2109
فقط خانم‌ها بخوانند: در خرید و فروش خودرو مستقل شوید

فقط خانم‌ها بخوانند: در خرید و فروش خودرو مستقل شوید

1399/04/09 بازدید2510

از قدیم همه فکر می‌کردند که خرید و فروش خودرو فقط کار آقایان است. اگر کمی عمومی‌تر به ماجرا نگاه کنیم، بعضی افراد معتقند خانم‌ها نه‌تنها از پس تعمیرات و مسائل فنی خودرو برنمی‌آیند، حتی ممکن است درست هم رانندگی نکنند! البته واقعیت با این نوع نگاه‌های متعصبانه کاملا متفاوت است. امروزه رانندگی خانم‌ها در سطحی قرار گرفته که حتی شاهد حضور آن‌ها در پیست‌های اتومبیل‌رانی هستیم. در برابر این همه توانایی، خرید خودرو نیز یکی از کارهایی است که خانم‌ها می‌توانند به‌راحتی انجام دهند، تنها لازم است اعتماد به نفس آن را داشته باشند. اگر شما هم می‌خواهید از آن دسته بانوانی باشید که ثابت کنند در مسائل مربوط به خودرو چیزی از آقایان کم ندارند، ادامه نوشته را بخوانید.

 

داستان خرید خودرو جدید خانم دکتر علایی

خانم دکتر علایی که یک متخصص غدد و متابولیسم هستند، داستان خودرو جدیدشان را اینطور برای ما تعریف کردند:

"چند وقتی بود که ماشین من مرتبا نیاز به تعمیر داشت و چند باری هم در مسیر مطب و یا مدرسه بچه‌ها با خرابی آن روبرو شدم. تاخیر نوبت بیمارها یا تلف شدن وقتم برای خرابی این ماشین برایم ناخوشایند بود، برای همین تصمیم گرفتم ماشینم را عوض کنم. انتخاب خودرویی که برای من مناسب باشد و با بودجه در نظر گرفته‌شده مطابقت داشته باشد، کار سختی به نظر نمی‌رسید اما هم وقت کافی برای آن نداشتم و هم می‌ترسیدم خرید اشتباهی انجام دهم و ضرر کنم؛ چرا که با خودروهای مختلف و امکانات و مشخصات آن‌ها نیز خیلی آشنا نبودم .

مشغله زیاد همسرم باعث شده بود که احساس کنم خرید ماشین حالا حالاها انجام‌شدنی نیست. هرچقدر فکر می‌کردم به نظر می‌رسید که خرید ماشین باید یک کار مردانه باشد. اما چاره‌ای هم نداشتم و بالاخره دست‌به‌کار شدم. از جستجو در اینترنت شروع کردم، سایت‌های آگهی ماشین را یکی یکی بالا و پایین کردم ولی پس از چندین ساعت جستجو هنوز نمی‌دانستم خودرو مناسب برای من چیست؛ چه برسد به این که کدام خوب است و کدامیک را خواهم خرید. با یکی از دوستانم تماس گرفتم. خیلی تأکید کرد که از هرکسی ماشین نخرم. داستان ضرر چندمیلیونی یکی از اقوامش را هم برایم تعریف کرد؛ اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و نمی‌توانستم هر روز معطل خرابی ماشین قبلی شوم.

پس از جستجو فراوان، وب‌سایت همراه مکانیک را پیدا کردم. به نظرم بزرگ‌ترین مزیت نمایشگاه خودرو همراه مکانیک را می‌توان کارشناسی‌شدن تمامی خودروها و ارائه گارانتی کارشناسی دانست. با خودم گفتم خدمت خرید سفارشی همراه مکانیک را نیز امتحان کنم، پس فرم سایت را پر کردم و مدتی منتظر ماندم. همان روز مشاور شرکت با من تماس گرفت. نوع برخورد و سطح بالای اطلاعات این مشاور من را شگفت‌زده کرد و پس از سؤال در مورد میزان بودجه، علاقه‌مندی و نیازهای من چندین خودرو را پیشنهاد کرد. انتخاب در این شرایط خیلی راحت‌تر بود. سپس من کمی در مورد خودروهایی که پیشنهاد کرده بود تحقیق کردم و به نتیجه رسیدم می‌خواهم یک هیوندای اکسنت داشته باشم.

نکته جالب‌توجه این بود که کارشناس مربوطه به من این اطمینان را داد که تمامی مشخصات خودروها و گزارش کارشناسی کامل در وب‌سایت قابل‌مشاهده و بررسی است. سپس به همراه کارشناس همراه مکانیک برای بازدید حضوری از یک اکسنت موجود در نمایشگاه مراجعه کردیم . وقتی یک بار دیگر خودرو در حضور من کارشناسی شد خیلی خوشحال شدم. کارشناس همراه مکانیک می‌گفت این‌طوری هم خیال شما راحت است هم ما! مطمئن می‌شویم که از کارشناسی اولیه تاکنون مشکلی برای خودرو پیش نیامده است. من که تصمیم قطعی خودم را گرفته بودم، حتی برای بازدید نهایی هم از همسرم کمک نگرفتم! سپس یک مشاور حقوقی از شرکت اعزام شد و همانجا برای ما قولنامه نوشت. علاوه بر این‌ها یک برگ گارانتی 7 روزه کارشناسی نیز به من داده شد تا اگر اشتباهی در کارشناسی خودرو رخ داده بود، بتوانم خسارت خودم را از همراه مکانیک بگیرم. به نظرم واقعا خرید خوب و بدون ریسکی انجام دادم و تا امروز که دو ماه از آن ماجرا گذاشته، از ماشین خیلی راضی هستم. اگر زمانی این ماشین هم خراب شد و به خرج افتاد، قطعا برای فروش ماشینم دوباره سراغ همراه مکانیک می‌روم."

خرید و فروش خودرو در کمترین زمان و بدون دردسر

اگر شما هم مثل خانم دکتر علایی می‌خواهید این روش جدید خرید و فروش خودرو را امتحان کنید، کافی است وارد وبسایت همراه مکانیک شده و از طریق منو، قسمت خرید سفارشی، درخواست خود را ثبت کنید. ضمنا از طریق صفحه بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ هم می‎‌توانید تمام خودروهای موجود در نمایشگاه را به همراه گزارش کارشناسی کامل آن‌ها مشاهده کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

بسیار مفید و  عالی بود .

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16325 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11565 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2740 بازدید