2733
2739
سلام من پک لاغری مهزل سفارش دادم هنوز نرسیده دستم خودشون که خیلی تعریف کردن گارانتی هم داره اگه راضی نبودی میتونی مرجوع کنی
چه دوستی پاکی دارند کفش ها ؛

یکی گم شود ، دیگری محکوم به آوارگیست .
لحضه های تکرار نشدنی را زیبا ثبت کنید....حتما ببین
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=705680
خوشت میاد حتما ببین/ داری نماد اعتماد خرید اینترنتی از وزارت صنعت؛معدن و تجارت www.kazar.ir

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
اگر قصد رژیم گرفتن برای لاغری را دارید یا در گذشته این روش را امتحان کرده اید، این ایمیل برای شماست.

تا انتهای این ایمیل شما حقایق تازه ای را در می یابید که به احتمال زیاد تصور شما را دگرگون خواهد ساخت و گزینه های بهتری را برای لاغر شدن انتخاب خواهید کرد.

در ابتدا از عضویت شما در زیباتر دات کام تشکر می کنم. همانطور که وعده دادم در طی چند روز آینده پرده از رازهای مهم لاغری برخواهم داشت و این ایمیل یکی از آنهاست پس با دقت به خواندن ادامه دهید:

وقتی که بحث لاغری یا روش های کاهش وزن به میان می آید، اولین راه حلی که به ذهن همه می رسد "رژیم گرفتن" است.

یعنی اینکه ما غذاهایی را می خوریم که چربی یا قند بیشتری دارند... یا به راحتی سوخت و ساز نمی شوند. پس اگر غذاهای کم چرب و متفاوتی را مصرف کنیم دیگر چاق نمی شویم و وزنمان کم خواهد شد.

این ایده، در ظاهر بسیار منطقی و ساده به نظر می رسد. در واقع آن قدر مقبول عام شده است که امروزه ما در قفسه سوپر مارکت محصولات "رژیمی" را در کنار محصولات عادی دیگر می بینیم .

مثلاً: ماست کم چرب، شیر کم چرب، نوشابه رژیمی و ...

هزاران عنوان کتاب که هرسال درباره رژیم غذایی چاپ می شوند و هر کدام دستور العمل تغذیه ای خاصی را بیان می کنند.

اما من قول دادم که صادقانه حقایق را با شما در میان بگذارم. حقیقت این است که پس از ظهور رژیم های غذایی، دنیا چاق و چاق تر از پیش شده است!

تا حالا چند نفر را دیده اید که بوسیله رژیم گرفتن لاغر شده باشند و لاغر هم باقی بمانند؟

خوب به سئوال بالا دقت کنید: من فقط نپرسیدم که آیا لاغر شده اند یا نه... بلکه کنجکاوم که بدانم آیا لاغر باقی مانده اند یا نه ؟

یک نمونه کامل این قضیه را در دوستان نزدیکم سراغ دارم. این دوست عزیز من رژیم غذایی خاصی را اتخاذ می کند: فقط گوشت ماهی می خورد، بیشتر سالاد و سبزیجات مصرف می کند، نان فقط یکبار درهفته و شیرینی جات و شکلات مطلقاً ممنوع تا پایان دوره رژیم گرفتن و در عین حال به طور شدید نیز ورزش می کند و عرق می ریزد.

معمولاً ظرف دو ماه وزنش چند کیلویی کمتر شده است و تقریباً خود را متناسب می یابد.

از این به بعد قصه برای من جالب است:

وقتی که به وزن ایده آلش رسید، رژیم را کنار می گذارد و به غذا خوردن طبیعی خود بر می گردد. همان برنامه غذایی طبیعی که 90% مردم استفاده می کنند بدون اینکه چاق شوند.

اما اتفاقی که می افتد این است که وقتی پس از دو هفته وی را می بینم... در می یابم که همان آدم چاق قبلی است و تمام چربی اضافه با سرعت باور نکردنی بازگشته است!

در واقع حاصل تلاش و انضباط کشنده ی دو ماه او، در عرض دو هفته، به راحتی بر باد رفته است!

فکر می کنید که دوست من چه عکس العملی نشان می دهد؟

واکنش وی این است که مدتی خود را رها می کند تا آزادانه هر چه می خواهد بخورد... تا اینکه سنگین تر از قبل بشود و به جایی برسد که دوباره تصمیم به رژیم گرفتن بگیرد. اینجاست که دوباره همان رژیم قبلی را از سر می گیرد و حدس بزنید بعد از دوماه تلاش و سخت گیری به خود چه اتفاقی می افتد؟ کاملاً درست حدس زدید... دوباره چاق تر از قبل.

اما امثال این دوست من شاید در اقلیت باشند! چرا؟ چون اساساً 90% افراد قبل از لاغر شدن، رژیم غذایی خود را رها می کنند!!

در واقع به ندرت افراد می توانند رژیم غذایی را حفظ کنند و پیش از رسیدن به نتیجه (که من آن را شکست آتی می نامم) کنترل خود را از دست می دهند و از آن غذاهای ممنوعه می خورند تا دوباره از آسمان به زمین بازگردند!

و این مسئله برای من کاملاً قابل درک است. رژیم گرفتن مثل این است که بخواهید ساعت خواب خود را از هشت ساعت به چهار ساعت کم کنید و بعد انتظار داشته باشید که بتوانید همیشه این برنامه را حفظ کنید.

در حالیکه مسلماً چنین کاری ممکن نیست. شما اگر تمام نیروی خود را نیز بسیج کنید نمی توانید به جنگ طبیعت و نیازهای مسلم خود بروید.

اگر به اندازه کافی نخوابید... دچار بیماری های روانی و حتی جنون می شوید . این قضیه توسط روانکاوان بررسی و اثبات شده است.

اما هیچ کس فکر نکرده که رژیم گرفتن یا به عبارتی "گرسنگی به خود دادن" چه عوارضی می تواند داشته باشد.

در ادامه به یک تحقیق انجام شده در این مورد اشاره خواهم کرد ولی پیش از آن می خواهم بدانید که براساس یک قانون طبیعی در ذات همه انسانها، زمانی که ما عمداً بخواهیم در برابر میل خود برای هر چیزی "مقاومت" کنیم ، فشار برای محقق کردن آن میل و خواسته بیشتر و سنگین تر می شود تا آنجا که تسلیم شویم.

به عبارت ساده تر اگر به فرض شکلات را برای خود ممنوع کنید، بیشتر از همیشه به شکلات فکر خواهید کرد و میلتان به خوردن شکلات کل زنجیره ی افکار دیگرتان را مختل خواهد کرد، تا اینکه مجبور به خوردنش شوید!

این مسئله کاملاً طبیعی است و همه انسانها چنین تجربه ای دارند.

اما وقتی که این اتفاق بیفتد، شما خود را متهم خواهید کرد. این چیزی است که برای تمام شکست خورده های رژیم غذایی پیش می آید. آنها خود را شکست خورده و خارج از کنترل می بینند و بیش از پیش احساس ضعف می کنند.

به عبارت ساده تر، شکست در رژیم گرفتن را به کل وجودشان تعمیم می دهند و فکر می کنند که اساساً انسانی ضعیف و شکست خورده اند و پس از چند بار تکرار این باعث ناامیدی کامل آنها می شود.

آیا تا به حال این احساس ناامیدی را داشته اید؟ طوری که فکر کنید دیگر هیچ راه گریزی نیست و برای همیشه چاق خواهید ماند.

و البته اضافه وزن و نداشتن اندام زیبا مشکلات و نگرانی های شخصیتی و اجتماعی بزرگتری را خلق می کند... ما فکرمی کنیم که اگر خوش اندام نباشیم دیگران کمتر به ما توجه می کنند و جذابیت کمتری خواهیم داشت.

