2109
از جان دل محمدرضا گلزار تا سورپرایز رضا بهرام

از جان دل محمدرضا گلزار تا سورپرایز رضا بهرام

1398/06/27 بازدید9324
این بار کمی فرق می کند، همیشه پدرها برای فرزندانشان دعا می کنند، اما این بار دختربچه ای برای پدرش دعا می کند تا یک لحظه دلپذیر شکل بگیرد. پدری از ذوق شنیدن این صدا یاد باران و رحمت بیفتد و دختری زل بزند به دوربین و بخندد، زندگی شاید همین لحظه های ناب و اما ساده باشد.

محمدرضا گلزار و پیام تلفنی ماهور

با اینکه اصلا مشخص نیست که چه می گوید اما هر چه می گوید پیامش این طرف خط دریافت شده. محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده پاپ با انتشار ویدیویی از شیرین زبانی های یک دختر بچه جواب او را مثل خودش داده. مختصر و مفید:« ای جان دل من»
 


رضا صادقی و دعای ویانا

داستان درباره یک دعای دلنشین است. وقتی دختری برای عیادت پدرش به بیمارستان رفته و شعری را می خواند که همیشه پدر برایش می خوانده. همان شعر معروف بچگی. همان تاب تاب عباسی. رضا صادقی خواننده محبوب پاپ ویدیویی از دخترش ویانا منتشر کرده و نوشته:« دعاى دلنشين ويانا براى باباش.همین دعای ساده بوی بارون و ‌رحمت میده. ( خندش گرفت چون جای و خدا ویانارو نندازی گفت بابا ) و چه ذوقی کردم من بابا. خدا همه کودکان سرزمینم از شر آدم مریض و‌ افکار مریض و رفتار مریض حفظ کنه .»
 
 


احسان خواجه امیری و حیوانات خانگی ارشان

حیوانات خانگی که همیشه نباید سگ و گربه باشند، بعضی ها از بغل کردن حشرات لذت می برند درست مثل ارشان پسر احسان خواجه امیری. این خواننده محبوب با انتشار عکسهای جالبی از پسرش از حیوانات خانگی و البته عجیب پسرش نوشته. البته داستان عکس آخر کمی متفاوت است:« ارشان و پتهای خنگیش تصویر آخر هم کپ کرده چون اومده مدرسه اسم بنویسه.»

بنیامین بهادری و یک خانواده پر جمعیت

این عکس قابلیت قاب شدن و رفتن روی میز خاطره ها را دارد. یک خانواده کامل. ماد رو پدر و دو پسر و یک دختر. شاید برای همین هم هست که بنیامین بهادری خواننده پاپ به در کپشن این عکس نوشته:« به زودی می تونین بیاین خونه ما.» البته ممکن است این عکس یک داستان دیگری داشته باشد که هنوز معلوم نیست.

شیلا خداداد و ساتین خانم بزرگ

شیرین کاری بچه ها همیشه به دل مادرها می نشنید، حتی اگر خیلی هم تکراری باشد. ساتین دختر شیلا خداداد روسری سرش کرده و رو به دوربین ژست گرفته. شیلا خداداد هم درباره این عکس نوشته:« قربونت برم من آخه خانم بزرگ.»

شهربانو منصوریان و بهترین دوست خدا

بعضی وقتها توضیح و کپشن عکس هیچ ربطی به خود عکس ندارند. باید کلی دقت کنید تا منظور نویسنده را متوجه بشوید. این عکس و این کپشن هم یکی از همانهاست اما هم عکس زیباست و هم متن جای تامل دارد. شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان که این روزها مشغول تمرین قبل از مسابقات جهانی است عکسی از پسرش منتشر کرده و نوشته:« بهترین دوست، خداست، او آن قدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید. دسته گلی تقدیم تان می کند و خوب تر از آن است که اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد.»

مهتاب کرامتی و خداحافظی با روزهای سخت

گاهی باید باور کرد و جلو رفت.می توان با روزهای سخت خداحافظی کرد و روزهای جدید ساخت هم برای خودمان هم برای کسانی که نمی توانند. مهتاب کرامتی بازیگر و سفیر یونیسف با انتشار ویدیویی از روزهای روشنی نوشته که حتما یک روز از راه می رسند.:« من با خود عهد كرده ام كه ديگر به روزهاي رفته فكر نكنم و به روزهايي كه مي آيد بينديشم.من باور دارم كه مي شود روزهاي سخت را پشت سر گذاشت.من ميدانم كه روزي خواهم توانست به هر آنچه كه مي خواهم دست يابم.»
  
 


بهاره رهنما و سورپرایز رضا بهرام 

تعداد این ویدیوها و این سورپرایزها کم نیست اما هربار دیدنش کلی می ارزد.اینکه کودکی بیمار با دیدن هنرمند مورد علاقه اش کلی ذوق کند و چند لحظه ای هم که شده حواسش از بیماری که دارد پرت شود. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این ویدیوی سورپرایز نوشته:« ممنونم از “رضا بهرام “ عزیز که جدا از صدایش دلش هم بهشتی است ، با اولین تماس من از این سوی دنیا برای تقاضای دیدار این دختر نازنین نوجوان با اینکه شب قبلش تا نزدیک صبح مشغول تمرین در استودیو بود خودش رو به بیمارستان و دیدار “ پرنیان” رسوند، براش خوند و مرتب میگفت مبادا انتشار این فیلم ها اصل کارو زیر سوال ببره. با آرزوی سلامتی برای پرنیان هنرمند ‌ نوجوان که خودش یک پیانیست خوب بوده و امیدوارم باز هم بتونه بنوازه .»
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7019 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15199 بازدید