2109
آیا استفاده از وسایل کمک جنسی لازم است ؟

آیا استفاده از وسایل کمک جنسی لازم است ؟

1399/04/15 بازدید20755

 

دستگاه وکیوم

برای کسانی که مشکل نعوظ دارند و نمیتوانند نعوظ خود را در طول رابطه جنسی نگه دارند و مشکل اصلی این افراد کاهش جریان خون در آلت تناسلی است عوامل و فاکتورهای مختلفی در مشکل اختلال نعوظ نقش دارند که برخی از آنها مربوط به مشکلات روحی و روانی و برخی هم مربوط به مشکلات جسمی است برای درمان مشکل نعوظ راهکارهای متفاوتی وجود دارد مانند استفاده از قرصها و داروها یا راهکار آخر عمل جراحی

 

بنابراین بهترین راه حل موجود برای درمان اختلال نعوظ  استفاده از دستگاه وکیوم آقایان است این دستگاه خونرسانی به آلت را افزایش می دهد و کیفیت نعوظ مردان را بهبود می بخشد و حتی برای مشکلات کجی آلت نیز بسیار مفید است خوشبختانه در برخی از تحقیقات پزشکی مشخص شده است که خرید دستگاه وکیوم مردانه جام طب می تواند یکی از راهکارهای درمان اختلال نعوظ به صورت پایدار باشد ذر این تحقیقات مشخص شده که تمرین کردن با دستگاه و ورزش دادن بافتهای داخلی الت تناسلی با حجم بیشتری روند انتقال خون را انجام می دهند و این می تواند به درمان اختلال نعوظ به شکل مناسب کمک کند .

البته برخی از پزشکان کاربرد دستگاه وکیوم آقایان مستلزم آموزش صحیح می دانند تا بتواند روی روند درمان فرد تاثیر مثبت بگذارد . در برخی موارد ممکن است پزشک یا متخصص ارولوژی برای دستیابی نتیجه بهتر دو روش درمانی را به صورت همزمان به کار ببرد استفاده از دستگاه وکیوم به مردان اجازه می دهد که با خیال راحت سایر اشکال دارویی را برای درمان اختلال نعوظ خود استفاده کنند . حتی جالب است کسانی که از اپلیمنت های آلت تناسلی استفاده می کنند امکان بکارگیری دستگاه وکیوم مردانه برای رسیدن به نتایج بهتر را هم دارند .

 

لباس فانتزی

امروزه لباس‌های  خانگی و راحتی زنانه بیشتر تیپ  فانتزی دارند، زیرا  دختر خانم‌های جوان از  طرح‌های فانتزی بیشتر برای خانه ترجیح می دهند استفاده کنند ، ست تیشرت و شلوار‌های راحتی که طرح‌های بامزه‌ای دارند این روز‌ها بسیار پرطرفدار اند. مدل لباس‌های فانتزی راحتی برای دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان مناسب اند، لباس خانگی زنانه شامل تاپ و شلوارک، تیشرت و شلوار، نیم تنه و شلوارک هستند که نمونه‌های فانتزی آن‌ها را در ادامه مشاهده می کنید. اگر جزو خانم‌های جوانی هستید که لباس‌های فانتزی را می پسندید حتما از این مدل لباس‌ها دیدن کنید، زیرا فوق العاده دوست داشتنی هستند. اما مدلهایی که بیشتر مورد توجه هستند لباسهای فانتزی یا کاستوم ها هستند که در تحریک رابطه زناشویی موثر بوده و کمک شایانی به لذت بخش تر بودن رابطه میکند .

تهیه نمودن این مدل لباس ها کمی سخت است که میتوان با گردشی کوچک درون سایتهای فروش لباس با انواع مدل های متفاوت آشنا شد که از این میان پرفروش ترین و پر طرفدار ترین مدل کاستوم ها ، کاستوم پرستاری میباشد که میتوانید برای خرید لباس فانتزی جام طب ، با انتخاب مدل مربوطه سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن از سمت فروشنده برای شما ارسال شود . اما چرا باید گاهی اوقات از این لباس ها استفاده نمود ؟ جواب بسیار ساده است و آن این است که به طور یقین رفتار جنسی ما در طول زمان یکنواخت میگردد و نیازمند ایجاد جاذبه است .

 

 

روغن کندش

کندش گیاهی است در طب سنتی که در درمان ریزش مو بسیار موثر است . کندش ریشه گیاهی است، شبیه به کنگر. برگ های این گیاه سبز مایل به سفیداست، سطح ریشه سیاه رنگ و داخل آن سفید مایل به زرد است و دارای بوی تند می باشد. اثرات دارویی این گیاه می توانند تا ۲۰ سال خواص خود را حفظ کنند. این گیاهی تقریباً سمّی است. گیاه کندش به شدت عطسه آور است و چنانچه به مقدار یک عدس از پودر آن را در بینی بکشند، عطسه می آورد و اگر آن را در روغن بنفشه یا روغن بادام شیرین مخلوط کرده و در بینی بچکانند، عطسه شدید عارض می شود. در طب سنتی از این گیاه استفاده های فراوانی می شود، اما این گیاه به دلیل اثرات خاص خود بر روی پوست و مو در بین آحاد مردم به عنوان گیاهی جهت درمان ریزش مو و رشد مجدد مو جا افتاده است. گیاه کندش دارای طبیعت گرم و خشک است .

روغن این گیاه که به روغن کندش شهرت دارد را بسیار برای رشد و تقوت مو ، مژه و ابرو استفاده میکنند که تاثیر بسیار خوی دارد و فقط باید دقت نمود برای خرید روغن کندش جام طب ، میبایستی از فروشگاه های معتبر تهیه نمود تا محصول تقلبی نباشد .

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14518 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10294 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2033 بازدید