و باید بپذیریم که اینگونه است... تا حد زیادی لااقل اینگونه است.

اما نباید بپذیریم که شکست در رژیم گرفتن، شکست شماست... نه!... شاید خود رژیم غذایی مشکل اصلی باشد!

در واقع، یک مطالعه ی مهم درباره رژیم های لاغری نشان داد که 10% افراد با آن لاغر می شوند و البته مدتی بعد دوباره به وزن قبلی و چاق تر از پیش بر می گردند.

تا آنجایی که هر وقت کسی به من می گوید که در حال امتحان کردن فلان رژیم سوپر مقوی و سوپر موثر است، فقط به وی می گویم که دوست دارم 6 ماه بعد دوباره او را ببینم و بعد قضاوت کنم!

و بعد از 6 ماه، همیشه نتایج یکسانی قابل مشاهده است: بد و بدتر!

بعد از جنگ جهانی دوم مطالعه ی جالبی درباره "گرسنگی کشیدن و کم غذایی" توسط "آنجل کیز" محقق بیولوژیست انجام شد.

در طی این تحقیق علمی انجام شده بر روی افرادی که تا حدی گرسنگی کشیده و یا کمتر غذا مصرف کرده بودند، ثابت کرد که همزمان با این رژیم خاص، علائم زود رنجی، بدخلقی، میل وسواس گونه به غذا و حتی رفتارهای نامناسب مثل دروغ گویی، دزدی و چیزهایی بدتر از آن در افراد دیده شد.

قسمت جالبتر این است که پس از پایان دوره ی گرسنگی و کم غذایی، دقیقاً 3 ماه بعد از پایان این ماجرا، زمانیکه افراد قادر بودند هر آنچه دلشان می خواهد بخورند، وسواس آنها نسبت به غذا همچنان ادامه یافت. مثلاً بعضی از افراد تا هشت برابر بیش از حد معمول خود غذا می خوردند.

هشت برابر! این واقعاً برای من جالب است و از طرف دیگر برای شما جالبتر خواهد بود اگر بدانید میزان کالری مصرفی این افراد در دوره ی کم غذایی حدود 1500 کالری در روز بوده که خود این، بیش از مقدار توصیه شده در اکثر سیستم های چاپ شده ی رژیم لاغری می باشد!

با توجه به این آمار و تحقیقات، من محاسبات بعدی را به عهده ی خود شما می گذارم!

همه ی اینها در مجموع ثابت می کند که رژیم غذایی، آموزشگاه "چاق شدن و تمرین برای شکست خوردن از خود" است . و باید به دنبال راهی بهتر باشید.

اما چرا رژیم های غذایی بر خلاف منطق ساده خود، نتیجه عکس دارند؟

این سئوال بسیار خوبی است.

در اصل دانستن دلیل شکست "رژیم گرفتن" به ما کمک خواهد کرد تا راه حل مناسبتری را اتوماتیک پیدا کنیم.

در ایمیل های بعدی درباره ی این دلیل مهم سخن خواهم گفت. پس صبور باشید!



