2109
۷ راز طلایی برای آنکه زنی خوش تیپ باشید!

۷ راز طلایی برای آنکه زنی خوش تیپ باشید!

1399/08/11 بازدید18900

 

یکی از سؤالهایی که همیشه از خود می‌پرسیم این است که چه کنیم تا خوشتیپ باشیم؟ به طور معمول نخستین پاسخی که به ذهنمان می‌رسد، خرید لباسهای برند و گران قیمت است. شاید پاسخ درست این سؤال چیز دیگری باشد؟! شاید خوشتیپی رازهایی دارد! در مصاحبه‌ای با کارشناسان فروشگاه اینترنتی مکس بکس در این مقاله می‌خواهیم پرده از رازهای خوش تیپی برداریم.

باید بگوييم شما نمی‌توانید تیپ را از فروشگاهها خریداری کنید و یا حتی از طریق فشن شو ها آن را تقلید کنید. ابداً مهم نیست چند دست لباس برند در کمد لباس خود دارید. شاید خوشتیپی واقعی آن است که از مد پیروی نکنید! جمله معروفی در این رابطه می‌گوید:

فشن از بین می‌رود ولی تیپ شما جاودانه خواهد بود

مصداق درست این حرف را می‌توانید در مد سالهای دور ببینید. برای مثال اگر مدهای ۲۰ سال گذشته را بررسی کنید. ممکن نیست شما بسیاری از مدها را در یک مجلس رسمی به تن کنید.

بنابراین مدها می‌آیند و می‌روند؛ اما چیزی که باقی خواهد ماند. طرز فکر شما در ارتباط با تیپ خودتان است. رمز خوشتیپ بودن این است که تیپ خود را داشته باشید.

شناختن مناسب فرم بدن

تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که شکل بدن شما چه شکلی است؟ مستطیلی؟ گلابی؟ ساعت شنی؟ بسیاری از افراد به این نکته دقت نکرده‌اند.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی مکس بکس با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش لباس به این نکته اشاره می‌کنند: عموم بانوان به طور کلی و عمومی از فرم بدنی خود مطلع‌اند؛ اما در هنگام خرید لباس به فرم بدن خود به خوبی توجه نمی‌کنند. شاید اولین و مهمترین نکته در خرید لباس توجه به فرم بدنی خود است. لباسی که بر بدن یک مدل با فرم ساعت شنی، زیبا دیده می‌شود، بر اندام مستطیل شکلی یک بانوی دیگر به هیچ عنوان همان زیبایی را نخواهد داشت.

فردی که دارای اندام مستطیلی است با شناخت درست بدن، شناخت نقاط ضعف و نقاط قوت اندام خود می‌تواند، زیبایی‌های اندامش را بیشتر و ضعفهای بدنش را کاهش دهد. این موضوع در مجموع باعث خوش تیپی او می‌شود.

لباس‌هایتان اندازه باشد!

این بار که در خیابان قدم می‌زنید به لباس افراد مختلف نگاه کنید. خواهید دید که چقدر تعداد افرادی که لباسهایی در سایز نامناسب خود به تن کرده‌اند، زیاد هستند؛ بنابراین بدیهی تر ین نکته جهت خرید لباس زنانه آن است که سایز مناسب خود را خریداری کنید.

چند نکته در ارتباط با سایز لباس ضروری است:

  • سایز شما ثابت نخواهد بنابراین سایزهای مختلف را امتحان کنید
  • سایز برندها قدری از یکدیگر متفاوت است، سایز بدن خود را دقیق بدانید
  • اگر سایز مناسب خود پیدا نمی‌کنید یک خیاط خوب پیدا کنید

 

لباس‌های تمیز و اتو کشیده

اگر لباس شما قدیمی و از مد افتاده باشد؛ اما تمیز و اتو کشیده باشد. این استایل به مراتب از لباس فردی که برند گران قیمتی به تن کرده؛ اما کثیف، نامرتب و چروک باشد، بهتر است. در این حالت، افرادی که به شما نگاه می‌کنند، احساس خوبی را از استایل شما به دست می‌آورند و این یکی از رازهای خوش تیپی است که با استایل مناسب احساس خوبی را در افرادی که به ما می‌نگرند به وجود آوریم.

آرایش مناسب

آرایش غلیظ دلیلی برای زیبایی شما نخواهد بود. برخلاف نظر بسیاری از افراد آرایش کم هم دلیلی بر زیبایی نخواهد بود! آرایش مناسب است که شما را بسیار زیباتر می‌کند. شما باید فرم صورت خود را بشناسید نقاط ضعف و قدرت چهره خود را بدانید و از لوازم مناسب آرایشی و بهداشتی به صورت مناسب در جهت افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف استفاده کنید.

لباس مناسب موقعیت

یکی از مواردی که همه ما خوب میدانیم و عموما درست انجام نمی‌دهیم. پوشیدن لباسهای مناسب در موقعیتهای مختلف است. فرض کنید به یک مجلس کاملاً دوستانه و صمیمی که برای خوشگذراندن ترتیب داده شده است، وارد می‌شوید و شما یک لباس بی نهایت رسمی به تن دارید.

شاید نخستین احساسی که در اولین برخورد به دیگران می‌دهید احساس خشکی و عدم صمیمی بودن است. اگر این مجلس زنانه باشد حتی یک تی شرت زنانه مناسب می‌تواند، باعث شود شما خوشتیپ بنظر برسید اگر همه‌ی اجزای لباس‌های شما با هم هماهنگی داشته باشد.

حال اگر شما در یک مجلس کاملاً رسمی، یک لباس کاملاً اسپرت به تن کنید باعث می‌شوید دیگران راجع به شما خوب قضاوت نکنند و شما را جدی نگیرند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هر موقعیتی لباس مناسب آن را به تن کنید.

اکسسوری

بسیاری از کارشناسان مد و استایل از اکسسوری به عنوان معجزه اکسسوری یاد می‌کنند. انتخاب مناسب و درست اکسسوری در ارتباط با هر استایلی می‌تواند تیپ شما را فوق العاده جذاب کند. برای استایل های متفاوت خود اکسسوری های متفاوتی تهیه کنید. این موضوع باعث می‌شود شما همیشه یک ویژگی خاص و منحصر به فرد در استایل خود داشته باشید.

عکس ببینید

در انتهای مصاحبه یکی از کارشناسان فروشگاه مکس بکس می‌گوید: یک موسیقیدان زمانی می‌تواند یک موسیقی خوب تولید کند که پیش از آن موسیقی‌های بسیار زیادی شنیده باشد. شما نیز زمانی توانید استایل کاملاً مناسبی برای خود طراحی کنید که تعداد زیادی عکس و فیلم استایلهای مختلف را دیده باشید. این موضوع به شما کمک می‌کند استایل های بهتری برای خود طراحی کنید. راز خوشتیپ بودن ساده است تنها توجه دقیق به خود است.

ارسال نظر شما

login captcha

ممنون توضیحات خوبی دادید.

مرسی عزیزم منکه واقعا لذت بردم از مطلب خوبتون   

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15669 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11163 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2282 بازدید