2109
به هنرمندان ایران فردا رای دهیم!

به هنرمندان ایران فردا رای دهیم!

1397/11/17 بازدید117

بیش از یک‌صد اثر خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ملی استعدادیابی «از کودکی» ارسال شده است. با ثبت رای خود در سایت کاکتوس می‌توانید در انتخاب بهترین آثار مشارکت کنید.

این جشنواره با هدف نادیده گرفتن تفاوت‌های ظاهری افراد و تلاش برای پی‌ریزی فرهنگیِ تازه‌ای، می‌کوشد تا مسایل اجتماعی را از دریچه‌ی جدیدی به افکار عمومی نشان دهد.

طی فراخوانی که توسط دبیرخانه جشنواره ملی استعدادیابی «ازکودکی» اعلام شده بود، کودکان دارای معلولیت و غیرمعلول از نقاط مختلف ایران تا پایان دی‌ماه امسال، آثاری از توانمندی‌ها و استعدادهایشان را به سایت کاکتوس به نشانی cactuscast.ir ارسال کردند.

در حال حاضر، امکان ثبت رای در این سایت باز است و مردم تا پایان بهمن‌ماه جاری برای مشارکت و رای دادن به آثار منتخب خود فرصت دارند.

اختتامیه این جشنواره، ششم اسفندماه در سالن «ایوان شمس» برگزار می‌شود که طی آن از خالقان آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

کاکتوس یک بنگاه کارآفرینی اجتماعی است که از طریق فرهنگ‌سازی، مشاوره، آموزش، تسهیل و ایجاد دسترسی به بازارهای اشتغال و فروش، به دنبال بهبود زندگی افراد دارای معلولیت است. این مجموعه با همکاری جامعه معلولین ایران اقدام به برگزاری جشنواره ملی استعدادیابی از کودکی کرده است.

«از کودکی» با تکیه بر خلوص و صمیمیت دنیای کودکان و نگاه خالی از قضاوت آنها، به جامعه یادآوری می‌کند با تغییر نگرش در این دوران است که می‌توان افراد یک اجتماع را به سطح جدیدی از توسعه‌یافتگی فردی رساند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16291 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11547 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2112 بازدید