مهدی خردمند

هیپنوتراپیست
خداجون دوستت دارم

لاغری,لاغری سریع,لاغری آسان,لاغر کردن,لاغر کردن فوری,آب کردن,لاغری بدون عوارض,چربی سوزی,تی شرت لاغری,شلوارک لاغری 2016 روشهای لاغر کردن 94,لاغری زنان,لاغری مردان,لاغری پسران,لاغری دختران,روش لاغری تضمینی,لاغر کردن راحت,تاپ لاغری,شکم بند لاغری دستگاه ورزشی برای لاغری,قرص لاغری,لاغری ویژه,لاغری مخصوص,چای لاغری 2015,دمنوش لاغری,دم نوش لاغری,لاغر کردن بدون زحمت لاغر کردن آسان و سریع,لاغر کردن بدون هزینه,لاغری با هزینه کم,لاغری بانوان,لاغری خانم ها,لاغری آقایان,لاغر شدن,لاغر شدن در کمترین زمان وزن کم کردن,چربی سوزی,آب کردن,چربیسوزی,لاغری شکم,لاغری باسن,لاغر کردن ران ها,لاغری موضعی,کرم لاغری موضعی,ژل لاغری 1394 لاغر شوید,چگونه لاغر شوم؟,جلوگیری از چاقی,جلوگیری از چاق شدن,لاغری پهلو,لاغر کردن شکم,لاغر کردن باسن و ران ها,لاغری رانها,لاغری چربی سوزی شکم,چربی سوزی باسن,چربی سوزی پهلو و شکم,آب کردن چربی های اضافی باسن,از بین بردن چربی های اضافه باسن و ران بسیار آسان آب کردن چربیهای اضافی باسن و ران ها,آب کردن شکم,لاغری شکم,گن لاغری,گن لاغری هات شیپر,گنهای لاغری,لاغری سینه,لاغر کردن سینه ها خوش فرم کردن سینه,جمع کردن سینه,لاغری سینه بانوان,فرم دادن به سینه ها,جلوگیری از افتادن سینه,جلوگیری از افتادگی سینه,لاغری سینه ها چسب سینه,چسب لاغری سینه ندل 2015,جمع کردن سینه ها,جلوگیری از بدفرمی سینه ها,بد فرمی سینه,بد فرم بودن سینه,نداشتن سینه های بدفرم چگونه سینه های خوش فرمی داشته باشیم,داشتن سینه های خوش فرم و شکیل,اندام زیبا در سال 1394,داشتن اندامی مناسب,لاغری واقعی,ورزش کردن لاغری دائمی,لاغر کردن دایمی,لاغری همیشگی,چگونه برای همیشه لاغر بمانیم,رژیم غذایی مناسب برای لاغری 95,تغذیه مناسب برای لاغر کردن لاغر شدن,لاغر کردن زود تند سریع,چند کیلو وزن کم کنیم,در ماه چند کیلو کم کنیم برای لاغری,لاغری طبیعی,لاغری عادی,لاغری نرمال,وزن دلخواه وزن نرمال,چند کیلو باید باشیم,وزن ایده آل,وزن ایده ال من,لاغری شما,لاغر کردن زن و مرد,چسبهای لاغری,گنهای لاغری,لباسهای لاغری 2015 لاغر کردن سریع,لاغرکردن موثر,لاغر کردن بدون عارضه,لاغری بدون عوارض,انواع روش های لاغری,انواع روشهای لاغر کردن,لاغری در خانه لاغری در چند ماه,لاغری در چند روز,لاغری در چه مدت,لاغری در چه زمان مناسب هست,میخوام لاغر شوم,من میخواهم لاغر شوم,راز لاغر شدن راهنمایی برای لاغری سریع,راهنمایی برای لاغر کردن سریع و آسان,لاغری کم هزینه سال 2016,لاغری سریع و آسان,انواع روش های لاغری

