2410
2553
سلام دوستای خوبم
میخواستم شما مامانای گلی که تجربه تون در زمینه بچه داری و استفاده از وسایل بهتر از من است بهم کمک کنید....

لیست کامل سیسمونی را دیدم ازتون میخوام بگید چه چیزهایی واقعا کاربردیه و برای راحتی مادر و کودک ضروریه؟
کدوم یکی از وسایل سیسمونیتون بیشتر به درد خورده و تو کدوم یکی از وسایل مارک مهمه

شما چه مارک هایی داشتین که ازش راضی بودین
از همین الان ممنونم که راهنماییم میکنید
خانومی در مورد لوازم بهداشتی مثل صابون و شامپو من خیلی از محصولات ماستلا رو گرفتم و به نظر من بهتر از اون نمیشه. همه چیزش برای بچه ها عالیه. بقیه چیزا بستگی به سلیقه خودت و البته پولی داره که تصمیم داری هزینه کنی. برای کریر هم maxi cosi از همه عالیتر و استاندارد تره. بقیشون قوس زیادی دارن و برای کمر و ستون فقرات نوزاد مناسب نیستن مگر اینکه با پتو زیرشو پر کنی
سلام کوثر جون
ایشااله به سلامتی
راستش بسته به اینکه نی نی تو کدوم فصل باشه لباس ها میزان استفاده اش مشخص می شه.
من دخترم زمستان به دنیا اومد.
کلی لباس بافت و مخمل بیرونی خریدم ولی به جرات می گم جز یه سویشرت با شلوارش که موقع بیرون رفتن روی لباساش تنش می کردم هیچ کدومش استفاده نشد چون بچه اون موقع اونقدر کوچیکه که زیاد برونش نمی بری. اما لباسای تو خونش سعی کن آستین بلند و زیر دکمه دار باشه حتم بدنش گرم باشه هم اینکه موقع بلند کردم بچه پهلوهاش برهنه نباشه.
دوم اینکه تو فاصله 6-8 ماهگی بچه ها سینه خیز می رن سعی کن به خاطر این باز اینکه تو اون سن تو کدوم فصله لباس نازک یا کلفت رو انتخاب کنی چون سینه خیز می رن دستان و پاهاشون کمی زبر می شه . لوسیون و نرم کننده دست و پا هم برای این موقع خیلی کاربرد داره
البته این زانو بند ها هم خوبه اما کمی که بزرگتر می شن روی پاهاشون جاش می افته .
دیگه اینکه پیش بند خیلی لازمه. توی یه دوره بچه ها آب زیرش دهان زیاد دارن که باعث لک شدن لباسا شون می شه.
من دو سه تا تک تک خریدم.
اما دوستم می گفت از تو جمهوری یه بسته خریده 7 تایی که ایم هفته اس نزیدک هشت تومان
توی خرید اسباب بازی سعی کن یه چیز خوب بگیری زیاد هم نبود مشکلی نسیت چون بچه ها هر چی رو از طریق دهانشون می شناسن برای همین یه چیز کم قطعه و محکم خیلی مهمه که داشته باشی.
آویز بالای تخت خیلی کار راه اندازه
بچه ها خیلی دوست دارن.
الان سنسور دارش توی جمهوری تا دو ماه پیش سی تومان بود.
منظور از سنسور دار اینه که هر موقع بچه گریه کنه خودش روشن می شه.
لباس تو خونه سعی کن بیشتر طرح دار بگیری تا ساده چون بچه ها لباساشون رو زود کثیف می کنن و میخوای عوض کنی وقتی طرح دار باشه کمتر دیده می شه.
فعلا همین به ذهنم می رسه چیزی دیگه بود میگم
توی لوسیون بدن من مادر گر گرفتم هم خیلی خوشبو هم پوست رو خیلی خوب نرم می کنه.
توی لباس های تو خونه مارک آشور تو لباس های ایرانی می گن خوبه که قیمت هاش با مارک های خارجی تقریبا یکیه.
رولان هم لباس های خوبی داره اما برای 4 ماهگی به بعد بیشتر مناسیه تا نوزادی
من لباس های تو خونه رو مارک های بی سی سی . بی بی سان و یه مارک دیگه که یادم نیست چیه رو خریدم از کودک سرا تو جمهوری .
شیشه شیر هم ناک خیلی خوبه من واقعا راضی ام از پستونکش هم همشین طور خیلی راضی ام.

موفق باشی


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه چیز دیگه تو سوایل بهداشتی من اول جانسون اصل خریده بودم البته اولش دخترم سرش به شامپوش حساست داد که بردم دکتر گلیسرینه فیروز رو داد . هنوز هم از همون استفاده می کنم
شامپو رو آلوئه ورا فیروز برای صابون هم صابون گلیسرینه.
به خاطر حساسیت سرش اول ها از صابون هم برای شستشو سرش استفاده می کردم خیلی هم خوشبو ست.

من این جانسون رو خودم استفاده می کنم.../دی
2720
من ست کالسکه پسرم رو پگ پرگو گرفتم. خیلی خیلی راضیم. به خصوص از ساک حمل ش. به نظر من توی ماههای اول ساک حمل خیلی خیلی کاربردی تر از کریر هست چون حتی حالا که پسرم نزدیک 6 ماهش هست هم قابل استفاده ست. هیچ گودی نداره و کاملن تخته. روی کالسکه هم که سوار میشه. یعنی جون میده واسه بیرون رفتن با فسقلی ها طوری که اصلن اذیت نشن.
شیشه و پستونک ناک گرفتم که خیلی عالی بود.
در مورد لباس تو خونه هم به نظر من از این ست های کامل نگیر.که یعنی بلوز آستین بلند و کوتاه و رکابی و شلوار و شورت و بادی و ... خلاصه همه چیز با یه طرح. چون هی لباس بچه رو عوض میکنی. هی انگار نه انگار:دی هی از بچه عکس میگیری، هی وقتی عکسا رو میبینی میگی اینکه همش یه چیز تنشه :))))
سلام. اگه خودت میخوای همراه بچه رانندگی کنی حتما کریر بگیر. کریر کلا برای من خیلی عالی و کاربردی بود. توی ماه اول که بچه دست پاش خیلی میپره گاهی توی کریر میخوابوندمش که خوابش راحت و سنگین باشه. برای توی مهمونی و ماشین که خیلی کمکه. به خصوص اگه بخوای ماههای اول بری مسافرت.
تشک بازی هم خیلی خوبه. بچه رو برای مدت زیادی سرگرم میکنه. اگه نداشته باشی مجبوری همش خودت با نی نی بازی کنی و وقت آزاد برای خودت نداری. آویز تخت هم خوبه اما نهایتا یک ربع بچه رو سرگرم میکنه. توصیه میکنم گرون نگیری. لباس سایز صفز دیت کم سه تا دست بگیر. اما دست کامل نگیر. بیشتر از همه شلوار و بلوزهاش استفاده میشه. لباس بچه اگه رنگی باشه بیشتر از سفید بهش میاد
کیمیا جان، مامان غزل کوچولو، خانوم شمعدانی و سایه جان خیلی ممنون

دوستان بازم اگه تجربه ای دارید کمک کنید اینا که تو پست های قبلی گفتین را همه را نوشتم که برم بخرم
مرسی..........
2714
سلام ،
بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی ولی به نظر من :
لوازم بهداشتی = به نظر من مادرکر و موستلا از همه بهتره
لباس= سرهمی های مادرکر نسبت به آشور و رولان خیلی می ارزه. رولان و آشور 6000 تومان است مادرکر7500 ولی جنساش قابل مقایسه نیست.
کلسکه و کریر = اول Maxi cosi و دوم Inglesina
کالسکه quiiny و maxi cosi از همه بهترن ولی خیلی گرونن. ولی خوبیش اینه که هم راحت و سبک و مقاومه و هم سه چرخ داره و هم کریرش روی دسته ی کالسکه سوار می شه. یعنی با نشیمن کالسکه تعویض می شده و خودش جزیی از کالسکه می شه.
لوازم بهداشتی جانسون اگه اصلش رو بتونی پیدا کنی. چون تقلبیش زیاد شده. لباس نوزادی نه اونقدر کم بگیر که وقتی زود کثیف شد دیگه چیزی واسه پوشیدن نداشته باشه و نه زیاد بگیر چون نوزاد روز به روز رشد می کنه و هر هفته لباس هاش تنگ می شن.
آغوش هم به درد نمی خوره چون هم به کمر بچه آسیب می زنه و هم کسی که بغلش می کنه خسته می شه.
تازگی ها شایعه شده که روروئک پا رو پرانتزی می کنه ولی هنوز ثابت نشده.
گهواره هم مارک roba خیلی عالی و نسبت به قیمتش می ارزه و دو کاره است. البته این روزا گهواره ی برقی هم مد شده که با برق یا باطری کار می کنه و خودش حرکت می کنه و نمی خواد تابش بدی.
دخترم بهترین اتفاق زندگی من
سلام دوستان . من کارمندم و الان دارم سیسمونی میخرم. نی نی مون اواخر اسفند به دنیا می یاد. می خواستم بدونم بعد از 6 ماه مرخصی زایمان که میخوام نی نی رو بذارم پیش مامانم و یا مادرشوهرم کالسکه لازمه بخرم چون 6ماهگیش می افته توی پاییز. و آیا کریر به درد بخوره یا نه؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز