2109
چطور تور کیش و مشهد را ارزان بخریم؟

چطور تور کیش و مشهد را ارزان بخریم؟

1399/04/30 بازدید2090

سفر با خرید تور با توجه به برنامه ریزی صحیحی که در زمان پرواز و رزرو هتل صورت میگیرد، یکی از بهترین شیوه های سفرهای داخلی و خارجی به شمار می رود. علیرغم جاذبه های گردشگری متعددی که در اغلب شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد، تور مشهد و کیش در این میان با تقاضای بیشتری روبرو می باشد. سایت رزرو آنلاین تور رسپینا24 در ادامه راه حل های کاربردی برای خرید تور مشهد و کیش ارزان را ارائه می دهد.

خرید تور ارزان کیش و مشهد

یکی از رایج ترین سوالاتی که اغلب مسافران می پرسند این است که، چگونه تور کیش و مشهد را با قیمتی ارزان خریداری کنیم؟ خرید تور ارزان به عوامل متعددی از قبیل نوع فصل، آب و هوا، نوع سفر و هتل و سایر موارد بستگی دارد که عبارتند از:

نوع هتل مناسب

یکی از عواملی که بر قیمت تور اثر گذار است، نرخ رزرو هتل ها می باشد. به عنوان مثال، اگر برای رزرو هتل مشهد تمایل دارید هتل های اطراف حرم را رزرو نمایید، لازم است بدانید که قیمت آنها گران تر از هتل هایی می باشند که از حرم فاصله بیشتری دارند. علاوه بر موقعیت مکانی، نوع امکانات و شرایط موجود در هتل نیز می تواند بر گران یا ارزان بودن تور تاثیرگذار باشد. خوشبختانه تنوع در هتل های کیش و مشهد بسیار زیاد می باشد و می توانید با هر سطح بودجه، گزینه های مناسبی را برای اقامت چند روزه انتخاب کنید.

 

زمان خرید تور

معمولا خرید تور کیش در فصول پاییز و زمستان و ایام تعطیلات نوروزی با هزینه های بالاتری توسط آژانس های هواپیمایی ارائه می شود و دلیل آن آب و هوای مطلوب جزیره ی زیبای کیش در این بازه های زمانی می باشد. بیشترمردم علاقمندند که خرید تور کیش را در ایام نوروزی و در جشنواره بهمن ماه انجام دهند، چرا که در این دو بازه زمانی جشن ها و مراسمی در جزیره انجام می شود که بر خوشگذرانی های سفر می افزاید. اما باید بگوییم که در این ایام هر چند سفری لاکچری و منحصر بفرد را از همه لحاظ تجربه می کنید باید با جیبی پر از پول و حساب بانکی قوی سفر کنید چرا که گرانترین سفر قسمت شما می شود.  پیشنهاد می شود  فصل تابستان را یک بار برای سفر به کیش امتحان کنید و رزرو تورکیش را در تابستان انجام دهید تا از  قیمت های باورنکردنی و  بازارهای تابستانه آن لذت ببرید. در خرید تور مشهد علاوه بر شرایط آب و هوایی، باید به مناسبتهای مذهبی نیز توجه داشته باشید.

نوع بلیط پرواز

از دیگر عوامل مهم که می تواند تور کیش و مشهد یا سایر مقاصد را گران یا ارزان کند، نوع پرواز و هزینه بلیط می باشد. برخی از پکیج های ارزان قیمت تور با بلیط چارتر هواپیما بسته می شود و این خود دلیل ارزان بودن این سفر خواهد بود. علاوه بر این، توجه به کلاس پروازی و ایرلاین ارائه دهنده پرواز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر هزینه بلیط ایجاد کند. به عنوان مثال، با خرید تور کیش پرواز ماهان هزینه بیشتری را باید نسبت به سایر پروازها پرداخت کنید. توجه داشته باشید که تورهای چارتر به دلیل شرایط پروازهای چارتری و غیر قابل استرداد بودن آنها، ممکن است قابل کنسل شدن نباشد. لذا، ارزان بودن تور را نباید تنها ملاک برای مناسب بودن آنها در نظر گرفت.

امکانات جانبی تور

تفاوتی ندارد که تورهای داخلی را خریداری می کنید یا خارجی، در هر صورت علاوه بر بلیط سفر و واچر هتل، ممکن از امکانات جانبی از قبیل گشت شهری و ترانسفر فرودگاه نیز ارائه گردد. این امکانات می توانند در قیمت تور تاثیرگذار باشند. با مقایسه امکانات جانبی ارائه شده در هر تور می توان انتخاب بهتری داشت و تور را با قیمت مناسب و ارزان تر خریداری نمود.

مدت زمان سفر

مدت زمان سفر و تعداد روزهایی که در جزیره حضور دارید، از مهم ترین مواردی هستند که می توانند قیمت تور را تحت تاثیر قرار دهند. با طولانی شدن مدت زمان سفر، هزینه های مربوط به رزرو هتل افزایش پیدا کرده و این می تواند باعث گران شدن تور گردد. به عنوان مثال، در اغلب مواقع تورهای سه و چهار روزه برای کیش با بیشترین تقاضا روبرو هستند چون با کمی برنامه ریزی و مدیریت زمان، می توان از دیدنی های جزیره بازدید کرد و نهایت استفاده را از سفر برد.

خرید آنلاین تور مشهد و کیش

برای خرید تور کیش و مشهد راه های مختلفی وجود دارد، اما با توجه به عوامل متعددی که در قیمت تورها تاثیرگذار بوده و به آن اشاره شد، بهترین راه خرید آنلاین تور می باشد. با خرید آنلاین تور این فرصت فراهم می گردد تا تورهای مختلف را بر اساس نوع پرواز (چارتری و سیستمی)، نوع هتل و همچنین مدت زمان سفر با هم مقایسه نمایید. در نتیجه این شیوه خرید تور نه تنها بر قیمت آن اثر داشته، بلکه برنامه ریزی آن بر اساس شرایط شما انجام خواهد شد.

قابلیت رزرو آنلاین تور رسپینا24 این امکان را فراهم می کند تا تصمیم گیرینده اصلی برای تعیین نوع سفر و پرواز، تعداد روزهای آن و نوع هتل شما باشید. به عبارت دیگر، کافیست نوع سفر (هوایی، زمینی و قطار)، تاریخ رفت و برگشت و نوع هتل را انتخاب کنید تا لیستی از بهترین تورها از طرف رسپینا24 برای شما ارائه گردد. علاوه براین، برخی از تورها با آفرهای ویژه و قیمت و شرایط استثنایی همیشه و در تمام طول سال برای مقاصد مختلف از طرف تیم تور داخلی و خارجی رسپینا24 ارائه می گردد که نباید از دست داد. برای اطلاع از شرایط خرید تورهای داخلی و خارجی از مبداهای مختلف می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

 

ارسال نظر شما

login captcha

قبل رفتن به مشهد حتما بپرسید از هتل هزینه نوزاد و چقد میگیرن

برا دختر 2 ساله من نصف هزینه رو گرفتن در صورتی که اکثر جاها رایگان

اگه خواستین تور مشهد و کیش بخرین، بهتره اصلا از امکانات جانبی استفاده نکنین. مثلا میگن گشت شهری اما اصلا ارزش نداره چون با عجله باید جاهای دیدنی رو ببنین و ارزش نداره

چون بیشتر تایم رو بیرون از هتل هستین، میشه با یه هتل ارزون تر که امکانات کمی داره تور رو ارزون خرید. اما اصلا پیشنهاد می کنم پرواز رو با هواپیماهای ارزون بخرین

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید