2109
از عشق اول فریبا نادری تا فرار سام درخشانی

از عشق اول فریبا نادری تا فرار سام درخشانی

1398/09/20 بازدید8145
انگار وظیفه بچه ها همین است. اینکه به دنیا بیایند و آن را به جایی برای زندگی بهتر تبدیل کنند. برای همین هم هست که با آمدنشان دنیای پدر و مادرها و حتی خاله ها و عموها و دایی ها و عمه ها هم عوض می شود.بچه ها مثل همیشه سوژه اصلی این هفته نی نی سایتگرام هستند. با لبخندها و همه زیبایی هایی که به دنیا می دهند.

شیلاخداداد و شعر خوانی ساتین

این شعر محبوب مادرها و دختر بچه هاست. از قدیم بوده تا همیشه هم هست. عروسک قشنگ همیشه قرمز پوشیده و تو رختخواب مخمل آبی خوابیده. شیلا خداداد بازیگر سینما با انتشار ویدیویی از ساتین دخترش از لبخند و شادی نوشته:« خواستم یکم لبخند بیارم روی صورتتون. سامیار اذیتش می کنه شعرش یادش میره.»
 
 

 
سام درخشانی و فرار از آلودگی

بعضی وقتها آلودگی نه پاک می شود و نه تمام. تنها راه چاره فرار از آن است. درست مثل سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که دست خانواده اش را گرفته و از آلودگی هوای تهران فرار کرده و البته چه جایی بهتر از شمال. درخشانی با انتشار عکسی از این فرار نوشته:« شمال فرار از آلودگی با خانواده و رفقا.»

شبنم قلی خانی و عکسهای قدیمی

واقعیت همین است. عکسهای قدیمی انگار خیلی دیدنی تر از عکسهای جدید هستند. عکسهایی هول هولکی که با دوربینهای موبایل گرفته می شوند و توی حافظه گوشی ها ذخیره می شوند و سالی یک بار هم کسی سراغشان نمی رود کجا و آن عکسهای بی رنگ و روی قدیمی کجا. عکسهایی که حالا بیشتر قهوه ای و زرد هستند اما انگار کلی رنگ دارند، چون پر از خاطره هستند. خاطره روزهای خوب زندگی. شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون هم یکی عکسی از دوران کودکی اش رو کرده و نوشته:« اينم منم تو ٤ سالگي.همسن الان شانا. قديما يه عكس ميگرفتن تا سالها ميموند و خاطره ميشد اما حالا هزار تا عكس ميگيريم يكيشم نميمونه.»

زیبا بروفه و دلتنگی عاشقانه

یک سال تمام شد با همه دلتنگی ها و سختی هایش. غم بزرگ رفتن و از دست دادن. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از یک سال فراق و دوری از همسرش نوشته و پسرش حالا برای خودش مردی شده:« یک سال گذشت...چشم برهم زدنی برای همه وبه اندازه عمر نوح برای من. عشق من روزی نیست که اهورا عکساتو نگاه نکنه و صدات نکنه، چون صداتو از قبل از تولدش هر روز بارها و بارها شنیده .عشق من پسرت مردی شده واسه خودش عین باباش.کاش لذت بزرگ شدنشو باهم میبردیم،ای کاش.»
 
 


بهنام بانی و تولد خواهر زاده

می گویند دایی ها خواهرزاده هایشان را یک جور دیگری دوست دارند. شاید برای همین هم هست ک می گویند خواهرزاده به دایی اش می رود و...به هر حالا اینجا تولد داریم. تولد شاینا خواهرزاده بهنام بانی خواننده محبوب پاپ. بانی با انتشار این عکس نوشته:« تولدت مبارک شاینای عزیزم عشق دایی تو‌ به دنیا اومدی و زندگی واسمون زیباتر شد،شايد نتونم توصيف كنم كه چقدر عشق دارم بهت دايي.اما بدون كه يكي از بهترين هديه هاي خدا هستي واسمون،و من به يُمن اينكه خودم تو ماه مهر،خواهرم تو ماه آبان و شاینا وسط ماه آذر به دنيا اومده حس ديگه اي به فصل پاييز دارم آرزو میکنم که تو‌ مسیر زندگیت بهترینها واست رقم بخوره و تنت سالم باشه و دلت خوش شاهين عزيز و خواهر عزيزم به شماهم تبريك ميگم و آرزو ميكنم كه ساليان سال در كنار هم شاد باشيم و خاطرات زيبا و به ياد موندني واسه شايناي دوست داشتنيمون بسازيم...انشالله. آرز‌وی سلامتی و شادی دارم واسه همه بچه های ایران زمین»

