2109
تشخیص جنسیت جنین از هفته هفتم!

تشخیص جنسیت جنین از هفته هفتم!

1398/01/24 بازدید4934

نی نی سایت: حالا و با طراحی کیت تشخیص مولکولی تولید ایران می توان خیلی زودتر از گذشته جنسیت جنین را تشخیص دارد. محققان کشورمان کیت‌های تشخیص مولکولی، با دقت تشخیص بالا، طراحی کرده اند که با کمک آن‌ها می‌توان جنسیت جنین را در هفته‌های اول بارداری  یعنی از هفته هفتم  با دقت بالای ۹۸ درصد تعیین کرد.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه زیست‌فناوری پزشکی موفق به تولید کیت‌های تشخیص مولکولی با دقت بالا و مزیت رقابتی با بهترین برندهای جهانی شده‌اند که در تشخیص انواع بیماری‌ها از جمله سرطان و بیماری‌های عفونی و نیز تشخیص زودهنگام جنسیت جنین (از هفته هفتم) و با دقت بالای ۹۸ درصد کاربرد دارد.
کاظم دستجردی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره این کیت تشخیص جنسیت به ایسنا گفت:« کیت تولیدی قادر است به روش غیرتهاجمی و با اخذ ۲ سی‌سی خون وریدی از مادر، جنسیت جنین را در هفته‌های اول بارداری (از هفته هفتم) با دقت بالای ۹۸ درصد تعیین کند. کیت‌های تشخیص سرطان باهدف آزمون غربالگری سرطان نیز از دستاوردهای دیگر این شرکت دانش بنیان است، که برای شناسایی افراد در معرض خطر، تشخیص زودهنگام انواع سرطان‌ها و نیز آزمون‌های پاسخ به درمان و انتخاب داروی مناسب برای بیماران مبتلا کاربرد دارد.»

ارسال نظر شما

login captcha

سلام

خسته نباشيد

ازكجا ميشه تهيه كرد؟؟داروخانه ها موجوددارن؟؟

ممنون ميشم جواب بدين

سلام چه طوری میتونی از این روش استفاده کنیم؟

کجا انجام میشه ؟

چه جالب.

عملی شده یا فعلا در دست تولیده؟

سلام ببخشید من دوقلو دختردارم میخوام بعدماه رمضان اقدام کنم برای تعیین جنسیت چیکارکنم مشهدی هستم کمکم کنید

کجا انجام میدن ؟

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید