2109
از اشکهای مهران غفوریان تا تولد نامی محسن تنابنده

از اشکهای مهران غفوریان تا تولد نامی محسن تنابنده

1397/11/17 بازدید4678
نی نی سایت: چه خبری بهتر از به دنیا آمدن یک دختر زیبا و شادی بیش از حد یک پدر؟ از اینستاگرام چه خبر این هفته با این خبر شروع می شود. خبر پدر شدن مهران غفوریان و شادی بیش از حد او. البته برای طرفداران جشنواره فجر هم یک ویدیو بامزه داریم. تولد و عروسک بازی و البته آرزوهای خوب هم هست. پس اگر دلتان می خواهد از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید حتما این مطلب نی نی سایت را بخوانید.

موج آنلاین و اشک مهران غفوریان

پیج موج آنلاین یک ویدیوی جالب از شادی و اشکهای مهران غفوریان به اشتراک گذاشته است. غفوریان در این ویدیو نمی تواند جلوی احساساتش را بگیرد و از شادی به دنیا آمدن هانا دخترش اشک می‌ریزد.
  
 

 
ارژنگ امیر فضلی و ویدیوی جشنواره

اگر دوست دارید کلیت جشنواره امسال دستتان بیاید ارژنگ امیر فضلی برای شما یک ویدیو منتشر کرده. ویدیویی که کاملا نشان می دهد در این چند روز چه گذشته و چه خبرهایی بوده. امیر فضلی درباره این ویدیو نوشته:« كليت جشنواره فيلم فجر براي اينكه دوستان زياد تو اينستا نچرخند كه ببينند در جشنواره فجر جه خبر بوده و اينترنت هم كم مصرف كنند و وقتشان راصرف موارد بهتري بكنند چكيده اتفاقات فجر را برايتان جمع اوري كردم. اميد كه به كارتان بيايد . براي اونهايي كه ميخوان الكي شلوغش كنند عرض كنم اينها همه دوستامن هيچكدوم هم ناراحت نميشن .»
 
 

 
مسعود صابری و فرشته کوچک

دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و البته خواننده پاپ عکس یکی از بیمارانش را به اشتراک گذاشته و از فرشته کوچک و دنیای پاک کودکی نوشته است.:« باز هم يك فرشته كوچك امروز مهمان ما در اطاق عمل بود. يك فرشته معصوم، زيبا و دوست داشتنی. اميدوارم هيچ كودكی در هيچ جای دنيا بيمار نباشه و هيچ پدر و مادری نگران سلامتی فرزندش نباشه. ای كاش دنيای پاك كودكي تمام شدنی نبود .و اينكه قلبهای ما بزرگ تر ها هميشه با هم مهربان بود.»
 
 
 

نعیمه نظام دوست و هانا غفوریان

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون از خبری نوشته که خیلی خوشحالش کرده است. خبر پدر شدن دوست و همکار قدیمی اش. نظام دوست با انتشار عکسی از مهران غفوریان و دخترش هانا نوشته:« شايد هيچ چيزی امروز نميتونست اينقدر خوشحالم كنه كه ببينم و بشنوم كه مهران جان غفوريان رفيق قديمی و دوستداشتنی من پدر شده، واقعا خوشحالم همين الان بهش زنگ زدم تبريك بگم و با آرزو جان همسر مهربونش حرف بزنم، گفت سركارم به خدا، گفتم بابا يه امروز و بايد بهت آف بدن پدر شدی با دخترت كلی زندگی كنی، گفت كاره ديگه بايد كار كنم ديگه پدر شدم و از الان بايد به فكر جهيزيه برای دخترم باشم، خلاصه كلی گفتيم و خنديديم و گفتم اينقدر خوشحالم از پدر شدن تو انگار من پدر شدم مهران. خلاصه خواستم بگم خيلی خوشحالم كه خوشحالی، رفيق جانم و اينكه به آرزوت رسيدی .هانا خانم جان جان غفوريان.» نظام دوست همچنین در صفحه اینستاگرامش به ماجرای بهار و حمله سگ و... واکنش نشان داده و نوشته:« امروز آفيش محله گل و بلبل بودم و وقتی رسيدم ديدم عمو پورنگ با يك پدر مهربان و دو دختر زيباشون دارند عكس ميگيرند، عمو پورنگ صدام كردند و بعد از سلام و احوالپرسی گفتند بهار خانم همون بچه ای كه مورد حمله يك سگ قرار گرفته و متاسفانه بعد از اين اتفاق قانون منع سگ گردانی تصويب شده و وقتی باهاشون حرف زدم ديدم اصلا نه بهار نه پدر بهار با اين اتفاق موافق نيستند و منم فرصت رو غنيمت دونستم و با بهار جان حرف زدم و فقط بهش گفتم كه باور كن سگها و هيچ حيوونی، بد نيستند و فقط ما انسانها هستيم كه بنا به نيازمون اين موجودات رو تربيت ميكنيم و به نظر من صاحبان اون سگها هستند كه مقصر اصلی اين اتفاق تلخ بودند وگرنه اون سگها كه گناهی ندارند و فقط اونطوری تربيت شدندو... »
 

