2109
از نگرانی شاهرخ استخری تا ویدیو عاشقانه هوتن شکیبا

از نگرانی شاهرخ استخری تا ویدیو عاشقانه هوتن شکیبا

1398/09/27 بازدید22900
تکثیر شادی جامعه را شاد می‌کند. حال و هوای کودکی که تاب بازی می‌کند یا خواهرانی که برای پدر و مادرهایشان کوفته درست می‌کنند تا دعا در حق بچه ها باعث خوشحالی می‌شود. امید که باشد زندگی هر چقدر سخت جلو می‌رود.

منوچهر هادی و تولد سوفیا

یکی از بهترین روزهای پدر و مادر بودن جشن گرفتن سالروز تولد بچه‌هاست. روزی که با آمدنشان زندگی‌شان برای همیشه تغییر کرد. منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از تولد دخترش سوفیا نوشته و برای همه آرزوی شادی کرده:« دخترم سوفیای قشنگم. تولدت مبارک پیدر جونم. آرزوی شادی و مهربانی برای همگی.»

هوتن شکیبا و داستان نلیا

شاید سر و ته این پیام ویدیویی اصلا مشخص نباشد اما مهم آن عشقی است که دریافت می‌شود. عشق که یک دختر بچه ۴ ساله که برای بازیگر محبوبش فیلم می‌فرستد و توقع دارد خیلی زود هم جوابش را بگیرد. هوتن شکیبا بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با انتشار این ویدیو از یک طرفدار کوچک اینگونه احساسش را نشان داده:« نلیا ۴ ساله. اسم خواهرشم دلنیاس. خب من بمیرم برات؟ چشم؟»
  
 

شبنم مقدمی و آینه ایوان

گاهی رویا می تواند به همین زیبایی باشد. دنیای شاد کودکان که مدام زیاد می‌شود و همه جا را می‌گیرد. شبنم مقدمی بازیگر سینما با انتشار این عکس از یک رویای زیبا نوشته:«دخترک می‌چرخید و در هر آئینه ی ایوان، دخترکی می‌چرخید و من دیدم که هزار هزار دختر ِ کوچک ِ خندان ...گِرد ِ هم و گِرد ایوان ِ آینه کاری می‌چرخند...شبیه ِ رویا بود...اینجا ، نارنجستان ِ قوام. شیراز.»
  

شهربانو منصوریان و دعا برای فرزند

حساب مادرهای قهرمان جهان و مدال‌آور از بقیه مادرها جداست.‌آنها دوست دارند فرزندشان مثل خودشان قهرمان شوند و نام‌آور. شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان با انتشار این ویدیو برای پسرش آرشام دعا کرده و نوشته:« فرزند خوبم. امروز برایت اینگونه دعاکردم. خدایا !بجز خودت به دیگری واگذارش نکن. تویی پروردگار او.
پس قرارده بی نیازی درنفسش. یقین دردلش.اخلاص درکردارش. روشنی دردیده اش. بصیرت درقلبش.و روزى پر برکت در زندگیش. آمین»
  
 

 
رضا صادقی و دستپخت تیارا و ویانا

شاید اصلا مزه ایی هم نداشته باشد اما برای پدر و مادرها شاید خوشمزه ترین غذای دنیا باشد و بچسبد به جانشان. رضا صادقی خواننده محبوب پاپ با انتشار ویدیویی از آشپزی دخترانش ویانا و تیارا نوشته:« باورتون ميشه اين غذارو مجبور شديم بخوريم ؟ البته جبر محبت بود از اين دو تا فرشته خونه ما.آموزش طبخ مثلا كوفته با سيب زمينى البته».
  
 

 
شاهرخ استخری و بچه های ایران

برای همین است که می‌گویند تا پدر و مادر نباشی نمی‌توانی این عشق را درک کنی. شاید همین عشق و احساس است که شاهرخ استخری نه فقط برای بچه‌های خودش که برای همه بچه‌های ایران دعا می‌کند. استخری با انتشار عکسی از دخترانش پناه و نبات اینگونه برای همه بچه ها دعا کرده:« خدایا هوای بچه‌های ایران رو داشته باش.»

داریوش فرضیایی و غم روژینا

وقتی عموی همه بچه‌ها ایران باشی در غم و غصه‌هایشان هم شریک می‌شوی. درست مثل این پست عمو پورنگ از روژینا می‌گوید و غم پدری که برای همیشه دخترش را از دست داده:« در حالیکه یک پیراشکی دستش بود بهم نزدیک شد و گفت :عموپورنگ شمایید. جای دخترم خالیه، آخه خیلی شما رو دوست داشت‌، بعد عکس دخترش « روژینا » رو‌ توی تلفن همراهش بهم نشون داد و با بغض گفت‌؛ رژینای من دیگه زنده نیست عمو. ما توی شهرستان زندگی می‌کنیم؛ سال گذشته دخترم با بچه‌های مدرسه توی حیاط مدرسه شون بازی میکردن که متاسفانه طبق گفته همکلاسی‌هاش زنبور بچه ام رو نیش زد و از پا درآورد. بماند که هیچکسی هم به دادمان نرسید عمو، بچه‌ام الکی الکی از دستم رفت.
دلم به درد اومد و اشک تو چشمام جمع شد. واقعا داغ فرزند خیلی سخته بخصوص چنین دختر شیرین و معصومی.»
 

مهراب قاسمخانی و لذت پدر بودن

تکثیر شادی همین است. باید شکر گزار نعمتها بود. نعمت سلامتی. نعمت شاد بودن. نعمت پدر بودن. مهراب قاسمخانی بازیگر و فیلمنامه نویس هم این شکلی شادی‌هایش را به اشتراک گذاشته و نوشته:« هیچی بهتر از بابا بودن نیست.» مهراب قاسمخانی یک دختر به نام نیروانا و یک پسر به نام نویان دارد.
  
 

ارسال نظر شما

login captcha

ایده جالبی نیست چون این مسائل جالب نیستن برای من

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7019 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15199 بازدید