2109
این آخر هفته تفریح در تهران، بیرجند و کاشان

این آخر هفته تفریح در تهران، بیرجند و کاشان

1398/02/18 بازدید1449
قرار است از تمام لحظات بهار بهترین خاطره‌ها را بسازید تا هم از این هوای مطبوع و خنک لذت ببرید و هم آخر هفته‌ای به یادماندنی را در کنار هم رقم بزنید.در آخر هفته‌های ماه مبارک رمضان که به تازگی از راه رسیده هم برای تفریح برنامه‌ریزی کنید.تمام سینماها و مراکز فرهنگی و دیدنی تا سحر برای میزبانی از شما باز هستند و شهرها حال و هوای به خصوصی به خود می‌گیرد.به ویژه اگر عاشق تفریح در شب باشید این شب‌ها را از دست ندهید.برای خانواده و دوستانتان ایده‌های تازه رو کنید و آنها را به تفریحات دسته جمعی و هیجان انگیز دعوت کنید.

از فضایی سرشار از آرامش لذت ببرید / آخر هفته در باغ اکبریه بیرجند

اگر از تماشای شاهکارهای هنرمندانه تاریخی لذت می‌برید و گردشی تمام و کمال،در میان طبیعت،تاریخ و معماری را می‌پسندید بازدید از باغ اکبریه را که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد از دست ندهید. قدم زدن در این باغ فرصت خوبی برای لذت بردن از فضایی سرشار از آرامش و آشنایی با تاریخ ایران را برای شما مهیا می‌کند. با رفتن به این باغ می‌توانید از موزه‌ی مردم‌شناسی، عروسک‌ها و مشاهیر هم بازدید کنید. علاوه بر بهشتی سرسبز و زیبا که با قدم در این باغ با آن مواجه می‌شوید با رسیدن به بنای درون باغ، دنیایی دیگر پیش روی شما قرار می‌‌گیرد. اگر برای دیدن و شناخت بیشتر این باغ، وسوسه شده‌اید این آخر هفته حتما سری به این بنای دیدنی در شهر بیرجند واقع در میدان مادر، بلوار معلم بزنید.

باغ اکبریه بیرجند، برای گردش

یک هیجان دسته جمعی / تفریح در لیگ فوتبال دستی انسانی تهران

یک رویداد ورزشی پرشور در راه است. در شب‌های ماه رمضان لیگ مسابقات فوتبال دستی انسانی در بام‌لند دریاچه چیتگر تهران اتفاق برگزار می‌شود. فقط کافی‌ست اهل تحرک و ورزش باشید و تیمی حداقل 6 نفره از بین رده سنی 16 تا 50 سال تشکیل دهید. با یک جستجوی ساده در اینترنت در این بازی دسته جمعی ویژه ثبت نام و خودتان را برای کلی جایزه ویژه آماده کنید. جوایز این لیگ برای تیم اول 4 میلیون تومان، برای تیم دوم 3 میلیون تومان و برای تیم سوم 2 میلیون تومان است. پس برای اینکه وارد رقابتی داغ و سرگرم کننده شوید دوستان یا خانواده را برای شرکت در این لیگ با خود همراه کنید چون این بازی به این صورت است که شما وارد محیطی به شکل یک فوتبال دستی بزرگ می‌شوید و بازیکنان این بازی خودتان هستید.

فوتبال دستی با آدم های واقعی- باملند

مهمان دیدنی‌ترین روستای ایران شوید / آخر هفته در ابیانه

اگر می‌خواهید سفری کوتاه و یک‌روزه را همین آخر هفته تجربه کنید همراه خانواده و یا دوستانتان با یک برنامه‌ریزی هیجان انگیز مسیرتان را به سمت آزادراه خلیج فارس کج کنید تا در میانه راه به تابلویی که نام ابیانه بر رویش نقش بسته است برسید. وارد مسیر تازه شوید تا به راهی پیچ در پیچ برسید،جایی که چهره سرسبز از درختان و طبیعت چشم شما را به خود خیره می سازد. روستایی سرخ رنگ در انتظار شماست جایی که حال و هوای خاصی جریان دارد و بناهای تاریخی آن نیز بسیار متنوع هستند. مسجد،دالان‌ها و خانه‌های دیدنی،آتشکده و چشمه و دیگر جاذبه‌های این روستا یک روز خاطره‌انگیز و دوست داشتنی را برای شما می‌سازد. اگر قصد سفر به کاشان را دارید، گشتی هم در ابیانه بزنید!

ابیانه روستای دیدنی ایران واقع در کاشان - زنان روستایی

فیلم بانمک تماشا کنید / آخر هفته در سینما

یکی از تفریحات رایج و پرطرفداری شب‌های ماه رمضان رفتن به سینماست چون شما می‌توانید از افطار تا سحر در سینماهای مورد علاقه‌تان فیلم ببینید و چند ساعتی حال و هوای متفاوتی را تجربه کنید. پیشنهاد تماشای فیلم تگزاس 2 با بازی پژمان بازغی و سام درخشانی می‌تواند کمی روحیه شما را عوض کند. چون هم یک دل سیر می‌خندید و هم وارد ماجرای تازه این فیلم ساخته مسعود اطیابی می‌شوید. این فیلم این روزها در تمام شهرها در حال اکران است پس این آخر هفته هم فیلم ببینید و هم تا سحر حسابی تفریح کنید.

فیلم سینمایی تگزاس 2 با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16347 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11574 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3064 بازدید