2109
چند روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما که باید بدانید!

چند روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما که باید بدانید!

1398/11/20 بازدید196

این نکته از نظر بسیاری از طرفداران سفرهای هوایی بسیار مهم است که در هر لحظه ای بتوانند بلیط ارزان هواپیما تهیه کنند و با کم ترین هزینه، بیش ترین سود را از سفر خود ببرند و علاوه بر داشتن یک سفر خوب و مطمئن با خط هوایی مورد علاقه شان، بتوانند در پایان سفر، کمی بیش تر از انتظارشان، پولی در جیب شان بماند. خرید بلیط هواپیما ارزان نیز خود یک مهارت محسوب می شود که باید قبل از هر چیز، کمی در مورد راهکارهای آن بدانیم. در این فرصت قصد داریم تا با بیش تر راهکارهای این نوع خرید آشنایتان کنیم؛ با ما همراه باشید.

پس انداز در سفرهای هوایی

در بسیاری از سفرهای هوایی، بلیط های هواپیما، یکی از قسمت های پر هزینه سفر محسوب می شود. با این که در سال های اخیر، به خاطر رقابتی که میان ایرلاین های در گرفته، باز هم شاهد هزینه بالای بلیط هواپیما و اضطراب عده ای از مسافران هستیم که می خواهند با خرید ارزان بلیط هواپیما، خرج سفر خود را کم تر کنند. وقتی برای سفرهای انفرادی و یا حتی خانوادگی، به دنبال برنامه ریزی سفری خارجی هستید، به دنبال بلیط هواپیما می گردید و می خواهید از کوچک ترین فرصت موجود هم استفاده کنید. خبر خوب این است که روزانه هزاران ایرلاین برای شما، ارزان ترین و به صرفه ترین سفرها را پیشنهاد می کنند و مدام در پی رقابت با دیگر ایرلاین ها هستند. اما این که شما در کجا و در چه مقطعی از زمان باید به کشف این بلیط های ارزان بگردید، به خودی خود جای تامل دارد. به عنوان مثال در ایران، وبسایت های معتبر مسافرتی و گردشگری وجود دارند که به خوبی می توانند مسافران و مخاطبان سفرهای هوایی را از آخرین اخبار و تخفیف های ایرلاین ها مطلع سازند.

داستان های ساختگی را نادیده بگیرید

اول از همه به یاد داشته باشید که برای پیدا کردن بلیط ارزان، نیازی به تیر جادویی یا یکی از حرکت های عجیب نینجاها ندارید! شاید از این حرف تعجب کنید اما در بسیاری از فضاهای آنلاین، داستان های ساختگی در مورد پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما وجود دارد که با هیچ منطقی سازگار نیستند. از همین رو اگر به وبسایت معتبری سر نزنید، یک مشت دروغ و کلک تحویل می گیرید که شما و پولتان را به بیراهه می کشاند. بسیاری از این به اصطلاح وبسایت هایی که بعد از گذشت چند روز، دیگری خبری ازشان نیست، تنها کاری که می کنند این است که اطلاعات پوشالی عمومی و منقضی شده را برای رکب زدن به کاربران، در صفحات خود می گذارند تا بلکه چیزی از جیب کاربران نصیب شان شود. پس قبل از هر چیز، وبسایت های رسمی و شناخته شده را که سابقه خوبی در این صنعت دارند را فراموش نکنید.

در مقابل زمان و روز سفرتان، انعطاف به خرج دهید!

در قدم اول باید بدانید که قیمت بلیط های هواپیما، بسته به هر روز هفته، زمان های مشخصی در سال و تعطیلات پیش رو مانند نوروز 99، کریسمس و دیگر تعطیلات بین المللی در هر زمانی تغییر می کند! به عنوان مثال، اروپا در ماه آگوست، میزبان سیل عظیمی از گردشگران است و این باعث می شود تا چرخش مالی شرکت های هواپیمایی و قیمت بلیط های هواپیما نیز دچار نوسان قیمت شود. به زبان ساده تر، اگر می خواهید به جای مشخصی سفر کنید یا می خواهید وقت و تاریخ سفر خود را برای خرید بلیط آزاد بگذارید پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر و قبل از به سر رسیدن موعد سفرتان، به ویژه در تعطیلات، اقدام به خرید بلیط ارزان خود نمایید.

در انتخاب مقصدتان منعطف باید!    

اگر نمی توانید در مقابل زمان و تاریخ پروازتان منعطف باشید و هر زمانی را انتخاب کنید، پس می توانید کمی در مورد مقصدتان تجدید نظر کنید و چند گزینه برای انتخاب در چنته داشته داشته باشید. بهتر است هر دو گزینه، یعنی انعطاف در زمان و تاریخ سفر و همچین مقصد را داشته باشید اما اگر این کار برای تان امکان پذیر نیست، حتما یکی از آن ها را در برنامه خود قرار دهید. سایت های معتبر این امکان را برای شما فراهم می کنند که با چند کلیک، ارزان ترین بلیط های هواپیما را در اختیار داشته باشید.

از تخفیف های قاره پیمایی استفاده کنید

تا همین چند سال پیش، اگر می خواستید از یک کشور در یک قاره به کشوری دیگر در قاره ای دیگر سفر کنید، باید متحمل هزینه های هنگفت ایرلاین ها می شدید؛ اما در حال حاظر می توانید با تخفیف ها و موقعیت هایی که ایرلاین ها در اختیارتان می گذارند، سفرهای طولانی و بین قاره ای خود را حتی گاهی ارزان تر از سفر به کشوری دیگر در قاره خودتان کنید.

همیشه مستقیم به مقصد پرواز نکنید!

این کار نه تنها به شما کمک می کند تا با سفر خود انعطاف پذیرتر رفتار کنید و بهترین و معقول ترین گزینه ها را انتخاب کنید بلکه به شما کمک می کند تا با سفر غیر مستقیم، بتوانید هزینه های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش بدهید. برای مثال، خیلی ساده تر و کم هزینه تر خواهد بود اگر برای رفتن به لندن، اول به آمستردام بروید و بعد با بودجه و تخفیف، به لندن سفر کنید.

از پیشنهادهای ویژه چشم برندارید

قبل از این که سفر خود را آغاز کنید و با خرید بلیط، کار سفر خود را به اتمام برسانید، با عضویت در وبسایت های معتبر مسافرتی و گردشگری، از آخرین پیشنهادها و ارزان ترین آن ها مطلع شوید. بعد از این که در سایت های معتبر عضو شدید، فقط با دادن یک آدرس ایمیل، می توانید در زمان های خاص، با دریافت ایمیل از سفرهای کم هزینه و ارزان و از بلیط هایی با قیمتی مناسب آگاه شوید. وبسایت های معتبر برای شما مانند یک پنجره کوچک اما هوشمند، هر چیزی را که برای سفر نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد.

  منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16361 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11576 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3169 بازدید