2109
یک خرید مطمئن، یک لبخند همیشگی؛ بهترین سایت خرید آن‌لاین لباس زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک خرید مطمئن، یک لبخند همیشگی؛ بهترین سایت خرید آن‌لاین لباس زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

1398/05/20 بازدید1117

بیایید همین ابتدا با هم یک موقعیت خیلی مهم و حیاتی را در نظر بگیریم. شما در محل کارتان نشسته‌اید و مشغول کار هستید که همان موقع هم‌کلاسی دوران دبیرستان‌تان زنگ می‌زند و بعد از کلی احوال‌پرسی از شما دعوت می‌کند به مهمانی‌ای که در آن همه‌ی همکلاسی‌هایتان را دور هم جمع کرده بروید.

 شما هم که واقعا در تنگای انتخاب بین دوستانِ قدیمی یا زندگی روزمره‌ قرار گرفته‌اید، بالاخره دعوتش را برای میهمانی فردا شب قبول می‌کنید. اما آیا واقعا این پایان ماجراست؟ همه‌ی ما امیدواریم که کاش بود ولی همین که شب به سراغ کمد لباس‌های خود می‌روید تازه همه‌چیز شروع می‌شود.

اما آیا در این فرصت کم می‌توانید یک لباس مناسب تهیه کنید؟ یک روز کاری را مرخصی بگیرید؟ آن هم با تحمل غرغر‌های رئیس بد‌اخلاقتان. خب در این موقع است که یک فروشگاه اینترنتی لباس می‌تواند به کمک شما بیاید و خاطرتان را آسوده کند.

اما کدام فروشگاه؟ وقتی گوگل مهربان تلاش می‌کند میلیون‌ها فروشگاه را به شما نشان دهد، واقعاً به کدام یک باید اعتماد کرد؟ در این نوشتار سعی می‌کنیم به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه خرید لباس آنلاین بپردازیم؛ با ما همراه باشید:
 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه خرید لباس آنلاین

با به روز و اینترنتی شدن دنیای ما، صاحبان کسب و کارها هم به این فکر افتادند که از طریق راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند سود بیشتری ببرند. خب در این موقعیت که در اصطلاح هر کس به فکر خودش است ما باید از کدام سایت خرید کنیم که علاوه بر جیب خودش به فکر ما باشد و محصولات با کیفیت را با قیمتی منصفانه به ما بفروشد؟ مهم‌‌ترین ویژگی یک سایت قابل اطمینان این موارد هستند:

معتبر بودن

بگذارید با یک خاطره‌ی تلخ اهمیت این موضوع را برایتان روشن کنم. چند سال پیش همسایه‌ی ما برای اینکه پسرش از همان پنج سالگی یک دانشمند بالقوه شود، یکی از بسته‌های هوش را از سایتی خریداری کرد. فکر می‌کنید بعد از تحویل آن چه چیزی گرفت؟ یک جعبه‌ی خرما که روی آن را با برگه پوشانده و داخلش هم چند سوال دست نویس گذاشته بودند. باورتان می‌شود؟ ما هم تا زمانی که آن جعبه‌ی کذایی را نشان‌مان نداده بود باور نمی‌کردیم.

همین خاطره‌ی تلخ برایم باعث می‌شود تاکید کنم یک سایت اینترنتی خوب سایتی است که معتبر باشد. فرقی هم نمی‌کند چه چیزی بفروشد، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد{!}. اعتبار سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی  با وجود دو نماد در سایت‌ آنها مشخص می‌شود. نشان ملی ثبت دیجیتال و نماد اطمینان الکترونیکی.

 

تنوع کالا

یکی از مهم‌ترین برتری‌های یک فروشگاه لباس آنلاین، نسبت به بازارهای فیزیکی تنوع بیشتر آنها است. با استفاده از این فروشگاه‌ها می‌توانیم به راحتی به مقایسه بین چندین نوع لباس بپردازیم. پس فروشگاه آن لاینی بهتر است که کالاهایش را با تنوع بیشتری و به صورت صحیح و دسته بندی شده به شما ارائه کند و قابلیت مقایسه بین آنها را برایتان فراهم کند.

