2709
از کری خوانی نبات شاهرخ استخری تا امید زیبا بروفه

از کری خوانی نبات شاهرخ استخری تا امید زیبا بروفه

1398/11/16 بازدید18797
فقط کافی است تا گرمی دستهایشان با جانتان یکی شود. آن وقت یک دنیا می‌ماند و قدمهایی که با امید برداشته می‌شود و شادی هایی که یکی یکی زندگی‌ات را سرشار می‌کند. این معجزه وجود بچه‌هاست. دختر و پسر هم ندارد. همین که صدای خنده‌هایشان توی خانه می‌پیچد، دنیا جای بهتری برای زندگی می‌شود.

شاهرخ استخری و کری خوانی نبات

فرقی نمی‌کند، منظور نبات هر چه می‌خواهد باشد، مهم این است که پدرش این حرکت را مصادره به مطلوب کرده. فردا بازی بزرگ پایتخت برگزار می‌شود. برای همین کری خوانی طرفداران دو تیم قرمز و آبی در اینستاگرام برای خودش عالمی دارد.شاهرخ استخری با انتشار ویدیویی از تاب بازی دخترانش پناه و نبات خیلی ریز انگار برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواند چون نوشته:« این بچه منظورش چیه؟ داره کری می خونه؟»
  
 

علی رضا بیرانوند و هدیه خدا

همه پدرها این موضوع را قبول دارند اینکه فرزند دختر انگار یک دنیای دیگر است. انگار باید یک جور دیگری پدری کنی. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس با انتشار عکسهایی از تولد دخترش نوشته:« دختر هدیه ارزشمندی از طرف خداوند است. دخترداشتن یعنی هر روز هزار دلیل برای لبخند زدن داشته باشی تولدت مبارک دختر عزیزم.»
  

  
رضا صادقی و بچه‌های آگاه

پدران و مادران آگاه فرزندان آگاه تربیت می‌کنند. فرزندانی که می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند و همیشه بهترین راه را انتخاب می‌کنند. رضا صادقی خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از دخترانش نوشته:« بچه های آگاه خودشون بهترین محافظن برای قلب و روحشون. این فرهنگ بچه نفهمه رو بندازیم دور.»



شیلا خداداد و افسانه باشکوه وطن

خانواده یعنی وطن. یعنی آغوش تک تک کسانی که دوستشان داری. یعنی کی جای امن برای زندگی. شاید برای همین هم هست که شیلا خداداد بازیگر سینما با انتشار عکسی از فرزندانش این کپشن را نوشته: «همه این تاریخو اگه جابجا کنم باز بر می گردم که تورو صدا کنم. کاش خاکت باشم کاش کوهت باشم سهمی از افسانه باشکوهت باشم.»

 
رضا قوچان نژاد و تولد عشق

فقط حضور یک بچه می‌تواند قدرت عشق زن و شوهر عاشق را چند برابر کند. برای همین هم هست که روز تولدش بهترین روز زندگی مادر و پدر می‌شود. رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی با انتشار عکسی از پسرش دوران نوشته:« تولدت مبارک عشق مامان و بابا .خدایا شکرت.»


فرهاد مجیدی و رئیس استقلال

قطعا این پیروزی بیشتر از همه بردهای دیگر به دل سرمربی استقلال نشسته، هر وقت یادش می‌افتد خنده پسرک بلوچ برایش تداعی می‌شود که با ته دل در روزهای سخت زندگی برای برد تیمش شادی کرده است.فرهاد مجیدی بعد از پیروزی استقلال در قطر این برد را به این پسر بچه بلوچ تقدیم کرد و نوشت: «از طرف تمام اعضای تیم استقلال، برد امشب را تقدیم می‌کنم به این کودک استقلالی بلوچ. سیل دهها هزار هم میهن بلوچ را بی‌خانمان کرده و هنوز راه ارتباطی به خیلی از روستاهای سیل‌زده قطع است. از سرنوشت این کودک اطلاعی ندارم اما امیدوارم در این مصیبت جان سالم به در برده باشد. این پسر به نمایندگی از تمام استقلالی‌های عالم رییس ماست. ما به او پاسخگوییم و برایش می‌جنگیم.»
 

زیبا بروفه و مرد کوچکش

یک خانواده کوچک دو نفره. مادر و پسر. حالا هر دو همه زندگی همدیگر هستن. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون که سال گذشته همسرش را از دست داد با انتشار چند عکس از پسرش از آینده نوشته و زندگی که با همه سختی‌هایش با حضور او زیباتر و دلپذیرتر می‌شود:« مرد کوچکم با تو‌ به آینده امیدوار میشوم. دستان کوچکت را به من بسپار . با تو‌ مفهوم عشق برایم جاودانه میشود و بوسه هایت طعمی را به جانم میریزد که با هیچ کلامی قابل وصف نیست.دستانم را بگیر و به آسمان نگاه کن که راه درازی در پیش است.کودکانه و باهم پا در این جاده پر و پیچ و خم میگذاریم،تو که هستی همه چیز شدنی است ، راه هموار و هوا دلپذیر، خوشبختی را به آغوش میکشیم.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5101 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14753 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3827 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3708 بازدید