2752
2734

هرروز پدر شوهر مادرشوهر مو میبینیم 

هم شوهرم هم من هم بچه ها

آخر هفته هم ک یک روز شوهرم خونس پاشده رفت خونه ننه جونش 

خدایی این چ زندگی گوهیه

مامان دوتا بچه پشت سرهم😍😘⁦❤️⁩فاصله سنی یک سال و چندماه⁦👨‍👩‍👧‍👦⁩💐خدایا به همه خونه خوب و بزرگ بده💖⁦❤️⁩

🌸بهترین رفتار با مادر شوهر 🌸


❤️گوش کنید اما به دل نگیرید.

شنونده خوب بودن نشان از صبر و شفقت دارد. به هر آنچه او می گوید خوب یا بد، تعریف و تمجید، انتقاد یا نظرات خوب گوش دهید. ممکن است با او موافق نباشید اما مجبور نیستید از او انتقاد کنید.


❤️خونسردی خود را حفظ کنید.

گاهی ممکن است در هنگام صحبت مادرشوهرتان متوجه منظور شما از صحبت ها نشود. در صورت ایجاد سوء تفاهم عصبانی نشوید. با حفظ خونسردی موضوع را دوباره توضیح بدهید. در رفتارهای خود خونسرد باشید. از ایجاد بحث و تنش خودداری کنید.


❤️به زندگی خود اهمیت بدهید.

به عنوان یک زن و شوهر، مهم است که زندگی مشترک خود را حفظ کنید. روزهای کودکی و بزرگ شدن در زیر سایه والدین گذشته است. اکنون شما به عنوان یک زوج متاهل هستید. باید رفتارهای دوران کودکی و نوجوانی را کنار گذاشته و زندگی خود را در اولویت قرار دهید.


❤️حریم خود را مشخص کنید.

مهم است که از همان ابتدا محدودیت های مادرشوهرتان را به او نشان بدهید. از بازدیدهای اعلام نشده استقبال نکنید. به مادرشوهرتان به روشنی بگویید که همیشه قبل از آمدن به منزل، با شما تماس بگیرد. با رفتارهای خود نشان بدهید که رعایت حریم خصوصی برای شما اهمیت زیادی دارد.با او صادق باشید.


❤️به علایق او توجه کنید.

اگر در مورد موضوعی از شما نظر خواسته شد، نظر خود را بیان کنید. اما در کنار اظهار نظر از او توصیه ای را نیز بخواهید. ممکن است نظرات مادرشوهر خود را دوست نداشته باشید، اما او با این کار شما احساس مهم بودن خواهد کرد. اگر به نظر می رسد که توصیه او برای شما مفید نیست لزوماً نباید توصیه او را قبول کنید.


❤️احساسات منفی را بروز ندهید

طبیعی است که مادر شوهرتان را به اندازه مادر خود دوست نداشته باشید اما نباید از او بیزار باشید. حتی وقتی که مادرشوهرتان رفتاری تند و خشن با شما دارد باز هم نباید احساسات منفی خود را نشان بدهید. ممکن است او شما را تحقیر کند، اما پاسخ ندادن به یک رفتار ناشایست یکی از راه های مقابله با چنین شرایطی است.


❤️زیاد در مجاورت او نباشید.

زندگی در کنار مادرشوهر نباید باعث مشاجره یا نزاع شما شود. اگر با مادرشوهرتان در یک خانه مشترک زندگی می کنید بهترین کار این است که وقت زیادی را در اطراف مادرشوهر نگذرانید.


❤️از عصبانیت اجتناب کنید.

محرک هایی که باعث عصبانیت شما می شوند را شناسایی کنید. موضوعات، کلمات و حرکاتی که ممکن است مادرشوهرتان از آنها برای عصبانی کردن شما استفاده کند را در جای بنویسید. نادیده گرفتن این محرک ها به شما کمک می کند که شرایط سخت را بدون عصبانی شدن به راحتی پشت سر بگذارید


❤️به همسرتان اعتماد کنید.

مهم این است که همسرتان همیشه در کنار شما باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، ابتدا آن را با همسرتان در میان بگذارید. این کار بهتر از این است که بخواهید مستقیماً با او تلافی کنید. به همسرتان بگویید که شما برای مادرش احترام زیادی قائل هستید، اما موارد خاصی وجود دارد که همسرتان باید آنها را حل کند.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز