2109
زنان بالای ۳۵ سال می‌توانند زایمان سالمی داشته باشند

زنان بالای ۳۵ سال می‌توانند زایمان سالمی داشته باشند

1393/05/26 بازدید2131

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، کبری خزعلی در دومین همایش سبک زندگی در خانواده‌های عفت بنیان، که به همت بسیج جامعه پزشکی تهران در بیمارستان طالقانی برگزار شد، گفت: وضعیت جمعیتی ما به سوی منفی شدن است و دائماً باید پایش شود، لازم نیست تا‌ ابد یک شیوه را در پیش گیریم.


وی با توضیح دکترین امنیت ملی آمریکا برای تأثیر بر کاهش جمعیت جهان اظهار داشت: این سازمان در برنامه‌های خود در نظر دارد تا 4 میلیارد از جمعیت کره زمین را حذف کند و بخشی از آن توسط کشتار دسته‌جمعی اتفاق می‌افتد، همچنین دکترین فراماسونری در خرداد 90 به این موضوع اشاره می‌کند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان تصریح کرد: طبق قول صریح نمایندگان کنگره آمریکا، ایران دشمن اول آنها محسوب می‌شود و طبق بیانیه رسمی و علنی رئیس جمهور این کشور، دولت آمریکا در جهت خشکاندن ریشه‌ای ملت ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ است.

خزعلی گفت: بنا بر اظهار نظر برژینسکی، سیاستمدار کهنه‌کار و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، دولت این کشور باید از فکر کردن به حمله پیش‌دستانه علیه تأسیسات ایران اجتناب کند و گفت‌وگوها را با تهران حفظ کرده و بالاتر از همه بازی طولانی‌ مدتی را انجام دهد، زیرا زمان آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی نیست.

وی ادامه داد: در نشست 19 تا 22 خرداد سال 90 گروه بیلدر برگ ایجاد جنگ در خاورمیانه را یکی از مهمترین برنامه‌های خود قرار داده و بر این اعتقاد است که جمعیت جهان بسیار زیاد شده است و حفظ جنگ می‌تواند تاحدودی این مشکل را حل کند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به گروه داعش و ابوبکر بغدادی گفت: این موارد نشان می‌دهد که غرب و صهیونیزم در صدد است تا مردم را از اسلام بترساند. در حال حاضر گروه قابل توجهی از زنان انگلیسی با عرفان اسلامی که سراسر عشق و مودت است به این دین مشرف می‌شوند.

وی افزود: صهیونیزم یک حزب سوء‌استفاده‌گر از دین یهود است، و گر نه اسلام، مسیحیت و یهود برای ظهور آماده می‌شوند.

خزعلی با بیان گزارش‌هایی از پایگاه خبری اینفووارز، اظهار داشت: این پایگاه می‌گوید غذا یک اسلحه است که مردم در سیطره آن گرفتار شده‌اند، دولت آمریکا با اتخاذ سیاست‌های تبدیل جمعیتی عجیب که بیشتر به قتل عام خاموش شبیه است اقدام به مسمومیت و عقیم‌سازی تدریجی بخشی از جمعیت خود شده‌اند.

وی با تاکید بر افزایش سن ازدواج در جوان‌ها، گفت:‌ افزایش سن باروری، خطر سزارین، فشار خون، دیابت بارداری و عوارض جنین در مادران را بالاتر می‌برد، اما زنانی که در سنین بالای 35 سال باردار می‌شوند، اگر تغذیه صحیح به همراه سبک زندگی سالم داشته باشند و تحت آزمایش و غربالگری‌های حاملگی قرار گیرند، زایمان سلامتی خواهند داشت.

خزعلی با بیان عوارض توبکتومی که در تحقیقات اخیر نشان داده شده است، اظهار داشت: عوارض بیهوشی، عفونت زخم و لوله‌های رحمی، افزایش احتمال حاملگی خارج از رحم، احتمال ایجاد کیست تخمدان، تغییر در خونریزی قاعدگی و علائم روحی روانی، کمردرد و چاقی جزو عوارض توبکتومی است

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی در این زمینه و دادن فرصت کافی برای تصمیم‌گیری، خاطر نشان کرد: در فرانسه در حال حاضر آمارهای توبکتومی و وازکتومی صفر است و علت آن اطلاع‌رسانی دقیق به زوجین است.

 
منبع:خبرگزاری فارس
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16215 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11502 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2572 بازدید