لاغری سریع | روش های لاغری | لاغر کردن بدون عوارض | لاغری موضعی | پوشاک لاغری | چگونه لاغر کنیم | چگونه لاغر شویم | روش درست لاغری انواع روش ها و وسیله های لاغری | آب کردن بدون عوارض | لاغری طبیعی | چربی سوزی سریع و آسان | لاغری موضعی | لاغر کردن | لاغرکردن تمام اندام | لاغر کردن تمام قسمت های بدن | لاغر کردن زنان مردان دختران پسران در کمترین زمان فروشگاه انواع محصولات لاغری لاغری | لاغر کردن | آب کردن | چربی سوزی | روش های لاغری تحویل درب منزل و دریافت وجه توسط مامور پست . ارسال و توزیع توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران .
شلوارک لاغری هات شیپر شلوارک لاغری هات شیپر قیمت: 45000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
تی شرت لاغری هات شیپر تی شرت لاغری هات شیپر قیمت: 38000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
تاپ لاغری هات شیپر تاپ لاغری هات شیپر قیمت: 18000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
شکم بند هات شیپر شکم بند هات شیپر قیمت: 20000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
گن لاغری وی کر v-care اصل گن لاغری و فرم دهنده باسن و سینه خانم ها گن لاغری وی کر v-care اصل قیمت: 60000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
کرم لاغری وان استار از بین برنده چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن (لاغری موضعی) کرم لاغری وان استار قیمت: 38000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چسب لاغری واندر پچ شکمی چسب لاغری واندر پچ شکمی قیمت: 15000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
کفش لاغری پرفکت استپس کفش لاغری پرفکت استپس قیمت: 65000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
پروتز باسن BRAZILIAN SECRET پروتز باسن BRAZILIAN SECRET قیمت: 12000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
گن لاغری اسلیم لیفت (Slim N Lift) مردانه تخفیف ویژه گن لاغری اسلیم لیفت (Slim N Lift) مردانه تخفیف ویژه قیمت: 25000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
دستگاه لاغری شکم و پهلو ریووفلکس اکستریم دستگاه لاغری شکم و پهلو ریووفلکس اکستریم قیمت: 38000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
ماساژور لاغری ریلکس اندتون اصلیrelax&ton ماساژور لاغری ریلکس اسپین اند تون Relax & Spin & Ton درجه ۱ ماساژور لاغری ریلکس اندتون اصلیrelax&ton قیمت: 58000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
گن لاغری کاسمارا زنانه ترکیه گن لاغری کاسمارا زنانه ترکیه قیمت: 55000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
گن لاغری زنانه اسلیم لیفت گن لاغری زنانه اسلیم لیفت قیمت: 18900 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
ژل موضعی لاغری meizhuren ژل موضعی لاغری meizhuren قیمت: 9500 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
شلوارک لاغری SAUNA VIBRA شلوارک لاغری SAUNA VIBRA قیمت: 85000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چسب لاغری KIYESKI چسب لاغری KIYESKI قیمت: 23800 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
قرص لاغری هزال قرص لاغری هزال قیمت: 44000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چسب لاغری گیاهی Meizi Patch چسب لاغری گیاهی Meizi Patch قیمت: 29000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چسب سینه bara lifts پد جمع کننده و فرم دهنده سینه BARE&LIFTS چسب سینه bara lifts قیمت: 10000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای لاغری form (معجزه قرن) چای لاغری form (معجزه قرن) قیمت: 25000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای لاغری دوغادان چای لاغری دوغادان قیمت: 25500 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای سبز لاغری تیما چای سبز لاغری تیما قیمت: 27000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای لاغری سینلس 100 عددی چای لاغری سینلس 100 عددی قیمت: 27000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای لاغری قهوه سبز سینلس چای لاغری قهوه سبز سینلس قیمت: 27000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای لاغری سینا فرمول 2 چای لاغری سینا فرمول 2 قیمت: 32000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
چای سبز کیسه ای تیما چای سبز کیسه ای تیما قیمت: 32000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
دمنوش لاغری چای سبز5040 دمنوش لاغری چای سبز5040 قیمت: 35000 تومان برای مشاهده تصاویر کامل و توضیحات کامل آن روی عکس بالا کلیک کنید. برای خرید : روی عکس بالا کلیک کنید و از صفحه باز شده روی دکمه *خرید پستی* کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید تا محصول را در کمترین زمان برایتان ارسال کنیم. بعد از دریافت محصول درب منزل خود مبلغ را طبق فاکتور به مامور اداره پست پرداخت میکنید.
لاغری | لاغر کردن | آب کردن | چربی سوزی | روش های لاغری http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1251808
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687