 

به روز بودن

این که یک فروشگاه تخصصی اینترنتی پوشاک زنانه با کدام فروشندگان و مارک‌های موجود در بازار کار می‌کند و محصولاتش را متناسب با مد روز و ویزگی‌های فصلی ارائه کند، می‌تواند به راحتی شما را به شیک‌پوش‌ترین افراد جامعه تبدیل کند.

شیوه‌ی دریافت وجه

یکی از دغدغه‌های مشترک بین همه‌ی کسانی که خرید آنلاین انجام می‌دهند آیا این محصول مناسب آن‌ها هست یا نه؟ در مواقعی که لباسی سفارش می‌دهیم این مساله برایم بسیار مهم‌تر است. ممکن است رنگ یا تن‌خور لباس، مناسب استایل شما نباشد یا هر اتفاق دیگری از این دست.

برای جلوگیری از این موضوع، سایت‌های موفقی مثل سایت تخصصی فروش لباس پرو قابلیتی را در نظر گرفته‌اند به نام "پرو در محل". به این صورت که کاربران تهرانی می‌توانند تا ده کالا را از طریق سایت سفارش دهند و در آخر گزینه‌ی پرو در محل را انتخاب کنند.

 در این صورت ظرف یک تا دو ساعت کالا برایتان ارسال می‌شود و شما می‌توانید با پرو لباس از بین ده کالای انتخاب شده، لباس‌های مورد نظرتان را بخرید. حتی اگر هیچ کدام را نپسندید هزینه‌ی بازگشت فقط یک کالا را می‌پردازید.

علاوه بر این یک سایت خوب سایتی است که به فکر مشتریان خود در سرتاسر ایران باشد. Porove.com حتی ارسال برای شهرستان‌‌ها را در نظر گرفته و در صورت تمایل، می‌توانید کالا تا مدت یک روز پس از خرید، برگشت بزنید.


نحوه‌ی ارسال محصولات

سایت‌هایی بهتر هستند که ارسال محصولات آنها بدون هیچ خطا و درست و به موقع باشد. بهتر است از سایتی خرید کنید که ارسال آنها با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باشد تا از سلامت رسیدن و بیمه بودن محصولات خریداری شده‌تان اطمینان پیدا کنید.

بعضی از سایت‌ها در کنار ارسال ضمانت شده‌ی محصول امکانات دیگری را هم برای رفاه حال مشتریان خود در نظر می‌گیرند. برای مثال در قسمت ارسال پستی سایت پرو می‌بیند که برای خرید بیش از 100 هزارتومان پست رایگان در نظر گرفته‌اند.

و یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت، تحویل فوری و یک تا دو ساعته‌ی کالا در کلان شهر تهران است.

بررسی یک نمونه

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی پرو (porove.com) یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش لباس در ایران به صورت آنلاین است. فروشگاهی که علاوه بر ویژگی‌‌های اشاره شده، قابلیت برگشت وجه شما در صورت ناراضی بودنتان را دارد. این سایت با حفظ ارتباط همیشگی با طراح‌ها تولیدکنندگان و ایده پردازانِ این حرفه، همواره تلاش کرده محصولات به روز و شایسته‌ی بانوی ایرانی را با قیمت مناسب در اختیار او قرار دهد.

سخن آخر

در این نوشتار به همراه هم بررسی کردیم مهم‌ترین نکاتی که در خرید انواع لباس (از خرید مانتو گرفته تا خرید لباس مجلسی و لباس شب) از فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه کنید کدام است. امید است توانسته باشیم به شما در این راه خرید و انتخاب مایحتاجتان کمکی کرده باشیم. مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و دیدگاه و تجربیات شما درباره‌ی این موضوع هستیم.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16169 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11484 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2501 بازدید