منوچهر هادی و عروسکش

منوچهر هادی کارگردان تلویزیون و سینما یک عکس بامزه از دخترش سوفیا به اشتارک گذاشته است. عکسی که در نگاه اول فقط چند تا عروسک است. او درباره این عکس نوشته:«عروسکم با عروسکا.»

 

محسن تنابنده و تولد نامی

محسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم قسم در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اولین تولد پسرش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. او درباره این عکس نوشته:« اولین تولد نامی جان. کانون زندگی تان گرم.»
 

داریوش فرضیایی و سرمایه زندگی

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ بچه ها مثل بیشتر پست هایش از بچه ها نوشته است. او این بار ویدیویی از یک دختر بچه مبتلا به اختلال شنوایی و گفتاری به اشتراک گذاشته و نوشته:« این تصاویر در عین حال که بسیار عاطفی است اما دل هر انسانی را به درد می آورد.وقتی مادر این دخترمعصوم میگفت : دخترم دچار بیماری اختلال شنوایی و گفتاری بود اما به محض اینکه کمی خوب شد اولین اسمی که گفت « عموپورنگ » بود اشک در چشمام حلقه زد .یا وقتی مادری عکس کودک بیمارش را برایم ارسال کرد و گفت :هر روز فرزندم به انتظار پخش برنامه شما به تلویزیون خیره میشود تمام قلبم را درد فرا میگیرد. و این در حالیست که اینروزها تلویزیون جشنواره ای در خصوص تولیدات امسال و رقابت بین آنان راه انداخته است و مثل هر سال بازهم برنامه کودک باید در کنار برنامه های بزرگسال مورد قضاوت و رای گیری قرار گیرد ، ایکاش مدیران جشنواره این فیلمها و تصاویر رو ببیند که وجدانشان بیدار شود و از خود بپرسند چگونه سریالی که فقط سی و دو قسمت آن پخش شده ( البته با پخش نامنظم ) و بعد یکباره بخاطر نبودن اسپانسر و عدم حمایت مالی متوقف میشود چرا الان باید در بین آثار تركيبي بزرگسال مورد سنجش و رأی قرار گیرد ؟؟
محله گل و بلبل سريال محسوب ميشه نه برنامه زنده صبحگاهی يا عصرگاهی ، مديران مربوطه لااقل به اين قسمت توجه داشته باشند؟
در مجموع مثل همیشه باز هم معتقدم کودک هیچگاه جدی و جزو دغدغه های عزیزان نبوده ، ولی شما مخاطبین محترم نباید ناامید و مایوس شوید زیرا ما به عشق شما و فرزندان عزیزتان با همه کاستیها و فشارها هنوز مشغول ساخت این مجموعه هستیم که انشاالله بزودی پخش شود لذا رأی به برنامه های کودک ( محله گل و بلبل ) به نوعی حمایت و پشتیبانی شما از کودکان و حقوق آنان در این عرصه میباشد ، خدا را گواه میگیرم بحث من رتبه یا تندیس یا جایزه نیست بلکه دیده شدن و اهمیت دادن به آثار کودک است که در طی این سالها بسوی فراموشی و نابودی سوق پیدا کرده است. درود بر کودکان سرزمینم که بالاترین سرمایه من در زندگی ام هستند.»

 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16268 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11536 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2657 بازدید