2109
لابیاپلاستی با لیزر چگونه و به چه منظور انجام می شود؟

لابیاپلاستی با لیزر چگونه و به چه منظور انجام می شود؟

1398/05/16 بازدید7107

لابیا پلاستی با لیزر چگونه وبه چه منظور انجام می شود؟

اصولاً لابیاپلاستی در ناحیه لابیا مینور تحقق می یابد(لابیاهای کوچک) و معمولاً خانم ها از ظاهر این عضو در عذابند و یا به علت گیر کردن این عضو در لباس زیر که (در بعضی موارد بسیار بزرگ و ناهنجار است) مشکل دارند. در روش لابیاپلاستی بالیزر هر سه تکنیک (خطی- روش wedge – و روش Deepitheliazation) را که دکتر ویدا یوسفیان، جراح زیبایی زنان، در مقالات قبلی توضیح داده اند را می توان انجام داد به خصوص روش Deepitheliazation که در آن لنف و اعصاب آسیب کمتری می بینند با لیزر بسیار راحت قابل انجام است.

در لابیاپلاستی با لیزر برش بسیار هماهنگ، یکدست و متقارن و زیبا خواهد بود و معمولاً بجز مواردی که به ناچار عروق سر باز کنند(که معمولاً اینطور نمی شود) نیاز به زدن بخیه نمی باشد.
علاوه بر اینکه خانم ها از اینکه بخیه ندارند خشنودترند ظاهر لابیامینور نیز خیلی شکیل تر می شود. رضایتمندی خانمی که با لیزر لابیاپلاستی شده است بسیار زیاد بوده و فرد خون کمتری نیز در حین عمل از دست می دهد.
سر عروق ریز در لابیاپلاستی با لیزر کو آگوله شده و خیلی راحت تر فرد می تواند بعد از لابیاپلاستی به امور روزمره اش بپردازد.

هدف کلی در لابیاپلاستی با لیزر چیست؟
دکتر ویدا یوسفیان، جراح و متخصص زیبایی زنان،اذعان دارند در این روش خشنودی، رضایت در خانم و همچنین عوارض و دردو مشکلات (مثل کم خونی) کمتر خواهد بود.
وقتی فرد در اثر لابیاپلاستی با لیزر کمتر دچار کم خونی فقر آهن شود احساس سبکی سر و سردرد و مشکلات ناشی از کم خونی دردی کمتر خواهد داشت.
زیرا بافت لابیامینور بسیار پرخون است و در اثر لیزر سر عروق به خوبی کو آگوله شده(گرفته می شود) و جراح فرصت کافی دارد تا برش لیزری را با هماهنگی و دقت بیشتری انجام دهد.

 

دکتر ویدا یوسفیان کدام لیزر را جهت لابیاپلاستی توصیه می کند؟
ایشان می گوید انواع لیزر ها با برندهای مختلف در بازار کشور عزیزمان ایران موجود است ولی بنا به تجربه سن، لیزر مونالیزا تاچ که (FDA approve) می باشد و در جامعه جهانی شناخته شده است بسیار هماهنگ عمل جراحی را انجام می دهد و در گرفتن سر عروق خونریزی دهنده در حین جراحی بسیار هوشمندانه عمل می کند. البته تبحر جراح زنان را هم نمی توان در این زمینه نادیده گرفت. یکی از خوبی ها و محسنات لیزر مونالیزا تاچ برای لابیاپلاستی در این است که همزمان می توان از لیزر جهت تنگ کردن واژن، جراحی ترمیمی واژن و سفید کردن واژن نیز بهره جست؟


آیا می توان همزمان لابیاپلاستی با لیزر را با تنگ کردن  و روشن کردن واژن انجام داد؟
پس پاسخ این سوال که بیماران از دکتر ویدا یوسفیان مکرراً می کنند نیز داده شده که بله می توان همزمان با لابیاپلاستی با لیزر می توان از روشن کردن واژن با لیزر هم استفاده کرد البته دکتر ویدا یوسفیان قبل از آن حتماً ۱۵ دقیقه فرصت می دهد که کرم زایلوپی تاثیرش را روی لابیاماژور جهت سفید کردن بگذارد.

https://dr-vidayousefian.com/wp-content/uploads/2019/05/labiaplasty2.jpg


لیزر واژن با مونالیزا و یا RF واژن خصوصاً در خانم هایی که علاوه بر تنگ کردن واژن بدنبال درمان بی اختیاری های استرسی ادرار(به دنبال عطسه- سرفه- خنده) هستند و از طرفی نمی خواهند و یا به علت مشکلات عمومی(از جمله قلب و ریه) نمی توانند تحت عمل جراحی تنگ کردن واژن قرار گیرند می تواند تاثیرهای عالی بر بهبود وضعیت زندگی و بهبود روابط جنسی فرد داشته باشد. معمولاً برای اینکه تاثیر شگرف لیزر واژن را ببینیم نیاز به حداقل ۳ جلسه انجام این پروسوجه را داریم.

از مزایای لیزر واژن، سرپایی بودن، عدم نیاز به بیهوشی و عدم مراقبت خاص پس از لیزر می باشد و دوام آن حدود ۵-۴ سال است.

دوران نقاهت بعد از لابیا پلاستی با لیزر و زمان شروع سکس پس از این عمل چه زمانی می تواند باشد؟
دوران نقاهت در لابیاپلاستی با لیزر نسبت به این عمل بدون لیزر و با تیغ جراحی به علت اینکه بخیه نمی خورد(سوچور زده نمی شود) و یا اگه زده شود بخیه های مخصوص لیزری خواهد بود و بسیار کمتر است و خانم زودتر می تواند به سرکار خود برود.
اگر به نوزاد خود شیر می دهد سریع تر می تواند این عمل را انجام دهد و حتی سریع تر می تواند مقاربت جنسی خود را آغاز کند.(حدودا ۲ هفته با لیزر و ۴ هفته در روش لابیاپلاستی با تیغ جراحی)
درمواردیکه کلیتورومگالی داریم و این بافت کلیتوریس قابل نعوظ و ارتجاعی بزرگ و دفورمه است نیز می توان با لیزر کلیتوروریداکشن انجام داد و بافت اضافی را با لیزر برداشت و به کلیتوریس بدون اینکه میل جنسی فرد کاهش یابد و دچار اختلالات جنسی و اختلالات ارگاسم شود فرم مناسب را داد.

مقاله آماده شده توسط خانم دکتر ویدا یوسفیان: متخصص زنان و زایمان

جهت انجام کلیه جراحی های ترمیمی ، زیبایی و درمان قطعی زگیل تناسلی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

021-12074065                                                    09370786637

ارسال نظر شما

login captcha

📍میدونستی لابیاپلاستی چه قدر تو رابطه جنسی شما تاثیر داره؟  
📍لابیاپلاستی چه قدر موندگاره؟  
📍به نظرت دخترای باکره هم میتونن لابیاپلاستی انجام بدن؟  
📍لابیاپلاستی با بیهوشی انجام میشه یا بی حسی؟🤔
📍امسال هزینه لابیاپلاستی چه قدره؟💸💸


من قبلا  جایی دیگه عمل لابیاپلاستی انجام دادم که راضی نبودم از کارشون..بخاطر همین مجبور شدم دوباره این عمل رو انجام بدم ولی هیچ جایی قبول نکردن که عمل رو انجام بدن ولی خانم دکتر کاظم زاده قبول کردن و برام عمل رو انجام دادن. و اینکه کارشون حرف نداره و خیلی راضیم ...⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14820 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10485 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2085 بازدید