بهنام بانی

فریبا نادری و عشق در نگاه اول

بچه ها عشق ازلی و ابدی مادرها هستند. عشقی که از همان لحظه اول شکل گرفتن در جان شروع می شود و با اولین نگاه شعله ور می شود و تا آخر عمر روشن می ماند. فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از دخترش از این عشق نوشته است:« عشق در نگاه اول، به واقع که همان اولین باری است که چشمان زیبایت را در آغوشم دیدم. الهی دور باشی از بلا و نگاه بد. ایشالله همه فرزندان سرزمینم لبخند زیبا روی لبهاشون باشه همیشه.»

فریبا نادری

رضا صادقی و دلبری ویانا

از قدیم هم گفته اند رابطه پدر و دختر یک جور دیگر است. رابطه ای پر از عشق واحترام و نگرانی. همیشه پدرها نگران دخترها و هستند و دخترها که بزرگتر می‌شوند و پدرها پیرتر، جایشان عوض می‌شود. رضا صادقی خواننده مشکی پوش و محبوب پاپ هم یکی از پدرانی است که رابطه زیبایی با دخترانش دارد و هر چند وقت یک بار عکس و ویدیویی از این عشق هم منتشر می‌کند. او این بار ویدیویی از لاک زدن دخترش ویانا به اشتراک گذاشته و نوشته:« دختر بال باباشه، و همیشه حال خوب دل خونه است ... برای لبخندشون هر کاری لازمه انجام بدیم. روزگار اینقدر با این موجود نامهربونی میکنه که خانواده باید جای ابراز وجودشون باشه‌، البته که افراط هیچوقت خوب نیست‌، اما مث بارون باشیم باهاشون هم لذت خیس شدن هم نگران سرما خوردن. اینم جمعه ما و خواست ویانا خانوم که چشم گفتیم و در اختیار بودیم. ممنون از مامان خوبش برای ثبت این لحظه دلنشین. میخواست اسم دخترونه هم انتخاب کنه که مامانش وارد عمل شد و نجات پیدا کردم.»
  
 

عمو پورنگ و دیدار غیر منتظره

همین دیدارهای یهویی و غیر منتظره است که به دل می‌نشیند و می‌شود یکی از خاطرات به یاد ماندنی زندگی. داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ محبوب بچه‌ها با انتشار چند ویدیو از یک دیدار هیجان انگیز و غافلگیر کننده با یک طرفدار واقعی احساسش را اینگونه توصیف کرده:« این یکی از هزاران صحنه های زیبای احساسی و عاطفی زندگی من هست که در طی این سالها شاهدش بودم، واقعا لذت میبرم و افتخار میکنم وقتی میبینم چنین بچه هایی با برنامه های من ارتباط برقرار می‌کنن و حتی شعرها و دیالوگ هام رو حفظ هستند. دیدار من با محمد خیلی غیرمنتظره اتفاق افتاد ولی به جرأت میتونم بگم یکی از تاثیرگذارترین خاطرات زندگیم رو رقم زد. محمد جزو بچه‌های سندرم داون هست که از اهواز اومده بود، به گفته مادرش سالها بیننده برنامه‌های عموپورنگ بوده و تمام صحنه ها و حرکات و ترانه‌های من رو دونه به دونه حفظ کرده و اجرا میکنه‌، احسنت به هوش و استعدادش.» 
      
 

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی از داریوش فرضیایی خوشم میاد

ساده و صمیمی هستش

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
9020 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6514 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15145 بازدید