2109
از همزاد گلزار تا مرد کوچک شیلا خداداد

از همزاد گلزار تا مرد کوچک شیلا خداداد

1398/01/28 بازدید4042
اینستاگرام این هفته پر است از مهربانی و همدلی. از زنده نگه داشتن رویای کودکان سیل زده تا همدردی با پسر بچه‌ای که مردانه می‌جنگد. البته عکسهای یادگاری و حسرت روزهای رفته و تلاش برای توقیف نشدن فیلم و کشف یک شباهت عجیب هم داریم. اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید، حتما این مطلب نی نی سایت را بخوانید.

محمد رضا گلزار و شباهت عجیب

محمدرضا گلزار که این روزها با مسابقه برنده باش روی آنتن تلویزیون است با انتشار عکسی از یک شباهت عجیب پرده برداشته است. فقط کافی است عکس را ببینید.

منوچهر هادی و تلاش بی نتیجه

منوچهر هادی کارگردان سینما و همسر یکتا ناصر بعد از توقیف فیلم پرفروش رحمان 1400 با انتشار عکسی از تلاشهای بی فایده اش نوشته:« تمام تلاشم نتیجه نداد. مدیران موفق شدند و زندگی ادامه دارد فدای یک تار موی شما یکتا و سوفیای قشنگم. دومین فیلم پر فروش تاریخ سینما بدون هیچ پاسخ قانع کننده ای توقیف شد که دو هفته قبل در شهر قم این اتفاق افتاده بود. ممنون از مدیران سینمایی که کاری از دستشان بر نمی آمد ولی تلاششان را کردند چون کلا در ارشاد کسی تصمیم گیرنده نیست و تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود. ایشان فقط ابلاغ می‌کنند. هیچ گاه کسی برای فیلمش تشویق نمی‌شود ولی تنبیه چرا و توقیف چرا. امید به اکرانی خوب برای دیگر فیلم‌های دوستان و همکارانم حتی مسعود ده نمکی و روزنامه ای که تمام قد در اختیار ایشان هست. بانی فیلم. روزنامه‌ای که به شخصه خیلی برای من و فیلم هایم اطلاع رسانی کرد و نمی‌دانم چرا انقدر عصبانی است این روزها و حسابی با رحمان خشم و عصبانیتش را خالی کرد برای دوستان بانی فیلم هم که مخاطب انگشت شماری دارد آرزوی بهترینها رو دارم.»

سیاوش خیرابی و خاطرات قدیمی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از کودکی اش از مرحوم جمشید مشایخی و ناراحتی از روزهای پر از اتفاق تلخ نوشته است:« عکس کودکی من و‌استاد در زمان سریال بی نظیر هزاردستان. استاد روحتون شاد. دلمون خون شد از این همه اتفاق.»

رامبد جوان و رویا سازی

بچه ها برای زندگی بهتر و سالم تر باید رویا داشته باشند. رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما حالا به فکر رویا سازی برای بچه های سیل زده است. بچه هایی که حتی پارک بازی شان را هم از دست داده اند.او با انتشار عکسی از حسرت یک کودک سیل زده نوشته:«
ما سينماگريم، كسب و كارمان رؤياسازی است و نمي گذاريم سيل ويرانگر، رؤياهای كودكان سرزمين مان را با خود ببرد. با ارسال اسباب بازی‌های كوچك، به جنگ دلهره‌های بزرگ بچه های سيل زده می‌رويم تا اين ايام، دمی هم كه شده، برايشان به بازی و شادی بگذرد.» این طرح شنبه و یکشنبه گذشته برگزار شد اما طرح مشاركت در ارسال اسباب بازی، برای بچه‌های سيلزده همچنان ادامه دارد.

امیر مهدی ژوله و کودکان سیل

شاید آرزویی محال باشد. اینکه همه چیز یادشان برود. این همه غم و سرگردانی . امیر مهدی ژوله بازیگر و فیلمنامه نویس سینما با انتشار ویدیویی از آرزویش نوشته است:«
كاش وقتی بزرگ شدند يادشون بره يه روزی چی شد.»
 

 

رضا کیانیان و دختر گمشده

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون مثل بیشتر چهره های معروف اینستاگرام عکسی از دختر بچه گمشده اراکی منتشر کرده است و نوشته:« سلام به همه ، به ویژه اراکی های عزیزلطفا کمک کنید و در شهر هشدار بدید! این دختر به اسم «باران شیخی» دیروز صبح از خونه شون در محله مهاجران ، به سمت مدرسه (سید الشهدا) راهی شده اما به مدرسه نرسیده و به خانه هم برنگشته.باران شیخی گم شده است.! به گفته خواهر ش، از خانه تا مدرسه فاصله کوتاهی ست. باران لباس فرم صورتی رنگ به تن داشته.
لطفا به همه اطلاع بدید تا در پیدا کردن باران کمک کنند.!در صورت پیدا کردن هر نشانی از باران ,ابتدا با پلیس ۱۱۰ و سپس با پدر باران به شماره ی 09364756717 تماس بگیرید. لطفا از تماس های بی جا و غیر ضروری مثل دلداری دادن، یا کنجکاوی خود داری کنید. »
 

گلاره عباسی و دختران چابهار

بازیگران همیشه سوژه خوبی برای بچه ها هستند. اینکه بنشینند و زل بزنند به دوربین و فارغ از همه چیز لبخند بزنند. بچه ها هم همیشه سوژه خوبی برای بازیگران هستند. بچه هایی با چشمهایی کنجکاو و لبهایی خندان. گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون چند عکس از بچه ها و مردم شریف چابهار منتشر کرده و نوشته:« همراه با مردم نازنین چابهار.»
  

شیلا خداداد و مرد کوچک

تصویری از مردانگی یک پسر بچه سیل زده خوزستانی این روزها یکی از پر بازدید ترین عکسهای اینستاگرام و فضای مجازی است. شیلا خداداد بازیگر سینما هم با انتشار تصویر این پسر بچه نوشته:« فرقی نمی کند چند سالت باشد اینجا همه مردانه می جنگند.»
  

شهره لرستانی و روانشناسی کودکان

شهره لرستانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از یک موضوع مهم بعد از بلایای طبیعی نوشته. اهمیت روانکاوی کودکانی در سیل خانه و زندگی شان را از دست داده اند و از نزدیک این مصیبت را لمس می کنند. او در اینستاگرامش نوشته:« امروز با هديه اي ناچيز شاد مي شود اين كودك سيل زده....اما وحشتي كه بي خانماني و از دست رفتن پدرش يا مادرش در سيل خروشان بر روح او گذاشته چه خواهد شد؟او مادر نسل فرداي اين سرزمين است . دعوت و فراخوان دلي تمام متخصصين روانكاوي كودك، هنرمندان محترمي كه در زمينه كودكان با انديشه و صاحب فكر مي توانند طرحي بيفكنند يا كار هنري شاد با پيام هاي اميد بخش به مناطق ببرند.فراخوان دلي پزشكان بدون مرز.فراخوان دلي چهره هاي سرشناسي كه در زمينه كودكان فعالند .فراخوان كانون پرورش فكري به مناطق سيل زده. فراخوان خيرين براي تهيه سينما و كتابخانه و حمايت گروههاي تاتري كوچك براي اعزام به مناطق و زدودن غم و انجام امور روانشناسي كودكان پس از بحران هاي بزرگ ازضروريات مهم اقدامات براي كودكان خطه هاي در گير بحران است.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16234 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11522 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2628 بازدید