داشتن یک اندام زنانه و ایده آل و باسن خوش فرم، دیگر نیاز به چندین سال ورزش های سخت و رژیم های طاقت فرسا ندارید، بلکه کافیست به کلینیک های تخصصی زیبایی مراجعه کنید و بگویید می خواهید تزریق چربی به باسن انجام دهید.

شما به راحتی و در یک روز دارای اندام ایده آل زنانه و یک انحنای چشم نواز در قسمت پشتی بدنتان خواهید شد. همان کاری که بیش از 10 سال است در مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک صورت می گیرد!

ما در این مطلب با شما در مورد تزریق چربی به باسن صحبت خواهیم کرد و تمامی اطلاعاتی که باید در این زمینه داشته باشید را در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس اگر شما هم قصد انجام ترزیق چربی به باسن را دارید یا می خواهید بدانید چگونه یک شبه از اندام ایده‌آل برخوردار شوید، این مطلب را از دست ندهید و  تا پایان همراه ما باشید.

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن چیست؟

تزریق چربی یا همان لیفت کردن باسن به روش برزیلی، یکی از جدیدترین تکنیک‌های تغییر سایز و فرم باسن است که بدون استفاده از هیچ گونه پروتزی صورت می گيرد. شايد براي شما نيز اين سوال به وجود آمده باشد كه اين چربي تزريق شده چيست و چگونه اين كار صورت مي گيرد؟

براي انجام اين كار، چربي هاي اضافه اي كه در قسمت هاي مختلف بدن مانند شكم، پهلو، ران و ... وجود دارد، با تکنیک هاي جديد استخراج مي شود و به باسن تزريق مي شود.

اگر این کار به کمک متخصص ها و جراح های بسیار با سابقه صورت گیرد، چربی هایی که خارج می شوند، به صورت یک‌نواخت استخراج می شوند و به صورت یک نواخت نیز به باسن تزریق می شوند و برای سال های طولانی تر ماندگار می شوند.

مطمنا برای شما هم جای سوال است که روش انجام این جراحی چگونه است؟ پس برای آن که با نحوه تزریق چربی به باسن آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه ­تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن در 3 مرحله صورت می گیرد:

در مرحله اول از بخش های مختلف بدن مانند شکم، پهلو و ران، چربی برداشت می شود.

در مرحله دوم چربی های استخراج شده، خالص سازی می شود و برای انتقال به باسن آماده می شوند.

در مرحله سوم که مرحله آخر نیز هست، انتقال چربی به باسن برای جراحی صورت می گیرد. در این مرحله 3 الی 5 برش بر روی قسمت مورد نظر ایجاد می شوند که در نهایت پس از انجام جراحی، قابل مشاهده نیستند.

برای انجام جراحی تزریق چربی به باسن، گاهی از بیهوشی عمومی استفاده می شود و گاهی نیز از بی حسی موضعی، که در نهایت شرایط بیمار تعیین کننده این امر است.

شاید شما با شنیدن نام جراحی و استفاده از بیهوشی در فرایند جراحی، از تزریق چربی به باسن بترسید، اما با خواندن مزایای تزریق چربی به باسن، ترس شما از بین می رود. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

تزریق چربی به باسن

منبع عکس تزریق چربی به باسن

مزایای تزریق چربی به باسن

ژنتیک فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذاری در تعیین شکل و فرم باسن است؛ چه از نظر ساختار اسکلتی و استخوان بندی، چه از جهت ذخیره شدن چربی.

همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن برای دست پیدا کردن به وزن مناسب و تقویت ماهیچه ها بسیار موثر است؛ اما افراد زیادی وجود دارند که با وجود داشتن یک سبک زندگی سالم، از باسن صاف و بدون انحنای خود ناراضی هستند.

تزریق چربی همان معجزه ای است که می تواند اثر ژنتیک را کمرنگ تر کند و شما را برای رسیدن به اندام دلخواهتان، کمک کند. پس تزریق چربی و استفاده از مزایای تزریق چربی، بهترین روش برای شما است!

برای دانستن مزایای تزریق چربی به باسن، به سراغ یکی از پزشکان مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک رفتیم. این مرکز یکی از بهترین کلینیک های تخصصی زیبایی است که بیشترین آمار رضایت مراجعین را دارد. در زیر مزایای تزریق چربی به باسن را برای شما ذکر می کنیم:

  • فرم دهی به مسیرهای منحنی قسمت های پایینی بدن
  • افزایش جذابیت و برخورداری از اندام زنانه ساعت شنی
  • متعادل شدن قسمت های بالایی و پایینی بدن
  • برخورداری از نتیجه طبیعی تری نسبت به پروتز
  • لیفت باسن و جلوگیری و رفع افتادگی باسن با گذشت سن
  • کم بودن عوارض این روش نسبت به پروتز های سیلیکونی
  • احتمال پایین پس زدن چربی توسط بدن
  • طول دوره نقاهت و بهبودی کم تر نسبت به روش پروتز
  • بدون نیاز به بستری شدن بعد از جراحی برخلاف پروتز که فرد باید یک شب را در بیمارستان سپری کند
  • خلاص شدن از چربی های اضافه بدن

قطعا با خواندن این مزایا، انگیزه شما برای انجام دادن تزریق چربی به باسن، بیشتر از قبل شد، اما صبر کنید! این روش برای هرکسی مناسب نیست. بهتر است ابتدا بررسی کنیم که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی هستید؟ بنابراین خواندن بخش زیر را به شما توصیه می کنیم.

کاندیدای مناسب تزریق چربی به باسن

همانطور که گفتیم، تزریق چربی به باسن، یکی از بهترین روش های فرم دهی و حجیم کردن باسن به شمار می رود، اما با این وجود برخی از افراد، انتظارات غیرمعقولی از آن دارند. بنابراین تنها افراد خاصی شرایط استفاده از این جراحی را دارند. مانند افراد زیر:

  • افرادی که برای استفاده از پروتز های سیلیکیونی مشتاق نیستند!
  • آن دسته از افرادی که خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوستشان را از دست نداده اند.
  • افرادی که در قسمت هایی از بدنشان، چربی های زاید برای استخراج دارند.
  • افراد سیگاری و به صورت کلی افرادی که دخانیات مصرف می کنند، کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به باسن نیستند.
  • افرادی که در رنج سنی 25-55 سال قرار دارند کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستند.

اگر کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی هستید، بهتر است این جراحی را نزد بهترین پزشک های متخصص و یا فوق تخصص انجام دهید. انتخاب جراح یکی از مهم ترین دغدغه افرادیست که می خواهند تزریق چربی به باسن انجام دهند.

ما در این بخش از مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین پزشک را انتخاب کنید و سلامت و زیبایی خودتان را با انتخاب اشتباه پزشک، به خطر نیندازید. پس با دقت بیشتری این بخش از مقاله را مطالعه کنید.

بهترین جراح تزریق چربی

بهترین جراح تزریق چربی به باسن

فاکتور های زیادی در انتخاب بهترین جراح تزریق چربی به باسن وجود دارد که ما در اینجا به تعدادی آن ها اشاره می کنیم.

