2109
از خوشحالی زیبا بروفه تا جهان کوچک علی ضیا

از خوشحالی زیبا بروفه تا جهان کوچک علی ضیا

1398/03/08 بازدید4614
نی نی سایت: نگاه بچه ها فرق می کند. وقتی از پشت پنجره به بیرون نگاه می کنند یا وقتی رو به دوربین لبخند می زنند، نگاهشان متفاوت است. آرامشی که دارند در آن نگاه و آن لبخند پیداست. آرامشی که بیشتر پدر و مادرها برای فرزندانشان آرزو می کنند. برای همین هم هست که آغوش پدر و مادر امن ترین جای دنیا برای بچه ها و زیباترین لحظه ای است که خیلی ها دوست دارند آن را ثبت و البته منتشر کنند. اینجا فضای مجازی و اینستاگرام و نگاه متفاوت چهره های مشهور به دنیای بچه هاست.

زیبا بروفه و نوری به نام اهورا

ربطی ندارد چند سالشان باشد همین که هستند، همین که خانه به نور حضورشان روشن و گرم است کافی است. بچه ها می توانند نقطه نورانی زندگی مادرانی عزادار باشند که در سوگ همسر و یارشان نشسته اند. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون بعد از مرگ همسر هنرمندش پیام صابری همه امیدش به اهورای چند ماهه سات. او با نوشته ای از اهورا و یاری اش و البته هوادارانش نوشته :« سلام عزیزان تو این چند ماه گذشته دردی رو تجربه کردم که از فکر کردن بهش تنم می لرزه همه چیز سیاه بود و فقط نقطه نورانی زندگیم اهورا بود. اصلا فکرشو نمی کردک حرف و کلام و محبت بتونه حال دلمو بهتر کنه . اشتباه فکر می کردم من مغلوب تک تکتون شدم و..»

علی ضیا و بچه های چابهار

چشمها و نگاه بچه های جنوب با بقیه بچه ها فرق می کند. حالا این جنوب ایران هر جا می خواهد باشد از بچه های هرمزگان تا بچه های سیستان و بلوچستان انگار کلی حرف توی چشمها و نگاه گیرایشان دارند. علی ضیا مجری تلویزیون هم حتما راز این نگاهها را می داند که عکسی از آنها منتشر کرده و نوشته:« چابهار صورت های مهربان و زیبا جهان کوچک و ایران بزرگ و تنم.» نوشتن وطن با ت دو نقطه هم از ابتکارهای علی ضیاست که می خواهد وطن را با جان و تنش یکی نشان بدهد.

داریوش فرضیایی و پدر بی رحم

خیلی ها دوست دارند بچه ها را فیلم کنند. حس می کنند تماشای بچه در آن لحظه ای که تلاش بیهوده می کند خیلی قشنگ است. شاید برای خیلی ها آن تلاش بچه برای رسیدن به قاشق غذا بامزه باشد اما برای خیلی ها هم دردناک است. داریوش فرضیایی عمو پورنگ بچه ها از دیدن این ویدیو کلی حرص خورده. او درباره این فیلم نوشته:« عجب پدر........هست ! صدای خنده های اون ذلیل مرده های پشت دوربین رو بشنوید.» 
 

 
احسان کرمی و آغوش پدرانه

بچه ها را باید بی بهانه بغل کرد تا خودشان برای به آغوش کشیده شدن دنبال بهانه نباشند. البته آغوش پدر این قدر دلچسب و شیرین است که برایش باید از جان بگذری. دختر و پسر هم ندارد از بس که به دل می نشیند. پس چه انگ لوس بودن بزنند چه نزنند این بغل خیلی می ارزد. احسان کرمی بازیگر و مجری تلویزیون هم یک عکس از لحظه لوس شدن پسرش به اشتراک گذاشته و نوشته:« گاهى هم پسرها براى پدرها خودشونو لوس كنن چه عيبى داره...؟ از خدا براى همه بچه ها سلامتى و امنيت و آرامش طلب ميكنم.»

لیلا بلوکات و قصر امید

چه کاری بهتر از شاد کردن دل بچه ها؟ شادی که تا سالها توان بیمه کردن حال خوبتان را دارد و هر وقت یاد آن شادی می افتید انگار همه غمهای دنیا یادتان می رود حالا اگر همه غمها یادتان نرود ولی خیلی هایش را یادتان نمی آید. اما حالا داستان چیست؟ لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر با انتشار چند عکس از مراسم افطاری با چهره های معروفی نوشته که قرار است بچه های خیریه مهر لیلا را شاد کنند. او درباره این مراسم نوشته:« چی بگم از شما مهربانان که با حضور گرم و همیشگی تون دل بچه ها رو شاد می کنین. دست من و تو قصری میسازد از جنس امید ...»

ویانا صادقی و نگاه متفاوت

بعضی وقتها بچه ها زل می زنند و به افق خیره می شوند. قطعا آن چیزی که آنها در آن لحظه می بینند ما بزرگترها نه می بینیم و نه آن همه توجه را می فهمیم و درک می کنیم. برای همین هم هست که به نظر کارشان جالب می آید و دلمان می خواهد آن لحظه را ثبت کنیم. ویانا صادقی دختر کوچک رضا صادقی خواننده مشکی پوش پاپ هم قطعا آن لحظه یک چیز خاصی می دیده که سوژه عکاسی شده و برایش نوشته اند:« ویانا و نگاهش. شاید به چیزیه که اگه ماها میدیدم همین قدر دنیامون آروم بود.»

پر بازدیدها

«تارا شریفی دختر 11 ساله ایرانی الاصل که ساکن انگلیس است با نبوغ خود توانست رکورد آلبرت انیشتن و استیون هاوکینگ را بزند . ضریب هوشی او 162 است.» خبر موفقیت تارا یکی از پر بازدیدترین ویدئوهای اینستاگرام بود. خیلی از چهره های معروف درباره تارا و هوش سرسارش نوشتند.
 
 

ارسال نظر شما

login captcha

الهی همه شاد باشن  

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16338 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11570 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2924 بازدید