2109
هوندا آکورد هیبریدی خودرو خشن

هوندا آکورد هیبریدی خودرو خشن

1398/04/19 بازدید352

از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ دو نسل اول و نسخههای سدان و هاچ بک آکورد تولید شدند؛ اما نسل سوم شامل مدل کوپه هم می‌شد. نسل چهارم آکورد که تولید آن از سال ۱۹۹۰ شروع شد شامل مدل‌های سدان، کوپه، هاچ بک و استیشن بود که تا سال ۲۰۰۲ ژاپن، آمریکا و اروپا آکورد خود را داشتند. نسل نهم آکورد به شکل یک نسخه جهانی در کلاس سدان و ابعاد متوسط برای بازارهای جهانی تولید شد. هوندا آکورد هیبریدی 2017 نسخه مورد بررسی ما می‌باشد.

طراحی داخلی

کابین هوندا آکورد بسیار بزرگ و جادار است و داشبورد آن طراحی مدرن و به‌روزی دارد و یادآور سدان‌های آلمانی مانند بی ام و یا آئودی است. جنس مواد بکار رفته در ساخت کابین هوندا آکورد هیبریدی از چرم تا پلاستیک نرم استفاده شده همگی با کیفیت هستند و حتی طرح چوب تیره رنگ استفاده شده در داشبورد و قسمتی از تودریها حس چوب واقعی را القا میکند. صندلی‌های عقب بسیار راحت و جادار هستند به طوری که به راحتی میتوان ۲ تا صندلی کودک روی آنها نصب کرد و روکش صندلیها چرمی است.

کابین این خودرو بسیار آرام و کم سر و صدا است؛ به دلیل کم بودن صدا و لرزش‌های کابین، سرنشینان متوجه روشن و خاموش شدن موتور بنزینی در زمان حرکت نمیشوند. ۲ تا صفحه نمایش در این خودرو مشاهده می‌شود: صفحه نمایش واقع در مرکز داشبورد لمسی است و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و صوتی استفاده می‌شود، صفحه نمایش دوم روی قسمت فوقانی داشبورد و بالای صفحه نمایش اول قرار داشته که لمسی نبوده و فقط برای نمایش صوتی کاربرد دارد. غربیلک فرمان چهار شاخه بوده و تنها نکته منفی آن نبود دکمه تنظیم صدا روی آن است. پنل پشت فرمان شامل ۲ نشانگر سوخت یکی برای بنزین و یکی هم برای قدرت الکتریکی است.

امکانات و تجهیزات ایمنی

خودرو هوندا آکورد موفق به دریافت رتبه عالی و درجه +TOPSAFETY PICK از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) شده است. این خودرو شش کیسه هوا دارد که شامل: کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پردهای می‌شود. تجهیزات ایمنی خودرو شامل قفل مرکزی با ریموت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، ورود بدون کلید، کمربند پیش کشنده در جلو و عقب، سنسور باد تایرها و استارت دکمهای میشود.

سیستمهای کمکی راننده در این خودرو: کروز کنترل تطبیقی، کمکی حرکت در شیب، پیشگیری از تصادف، سیستم نقطه کور، حفظ و کاهش فاصله از جلو، هشدار خروج از مسیر، سیستم تغییر خطوط و ماندن در بین خطوط را شامل میشود. این خودرو دارای سیستمهای پایداری چون کنترل پایداری و کنترل کشش میباشد. سیستمهای ترمز این خودرو: ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز و ترمز کمکی هستند.

هنگام سواری در هوندا آکورد تقریباً همه چیز غیر قابل تشخیص است و شما احساس می‌کنید که اتفاقی نمی‌افتد، هر چند که زیر کاپوت این خودرو اتفاقات بسیاری در جریان است. اندازه نسبتاً بزرگ آن، راحتی رانندگی، حس سبکی هنگام سواری و کابین ساکت و آرام آن از نکات جذب کننده این خودرو هستند.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شما می‌رود برای خرید و فروش خودرو هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۱۷ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15051 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10700 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2133 بازدید