2109
از تعقیب محمدرضا گلزار تا جان دل هومن سیدی

از تعقیب محمدرضا گلزار تا جان دل هومن سیدی

1398/06/06 بازدید7119
جلوی گذشتن لحظه ها را نمی توان گرفت. جلوی بزرگ شدن و قد کشیدن بچه ها را هم همینطور. اما می توان از تک تک لحظه ها لذت برد و یک جایی تو جان ثبتشان کرد. درست آن جایی که هیچ وقت پاک نمی شود و همیشه در یاد می ماند.نی نی سایتگرام این هفته پر است از لحظه های نابی که هیچ پدر و مادری هیچ وقت فراموش نمی کند و همیشه از یاد آوری اش لذت می برد.

محراب قاسمخانی و کفشهای نویان

پدر و مادرها همان قدر که از بزرگ شدن فرزندانشان لذت می برند، همانقدر هم برای روزهایی که گذشت حسرت می‌خورند. روزهای خوش زبانی و تاتی و تاتی و حتی چهار دست و پارفتن. برای همین هم هست که هر چند وقت یک بار یاد آن روزها می افتند . محراب قاسمخانی نویسنده و بازیگر هم یکی از آنهاست که دلش برای روزهایی که گذشته تنگ شده. او با انتشار عکسی نوشته:« انگار همین دیروز بود که اون کفشا رو پاش کردیم و ازش عکس گرفتیم. به همین سرعت بزرگ میشن. روتون رو برگردونید، لذت هایی رو از دست میدید که دیگه هیچ وقت تکرار نمیشن. پس نگاهشون کنید. بغلشون کنید. حرفاشونو گوش بدید. براشون کتاب بخونید. باهاشون فیلم ببینید. موسیقی گوش کنید. بازی کنید. مسافرت برید.بهشون دوست داشتن یاد بدید.»

محمد رضا گلزار و کچلیک

داستان کچلیک و محمدرضا گلزار به جاهای باریک رسیده است. گویا کچلیک برای پیدا کردن بازیگر مورد علاقه اش تیم جمع کرده و هر جور شده می خواهد با او جلوی دوربین برود. گلزار هم با انتشار این ویدیو از او حمایت کرده چون فقط برایش قلب و گل گذاشته است.
  
 


هومن سیدی و جان دل

هومن سیدی بازیگر و کارگردان محبوب سینما بعد از چند وقت یک عکس زیبا از دخترش رونمایی کرده است. سیدی بر عکس خیلی از ستاره ها علاقه چندانی به منتشر کردن عکسهای دخترش ندارد اما این بار موضوع فرق می کند. او با انتشار این عکس نوشته:« چه زود بزرگ شدی جان دلم.»

بیژن بنفشه خواه و عشقهای زندگی

یک عکس سلفی متفاوت. وقتی پدر عشقهای زندگی اش را بالای سرش می گذارد و به آنها افتخار می کند. بیژن بنفشه خواه بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس با یک جمله کوتاه همه احساسش را نشان داده است:«امیر علی و یاسمن عشقهای زندگیم.»
 

برزو ارجمند و درخشش جانیار

برای پدرها هیچ صحنه ای شیرین تر از موفقیت فرزندشان نیست. پسری که روی سکو رفته و مدال هم گرفته. حالا مسابقات هرچه می خواهد باشد مهم آن لبخندی است که حال پدر را خوب می کند. برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از قهرمانی پسرش جانیار نوشته:« آرزوی من درخشش همیشگی توست پسرکم. »
 

 
شاهرخ استخری و نبات شیرین

از قدیم می گفتند گوشت بچه ها شیرین است و پشه ها به همین خاطر بچه ها را نیش می زنند، اما این بار داستان متفاوت است. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی توضیح داده:« باشه قبول نبات شیرینه. ولی خدا شاهده ما تو یه اتاق می خوابیم پشه منو میزنه.»
 

پربازدیدترین ها

همیشه که نباید جشن تولد لاکچری برگزار شود . گاهی این شکلی بیشتر به دل می نشیند. جشن و شادی در کنار پدر و مادرهای قدیمی که حالا روزهای سالمندی را در آسایشگاه می گذارنند و بیشتر از همیشه به شادی نیاز دارند. ویدیو پر بازدید این هفته داستان جشن تولد محسن ابراهیم زاده خواننده محبوب پاپ است که سالروز تولدش را با کسانی جشن گرفته که شاید او را نشناسند اما شادی را به خوبی درک می کنند.
 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16268 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11536 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2657 بازدید