2109
بهترین داروی گیاهی برای تقویت جنسی مردان

بهترین داروی گیاهی برای تقویت جنسی مردان

1398/10/14 بازدید13100
میخک گیاهی چند منظوره است. یعنی هم به تقویت مغز کمک می کند هم می تواند مشکلات گوارشی را برطرف کند. هم می تواند باعث تقویت جنسی مردان شود و هم به  درمان ناباروری زنان کمک کند. به گفته داود حاج محمدخانی محقق و پژوهشگر طب سنتی میخک دارای طبیعتی گرم و خشک است که خواص فراوانی برای سلامتی افراد دارد.
او درباره خواص میخک گفت:« افراد برای کم کردن سودای مغز و از بین بردن ترس و وحشت خود می‌توانند از دم کرده آن استفاده کنند. این دمنوش از ۱۰ گرم میخک و یک لیتر آب تهیه می‌شود که روزانه دو فنجان از این دمنوش را باید میل کرد. بانوان برای تقویت رحم، کمک به تخمک‌ها و بارور شدن می‌توانند میخک و رازیانه را پودر کرده و سپس به طور مساوی مخلوط و صبح و عصر یک قاشق مرباخوری از آن را میل کنند.آقایان دو گرم میخک را پودر کرده و با شیر تازه مخلوط کنند و به مدت ده روز میل کنند این ترکیب برای تقویت قوای جنسی مردان مفید است.» بیشتر بخوانید بهترین معجون برای تقویت جنسی مردان چیست؟
این محقق و پژوهشگر طب سنتی در ادامه به باشگاه خبرنگاران گفت:« افراد برای تقویت کبد و طحال، از بین بردن نفخ، باد شکم و حالت تهوع خود می‌توانند از دمنوش میخک استفاده کنند؛ طرز تهیه این دمنوش به این صورت است که ۲۰ گرم میخک را در یک لیتر آب بجوشانند و سپس صاف کرده روزی دو فنجان استفاده کنند. افراد می‌توانند نسبت مساوی پودر میخک، دارچین و رنجبیل را با ۳ برابر آن عسل اضافه مخلوط کرده و روزی ۲ قاشق مرباخوری میل کنند این معجون برای کاهش درد مفاصل مفید است. مخلوط پودر میخک با رازیانه، زیره سبز و سیاه، زنجبیل و مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری از آن برای دفع سردی معده و تقویت دستگاه گوارش مفید است.افراد برای از بین بردن بوی بد دهان و ضدعفونی کردن لثه خود می‌توانند میخک را با آب لیموی تازه بخیسانند و سپس تفت دهند، سپس پودر این ترکیب را با آب مخلوط کرده و لثه خود را با آن ماساژ دهند.»
نکته:بهتر است افرادی که سنگ کلیه دارند و یا به مشکلات کلیوی مبتلا هستند میخک مصرف نکنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16133 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11470 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2453 بازدید