2109
مهم ترین دغدغه ظاهری آقایان چیست ؟

مهم ترین دغدغه ظاهری آقایان چیست ؟

1399/05/13 بازدید3003

یکی از بزرگترین نگرانی های ظاهری آقایان که هر روز روبروی آینه چک می شود ریزش موی سر و یا ریش و سبیل آنها می باشد اشتباه نیست که بگوییم اکثر آقایان زیبایی خود را ابتدا در موی سر و ریش خود می بینند باتوجه به پراهمیت بودن این موضوع حالا فکر کنید قسمت کوچک از موی سر و یا ریش یک فرد شروع به ریزش می کند، مطمئن باشید حال روحی آنها  به کلی دگرگون خواهد شد و حتی در ارتباطات وشغل آنها نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

از آنجایی که عمل های زیبایی در بین خانم ها پر طرفدار می باشد روش هایی نیز برای بهبود ظاهر آقایان با پیشرفت پزشکی و تکنولوژی در بین آقایان مرسوم شده است از مهمترین آنها کاشت مو برای افرادی که به هردلیلی مانند ریزش مو، سوانحی مانند آتش سوزی و شرایط دیگر دچار طاسی و ریزش مو در نواحی مختلف مو و ریش خود شده اند.

 

آیا کاشت مو نیاز به عمل جراحی دارد ؟

کاشت مو به روش های مختلفی در ایران انجام می شود برخی روش ها کاملا متدهای جهانی و بعضی از روش های ابداعی و ترکیبی در ایران است اینکه کدام روش بهترین روش برای شما می باشد کاملا بستگی به فاکتورهایی مانند: نوع وجنس مو،ریزش مو در چه قسمتهایی و به چه شکل است، بانک مو، میزان هزینه وموارد دیگر می باشد هرکدام از روشها هم می تواند دارای جراحی سرپایی و حتی بدون بیهوشی باشد از مرسوم ترین روش های کاشت مو در ایران کاشت مو به روش FIT می باشد.

 

 

برای ریزش مو در ریش و سبیل چه راههایی وجود دارد ؟

اگر مشکل ریزش، ریش و سبیل به صورت سکه ای و یا مدل های دیگر دارید واین مساله چهره شما را دچار مشکل کرده و به دنبال راه حلی هستید، ابتدا می توانید به مشاوره پوست و مو مراجعه فرمایید و آزمایش های مرتبط برای کمبود ویتامین ها بدن، جنس، نوع و گرفت مو مورد بررسی قرار می گیرد پزشک متخصص باتوجه به شرایط شما و آزمایشهای انجام شده تجویز دارو یا تغییر در برنامه غذایی شما می دهد ودر صورتی نیاز باشد به شما پیشنهاد کاشت ریش و سبیل به روش های رایج ومناسب شما خواهد داد.

 

هزینه کاشت مو

کاشت مو روشهایی مختلف و حتی ترکیبی دارد ولی بطور کلی همه آنها از یک یا دو روش برداشت مو از بانک مو شما یعنی برداشت نواری و یا برداشت دانه ای فولیکول های مو شما استفاده می کنند بالطبع میزان کاشت مو، روش مورد استفاده و جوابدهی پوست سر شما به موی کاشت شده هزینه های متفاوتی برای شما خواهد داشت و نمی توان عدد ثابتی برای آن در نظر گرفت تنها پیشنهاد ما به شما رفتن به مراکز پوست و مو معتبر همراه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد.

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

مطالب جالبی در مورد کاشت مو گفتید من برای کاشت ابرو دنبال کلینیک هستم بین 

من یه تونیک رویش مو و ضد ریزش دارم که فوق العادس،خودمم استفاده کردم واسه موهام خیلی خوب بود،برادر دوستم برای ریش و سیبیل استفاده کرده اونم راضیه .قیمتشم خیلی عالیه 

سلام

من از لوسیون ضدریزش ارثی مو هربکس استفاده می کنم. البته به همراهش از شامپو چای یبز پرمون برای شستشوی موهام استفاده می کنم. یه جورایی مکمل هم هستن.

بهتون پیشنهاد می کنم حتما استفاده کنید .خودم بعد از زایمان دچار ریزش مو شدید شدم. 

واالبته 

همسرم هم ریزش مو داشت و حتی ریش هاش هم ریزش داشت 

همین لوسیون ضدریزش مو هربکس خیلی به اون هم کمک کرد

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید