2109
از کودکی سیروان خسروی تا جمع خودمانی بابک جهانبخش

از کودکی سیروان خسروی تا جمع خودمانی بابک جهانبخش

1398/05/09 بازدید2584
بچه ها معجزه های کوچک زندگی هستند، اما گاهی خودشان به معجزه نیاز دارند تا بمانند و دنیا را زیباتر کنند. تا دنیا بیشتر از همیشه همدلی و مهربانی به خود ببیند. اینستاگرام این هفته پر است از معجزه وجود بچه ها. از کودکی که با همدلی هزینه درمانش جمع می شود تا کلی تبریک برای روز تولد و حتی برای قدم نو رسیده. پس اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید، این مطلب را از دست ندهید.

حسین حسینی و حس پدرانه

پدر شدن قطعا بهترین حس دنیاست برای همین هم هست وقتی اولین عکس دخترت را در فضای مجازی منتشر می کنی از این حس ناب خبر می دهی. سید حسین حسینی دروازه بان استقلال با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشته:« بهترین حس دنیا. دخترم زمینی شدنت مبارک. خدایا شکر.»

بابک جهانبخش و خود خودشون

بعضی عکسها به کپشن نیاز ندارن. همان صفای توی عکس کافی است تا آن حس خوب به مخاطب برسد. این عکس هم از همان عکسهاست.بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ با انتشار این عکس بدون توضیح اضافی نوشته:«ما خوب یا بد همینیم که هستیم. خود خودمون.»

سجاد افشاریان و شادی چشمهای رایان

«فقط می خواهم معجزه ام ،شادی چشم هایت باشد ، من‌ پیامبر لبخندم ،خدا کند که با خدا به نتیجه برسیم.» سجاد افشاریان بازیگر سینما و تلویزیون از همدلی نوشته که می تواند به شادی چشمهای رایان ختم شود. کودکی که بیماری نادرSMA مبتلاست و برای درمان همان هزینه سنگین را پیش رو دارد. افشاریان با انتشار ویدیویی از رایان نوشته:«سلام رفقا یه ده هزار تومنی الان دیگه پول خرد شده اما اگه این ده هزار تومنی ها جمع بشه، می تونه یه غصه سنگینو از روی دوش یه خانواده برداره! یه کوچولو به نام رایان‌ توی یکی از بیمارستانای همین تهران ورم کرده بستری شده. این کوچولو فقط ۸ ماهه به این دنیا پا گذاشته اما از همون اول به واسطه یه بیماری کمیاب به اسم sma1 اس ام‌ ای تیپ‌ یک با واژه درد اشنا شده. خبر خوب اینه که بیماری آقا رایان ما درمان داره اما خبر بد اینه که داروش توی کشور ما نیست و هزینه ش با توجه به نرخ امروز دلار خیلی بالاست. یه دوره یک ساله درمان با داروی اسپینرازا چیزی حدود ۷۵۰ هزار دلار تموم می شه.ما یه کمپین راه انداختیم به نام #زنجیره_رایان .. شکل کار اینطوریه که هر نفر ۱۰ هزار تومن به حساب رایان کوچولوی ما واریز می کنه. بعد این ویدئو رو برای دوستاتون بفرستین تا به این زنجیره بپیوندن.» اگر می خواهید به رایان کمک کنید حتما یک سر به صفحه سجاد افشاریان بزنید به قول خودش دم همه شما گرم.
 
 


زانیار خسروی و تولد برادر بزرگتر

رونمایی از بعضی عکسها یک دنیا خاطره به همراه دارد. انگار همه دوران کودکی زنده می شود و مثل یک فیلم از جلوی چشمهایت رد می شود. برای همین هم هست هر وقت این عکسها را می بینیم بلافاصله می گوییم وای یادش بخیر. زانیار خسروی هم یک عکس از کودکی خودش و سیروان منتشر کرده و تولد برادر بزرگتر را تبریک گفته:«تولدت مبارک داداش بزرگه.»

مهراب قاسمخانی و قاسم کوچک

قطعا به نویان خیلی خوش می گذرد. پدری که کودک درونش از سن فرزندش کمتر است و پا به پای او کودکی می کند. مهراب قاسمخانی نویسنده و بازیگر با انتشار عکسی احساسش را اینگونه بیان کرده:« اختیار، آزادی انتخاب و اشتیاق قلبی، تاثیر ورزش بر روح و جسم فرزندان را دو چندان میکند. قاسم.اگر فرزندان شعورشان به اختیار و آزادی و اشتیاق نمیرسید، ضرب و شتم آنها کودک آزاری محسوب نمیشود آلسو قاسم.»

منوچهر هادی و گوشگله پیدر

دلبری برای پدر از صفات بارز دختر کوچولوهاست. به خصوص اگر قرار به عکاسی باشد. منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از دخترش به زبان خودش کپشن را نوشته:«گوشگله پیدر .عکسم پیدرش.»

وریا غفوری و هدیه قشنگ

وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال و استقلال تولد پسرش را با انتشار این عکس تبریک گفته و نوشته:«خدارو شاکرم به خاطر هدیه قشنگی که به من عطا کرد پسر عزیز تر از جانم تولدت مبارک.»

نعیمه نظامدوست و سفیر مهربانی

نعیمه نظامدوست بازیگر سینما و تلویزیون که بچه ها او را با نقش مادر عمو پورنگ در محله گل و بلبل می شناسند حالا سفیر مهربانی خیریه نرجس شیراز است. او با انتشار عکسی از احساسش نوشته:« اصلا به این فکر نکن که دیگران برای تو چه فکری می کنند.
حتی برایت مهم نباشد چطور و چگونه قضاوت می شوی ، کاری که دوست داری و می دانی درست است را بکن و مسیرِ خودت را برو ،بگذار دیگران هم یاد بگیرند به جای اینکه زمانشان را به پای حسادت و قضاوت و تقلید ، تلف کنند ؛ دنبالِ اهداف و آرزوهایشان باشند ...
ممنونم كه اجازه دادين سفير مهرباني شما باشم و به بچه ها خدمت كنم و هميشه يادم بمونه براي هدف بزرگتري به اين دنيا اومدم ».
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16400 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11588 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3501 بازدید