2709
راه اندازی بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

راه اندازی بزرگترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی

1399/04/16 بازدید2028

در هر نقطه از جهان صنایع و هنرهای فراوانی وجود دارد که فقط در آن منطقه یافت می شود.از صنایع دستی بومیان استرالیا گرفته تا مجسمه های چوبی آفریقایی، هر کدام قصه هایی از فرهنگ و رسوم و باورهای گذتشگان را در دل خود جای داده اند

مجسمه سازي سمبل روح جامعه آفريقا است.این هنر که با ابزار ساده ای از جمله چاقو و چکش و... انجا م می شود ،طرحها و مفاهيمي خاصی را به بيننده القاء مينمايد، براي مثال اگر زني فرزند دختر بخواهد، عروسكي با سرتخم مرغي انتخاب مي كند ودرصورت تمايل به داشتن فرزند پسر، عروسكي با سر چهارگوش ودرنهايت درصورت انتخاب فرزند سالم عروسك با سرگرد انتخاب مي نمايد.

وقتی در دل تاریخ می نگریم میبینیم که  بشر برای بیان احساسات مختلف گاهی به ساخت اثری هنری روی آورده است.گاهی این آثار حاصل تلاشی برای بقا بوده است و گاهی این صنعت نمایشی برای اعتقادات و مذهب ها بوده است.فصل مشترک همه اینها ارتباط این آثار با روح انسان است.شاید به همین دلیل است که علاقه مندان به این اثار ارتباط عاطفی با این آثار بر قرار میکنند و متعصبانه به آنها نگاه می کنند.

 

در ایران صنایعی مانند سرمه دوزی ،میناکاری، قلاب دوزی و... از جمله مواردی هستند که پیشینه تاریخی دارند و طرفداران زیادی را در جهان به سمت خود جذب نموده اند.

اگر به عمان سفر کنید، به دلیل وجود چوبهایی با کیفیت بسیار بالا در این کشور، صندوقچه های تزیین شده به نام مندو خواهید دید که بخشی از صنایع دستی این سرزمین می باشد.

 

 

 

ابریشم بافی از هنرهای دیرینه سرزمین افغانستان است.در این کشور صنایع دستی بسیاری وجود دارد که البته به دلیل ناشناخته بودن آن ازچشم مردم جهان پنهان مانده است.

 

 

خرید آثار هنری

دسترسی و خرید این آثار زیبا و ارزشمند همواره از دغدغه های علاقه مندان به این صنایع در جهان بوده است. عدم آشنایی با این صنایع، روش خرید، جابجایی وجه، مشکلات حمل و نقل کالا، عدم اعتماد به فروشنده از جمله مشکلات خرید آثار هنری و صنایع دستی مابین کشورها می باشد.

 

 

فروشگاه اینترنتی iSMADEiN

برای خرید کالاها در عرصه بین المللی می توان از فروشگاههای اینرنتی زیادی از جمله آمازون و... استفاده نمود. در این میان تنها سایت فعال که بصورت اختصاصی برای فروش صنایع دستی و آثار هنری فعالیت دارد، iSMADEiN.com    می باشد.

فروشگاه اینترنتی iSMADEiN بزرگترین درگاه ارتباطی در بین علاقه مندان به صنایع دستی کشورهای مختلف می باشد. این وبسایت که در سال 2019 میلادی راه اندازی شده است، برندهای بسیاری از  سرتاسر جهان  را در خود جای داده است. برندهایی مانند لادسا، دارچین، فیروزه نیشابور و....از جمله تامین کنندگان کالاهای این سایت هستند.

با توجه به تعدد صنایع دستی و آثار هنری وجود یک سامانه جامع اطلاع  رسانی و خرید و فروش بسیار حائز اهمیت است.به دلیل اطلاع رسانی کم  در زمینه تنوع ساخت صنایع دستی و همچنین عدم آشنایی خریداران با روش های تولید و ساخت این آثار، کلاه برداری های زیادی در صنعت خرید و  فروش این محصولات اتفاق می افتد. به همین دلیل سیاست این فروشگاه بر آن بوده است تا با طراحی یک سامانه جامع برای معرفی، خرید وفروش و آموزش در زمینه صنایع دستی و آثار هنری، خدمتی را به این صنعت ارائه دهد.

 

مرجع اطلاعات صنایع دستی مختلف در جهان:

این وب سایت شامل اطلاعات وسیعی از صنایع دستی در کشورهای محتلف جهان می باشد. شما میتوانید اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه هر محصول، تولیدکننده آن، روش های تولید، مشخصات فیزیکی و... اطلاعاتی جامع کسب نمایید.

 

 

 

تهیه محصولات صنایع دستی در هر نقطه از دنیا به سفارش شما:

شناخت همه آاثار هنری و صنایع دستی کار بسیار مشکلی است و شاید باتجربه ترین افراد در این زمینه هم توانایی شناخت همه آثار را نداشته باشند. همچنین گرد آوری اکثر این محصولات در یک مجموعه کار بسیار مشکلی است. در این فروشگاه اینترنتی شما قادر خواهید بود با معرفی محصولات جدید به این فروشگاه، برای خود درآمد زایی کنید. همچنین امکان تهیه سفارشی محصول مورد نظر شما از هر نقطه از جهان امکان پذیر می باشد.

 

معرفی صنایع دستی جهان

استعدادهای بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد که به دلایل زیادی از جمله نبود امکانات، فقر، عدم حمایت دولت، جنگ یا... ناکام مانده اند. سایت iSMADEiN.com  به سراغ نقاط دوره افتاده رفته تا با معرفی آثار کمتر دیده شده، نظر علاقه مندان را به این آثار جلب نماید.

با توجه به فاصله جغرافیایی بین کشورها این فروشگاه امکان خرید هر محصول در هر کجای جهان را به شما می دهد. فقط کافیست کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید کلیه صنایع دستی قابل دسترس را مشاهد نموده و خرید نمایید

 

حل مشکل حمل و نقل کالا بین خریدار و فروشنده در سرتاسرجهان

با توجه به عدم آشنایی خریداران و علاقه مندان و خریداران صنایع دستی به پروتکلهای حمل و نقل و همچنین حساسیت برخی اثار در حین حمل (شکستگی،آسیب فیزیکی و...) این فروشگاه متعهد به حمل بدون آسیب برای شما خواهد بود.

 

ارائه یا دریافت نمایندگی محصولات  در دیگر شهر ها یا کشور ها

بسیاری از برندها در این صنعت خواستار ارائه نمایندگی به دیگر نقاط جهان هستند. با این روش هم سود بیشتری خواهند نمود و هم محصولات خود را در مکانی دیگر با سرمایه شخص دیگری ارائه می نمایند. از طرفی برخی فروشگاه ها هم به دنبال تامیین کنندگانی برای کالاهای پرفروش هستند. فروشگاه  iSMADEiN.com این خدمات را به کسب و کارها را ارئه می دهد.

 

ارائه محصولات در نمایشگاه های بین المللی

تیم بازرگانی این فروشگاه همواره جهت ارائه بهتر محصولات دربرخی نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی و اثار هنری شرکت کرده تا بازدید کنندگان بتوانند با تامیین کنندگان صنایع دستی دیگر نقاط جهان بیشتر اشنا شوند.

جهت مشاهده اطلاعات محصولات زینتی تولید فیروزه نیشابور اینجا کلیک کنید.

 

امکان جذب سرمایه گذار

در بخشی از این سایت، افرادی که دارای استعدادی درزمینه صنایع دستی ویا اثار هنری هستند نمونه ای از محصول تولیدی خود را ارائه می نمایند ودرخواست سرمایه گذار می نمایند. این سایت سرمایه گذاران علاقه مند در این حوزه را به تولید کنندگان معرفی کرده و بستر مناسبی برای تولید و فروش ایجاد می کند.

 

امکان استخدام هنرمند

کارگاه های تولید صنایع دستی که نیاز به استخدام هنرمندان و افرادی دارند که بتوانند درتولید محصولات به آنها کمک کنند و یا به دنبال استعداد خاصی برای توسعه محصولات خود هستند می توانند در حساب خود در این سایت درخواست خود را ثبت کنند.

 

امکان خرید آثار هنری کمیاب

برخی آثار هنری به دلیل ناشناخته بودن، قیمت بالا، روش تهیه، تولید فصلی  و دلایل دیگر برای همه قابل دسترس نیستند. فروشگاه   iSMADEiN.com سعی بر آن دارد صنایع دستی کمیاب را در اختیار شما قرار دهد.

 

اطلاع ازقیمت واقعی اثار

با توجه به اینکه افراد غیربومی از قیمت برخی اثار اطلاعات دقیقی ندارند دراین سایت می توانند قیمت واقعی هر کالارا استعلام نمایند.

برای مشاهده اطلاعات صنایع دستی در حوزه خانه و آشپزخانه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی جابه. چجوری میشه سفارش داد از این سایت؟؟؟

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4951 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14728 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3822 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3616 بازدید