2109
هیوندای اکسنت با چه قیمتی در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود؟

هیوندای اکسنت با چه قیمتی در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود؟

1398/05/06 بازدید464

هیوندای اکسنت یکی از خودروهای کوچک و خانوادگی شرکت کره‌ای است که توانسته در بازارهای جهانی شرایط خوبی پیدا کند. این خودرو یکی از محصولات پرفروش هیوندای در سراسر جهان است و طرفداران بسیار زیادی در بین خانواده‌های متوسط اروپایی و آمریکایی دارد. آمار فروش هیوندای اکسنت در سال‌های اخیر به علت به روز رسانی‌های خوبی که در این خودرو کوچک اعمال شده افزایش پیدا کرده است و هم اکنون در دسته خودروهای کوچک جزو 3 گزینه اصلی در بسیاری از بازارهای منطقه‌ای هیوندای است. همین موضوع سبب شده است که هیوندای اکسنت در کارخانجات هیوندای در سراسر جهان تولید شود. خوشبختانه مونتاژ این خودرو در ایران نیز آغاز شده است. قبل از بررسی قیمت هیوندای اکسنت در سایت دیوار قصد داریم ابتدا با وضعیت این خودرو در ایران آشنا شویم.

هیوندای اکسنت در بازار ایران

در اواسط دهه 80 که هنوز خودروهای چینی ارزان قیمت بازار را به تسخیر خود در نیاورده بودند، هیوندای ورنا یکی از خارجی‌های ارزان قیمت و پرطرفدار بازار ایران بود. این خودرو کوچک محبوب در واقع همان هیوندای اکسنت نسل دوم بود که در ایران مونتاژ می‌شد. بعد از ورونا، نسل سوم هیوندای اکسنت راهی به بازار ایران پیدا نکرد تا در نهایت نسل چهارم آن در سال 2014 وارد بازار ایران شد. هیوندای اکسنت در ابتدا قیمت گذاری نسبتاً مناسبی داشت و در تیپ‌های مختلفی به بازار عرضه شد، به همین دلیل استقبال خوبی از آن در بازار به عمل آمد. بعد از مدتی کرمان موتور که نسل دوم این خودرو را نیز مونتاژ می‌کرد، تصمیم گرفت هیوندای اکسنت نسل 4 تیپ CKD را در ایران مونتاژ کند. به این ترتیب اگر به دنبال خرید هیوندای اکسنت در بازار ایران باشید گزینه‌های مختلفی در دسترس شما خواهند بود که در ادامه به بررسی قیمت هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت هیوندای اکسنت وارداتی

هیوندای اکسنت وارداتی در مدل‌های 2015 تا 2018 در بازار ایران موجود هستند. این خودروها در تیپ‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند. مدل‌های وارداتی فول به دلیل داشتن تهویه اتوماتیک، نویگیشن و ESP نسبت به مدل‌های معمولی قیمت و البته طرفداران بیشتری دارند. در بین نمونه‌های وارداتی تعدادی نیز به موتور BLUE مجهز شده‌اند که به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌تر موتور طرفداران خاص خود را دارند. در حال حاضر نمونه‌های صفر وارداتی هیوندای اکسنت انگشتشمار هستند زیرا با معرفی نسل پنجم، تولید نسل قبلی متوقف شده است اما هنوز هیوندای اکسنت نسل 5 وارد ایران نشده است. قیمت هیوندای اکسنت صفر وارداتی با مدل بلو در سایت دیوار 370 میلیون تومان است. مدل‌های دست دوم فول و بلو بر اساس کارکرد قیمتی از 250 تا 350 میلیون تومان دارند. وضعیت بازار خرید و فروش هیوندای اکنست وارداتی در حال حاضر خوب است و معمولاً مشکلی برای فروش هیوندای اکسنت دست دوم وجود ندارد.

قیمت هیوندای اکسنت مونتاژی

یکی دوسالی است که کرمان موتور هیوندای اکسنت را با موتور VVT در ایران مونتاژ می‌کند. این خودروها تفاوتی از نظر کیفیت و امکانات با نمونه‌های وارداتی ندارند اما به دلیل مونتاژ در داخل کشور دارای قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی دارند که سبب شده است فروش بیشتر و بهتری در بازار تجربه کنند. تنها تفاوت قابل ذکر در امکانات و کیفیت نمونه‌های مونتاژی با نمونه‌های فول وارداتی در چرم صندلی‌ها آن‌ها است. مونتاژ این خودرو در ایران سبب شده است که تا قطعات دست دوم و پیشتیبانی از این خودرو نیز شرایط بسیار خوبی داشته باشد و افراد بیشتری با اطمینان از خدمات پس از فروش مناسب به خرید هیوندای اکسنت فکر کنند.

بر خلاف نمونه‌های وارداتی، تعداد بیشتری هیوندای اکسنت مونتاژی صفر کیلومتر در بازار موجود است و شما می‌توانید به راحتی در هر جای ایران این خودرو را خریداری کنید. قیمت هیوندای مونتاژی صفر کیلومتر در ایران حدود 320 میلیون تومان است. همانطور که مشاهده می‌کنید تفاوت معناداری در قیمت نمونه‌های صفر مونتاژی و وارداتی وجود دارد. این موضوع در قیمت هیوندای اکسنت مونتاژی دست دوم نیز دیده می‌شود. تا جایی که افت قیمت بسیار بیشتری هیوندای اکسنت مونتاژی دست دوم دیده می‌شود. قیمت این خودرو در محدوده 220 تا 300 میلیون تومان قرار گرفته است. به این ترتیب افرادی که قصد داشته باشند با هزینه کمتری هیوندای اکسنت را خریداری کنند می‌توانند به سراغ نمونه‌های دست دوم مونتاژی این خودرو در سایت دیوار بروند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16231 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11519 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2622 بازدید