  1. پزشک شما باید فوق تخصص یا متخصص باشد. زیبایی و سلامت خودتان را به افراد غیرمتخصص نسپارید.
  2. در نظر داشته باشید که بهترین پزشکان در بهترین کلینیک ها فعالیت می کنند. بنابراین با انتخاب بهترین کلینیک، می توانید به راحتی به پزشکتان اعتماد کنید.
  3. مانند مرکز تخصصی زیبایی تاپ کلینیک که بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص که سابقه درخشانی در این زمینه دارند، در این مرکز فعالیت می کنند.
  4. جراح شما باید با سابقه باشد. برای سلامتی خودتان ارزش قائل باشید.
  5. نمونه کارها و سوابق فعالیتی و تحصیلی پزشکتان را بررسی کنید.
  6. در انتخاب پزشکتان تنها به نمونه کار ها و تصاویر تبلیغاتی فضای مجازی، اکتفا نکنید؛ بلکه با مراجعه حضوری و صحبت با مراجعین نسبت به کیفیت کار و دانش پزشکتان، آگاه شوید.
  7. پزشک شما باید صبور و با حوصله باشد و برای شما تایمی را برای مشاوره اختصاص دهد.
  8. بهترین پزشک تزریق چربی به باسن کسی است که صادقانه در این زمینه به مراجع اطلاعات می دهد و با دقت و حوصله به سوال ها و نگرانی های مراجعش پاسخ می دهد.
  9. بهترین پزشک باید به نظرات مراجعش احترام بگذارد و او را نسبت به باور ها و انتظارات غیرمعقول از جراحی، روشنگری کند.
  10. بهترین جراح تزریق چربی به باسن، در مورد عوارض و مراقبت های بعد از عمل، اطلاعات کاملی را در اختیار مراجعش قرار می دهد.

انتخاب پزشک تنها برای کسب نتیجه مطلوب کافی نیست؛ بلکه شما باید پس از جراحی، مراقبت های دوران نقاهت را انجام دهید. ما این نکات را به شما می گوییم.

نکات و مراقبت های پس از جراحی تزریق چربی به باسن

داشتن احساس درد پس از جراحی که امری طبیعی است که با استفاده از مسکن به تجویز پزشک، این مشکل قابل حل است.

به مدت دو هفته باید به روی شکم دراز بکشید و طی دو هفته نباید روی باسن بنشینید و یا به پشت دراز بکشید. این مدت بسته به نظر پزشکتان متفاوت خواهد بود. در طی این مدت شما ملزم هستید به پهلو بخوابید و تنها برای استفاده از توالت فرنگی بنشینید!

پس از گذشت 8 هفته شما به راحتی می توانید تمامی فعالیت های روزمره خودتان را از سر بگیرید.

حتما برایتان سوال است که تزریق چربی به باسن چه عوارضی دارد؟ ما به شما می گوییم.

عوارض تزریق چربی به باسن

اگر در انتخاب جراح تزریق چربی به باسن یا در انتخاب کلینیک دقت کافی به خرج ندهید، عوارض بسیاری را تجربه خواهید کرد؛ از جمله ظاهر بد و نامتقارن، احتمالی آمبولی در قلب و ریه.

سخن آخر

ما در این مقاله آنچه باید در مورد تزریق چربی به باسن می دانستید، در اختیار شما گذاشتیم. اگر قصد دارید تا از این جراحی برای داشتن اندام ایده آل زنانه و ساعت شنی استفاده کنید، بهتر است این کار را در بهترین کلینیک و در نزد بهترین پزشکان متخصص انجام دهید. ما به شما تمام ویژگی های یک جراح خوب را گفتیم. بنابراین بهتر است سلامت و زیبایی خودتان را در کلینیک های غیراستاندارد به خطر نیاندازید و قبل از هر اقدامی، ابتدا با یک پزشک متخصص مشاوره کنید.

مشاوران مرکز زیبایی تاپ کلینیک، با در اختیار گذاشتن دانش و تجربه خود در اختیار مراجع، برای گرفتن بهترین تصمیم کمک می کنند. شما می توانید برای گرفتن مشاوره در این زمینه، با مشاوران متخصص مرکز تخصصی زیبایی تاپ کیلینیک تماس بگیرید و در نهایت زیبایی اندام ایده آل را به خودتان هدیه دهید.

https://topclinic.ir/

 

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی خوشحال شدم اسم کلینیک زیبایی خودم رو دیدممممممم   

من عمل لیپو انجام دادم واقعا که راضیمممممممم  مرسییییییی

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16133 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11470 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2453 بازدید