2410
2553
عنوان

لباس سایز بزرگ شیک

66305 بازدید | 31 پست
سلام دوستان.
کسی می دونه کجا توی تهران لباس سایز بزرگ شیک داره منظورم از بزرگ سایز 54 به بالا هستش ... می خوام مدلهاش خیلییییی زنونه نباشه و برای سن 25 تا 30 سال مناسب باشه .. کیفیت خوب داشته باشه با طرحهای کلاسیک ...اگر همچین مغازه یا جایی رو میشناسید ممنون میشم به من معرفی کنید.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
فروشگاه شماره 1
اولین مرکز فروش پوشاک سایز بزرگی که معرفی می‌کنیم تنها به مردان اختصاص دارد. یعنی در این مرکز فقط لباس‌های مردانه سایز بزرگ در چند فروشگاه فروخته می‌شود. تعداد زیادی از فروشگاه‌های ساختمان پلاسکو به فروش پوشاک مردانه بزرگ سایز می‌پردازند. بیشترشان هم مدل‌های جوان پسند و به روز را به خریدارن عرضه می‌کنند. یعنی برای آقا پسرهای بزرگ سایز می‌توانند مورد خوبی برای خرید باشند.
ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری، چهار راه استانبول قرار دارد.
فروشگاه شماره 2
این فروشگاه در شهرک غرب قرار دارد و می‌توان گفت متنوع‌ترین پوشاک سایز بزرگ را در خود جای داده است. حتی آن‌هایی که سایزشان 140 هست نیز دست خالی از این فروشگاه بر نمی‌گردند. این فروشگاه فقط و فقط مخصوص سایز بزرگ‌ها طراحی شده. یعنی هیچ لباسی که مناسب افراد معمولی و یا ریزه میزه باشد عرضه نمی‌کند. خبر خوب اینکه هم پوشاک زنانه عرضه می‌کند و هم مردانه.
آدرس این فروشگاه شهرک غرب،‌ خیابان ایران زمین، پاساژ ایران زمین است.
فروشگاه شماره 3
این فروشگاه در مرکز شهر قرار گرفته. هم مسیر اتوبوس‌خورش خوب است و هم به ایستگاه مترو نزدیک است. از این رو هر جای پاپتخت که باشید راحت و ارزان می‌توانید خودتان را به این فروشگاه برسانید و خرید کنید.
این فروشگاه هم پوشاک مردانه دارد و هم قسمت زنانه‌اش به تازگی باز شده. کفش و کمربند هم دارد. در کل کلکسیون کاملی از پوشاک سایز بزرگ را ارائه می‌دهد. هم مجلسی و رسمی دارد و هم اسپرت.
این فروشگاه در خیابان انقلاب،‌ بعد از میدان فردوسی، نرسیده به خیابان لاله‌زار قرار گرفته. اگر با مترو بخواهید به این فروشگاه بروید باید در ایستگاه دروازه دولت خط 1(مسیر قرمز) از قطار پیاده شوید.
فروشگاه شماره 4
این فروشگاه زنانه است و برای خانوم‌های سایز بالای شیک پوش مناسب به نظر می‌رسد. مسیر دسترسی به این مرکز هم راحت است و کافی است در ایستگاه میدان هفت تیر از قطار پیاده شوید و خودتان را به سطح زمین برسانید.
در خیابان مفتح، بعد از میدان هفت تیر چند فروشگاه پوشاک قرار دارد که لباس بارداری می‌فروشند. در کنار این فروشگاه‌ها لباس‌های سایز بزرگ زنانه نیز عرضه می‌شود. مثلا در فروشگاه نیکول شاید بتوانید لباس دلخواهتان را بیابید. گرچه تعداد فروشگاه‌ها زیاد نیست و شاید اجناسش به تنوع فروشگاه‌های سایز بزرگ مردانه نباشد،‌ اما لنگه کفشی در بیابان است و از هیچ چیز بهتر به نظر می‌رسد.
فروشگاه شماره 5
این فروشگاه مخصوص افراد پا به سن گذاشته است. آن‌هایی که از سن و سال جوانی گذشته‌اند و به اصطلاح سرشان دیگر بوی قورمه سبزی نمی‌دهد می‌توانند برای خریدن پوشاک سری به این فروشگاه بزنند. پوشاک این فروشگاه بیش‌تر مطابق سلیقه افراد 40 سال به بالا است. یعنی لباس‌های سنگین و رنگینی دارد که شاید برای جوان‌ترها چندان دلچسب نباشد.
خیابان ولیعصر را که به سمت تجریش بروید، کمی مانده به میدان تجریش در سمت راست خیابان پاساژ کیش قرار گرفته. دو تا از فروشگاه‌های این پاساژ به فروش لباس‌های سایز بزرگ می‌پردازند. کسانی که از این فروشگاه‌ها خرید کرده‌اند از قیمت‌های آن راضی بودند.
فروشگاه شماره 6
این فروشگاه مخصوص خانم‌ها است. قیمت‌هایش نیز مناسب به نظر می‌رسد. تنوع پوشاکش هم تقریبا مناسب است و چون به ایستگاه مترو نزدیک است دسترسی به آن آسان است. در شرق تهران، دور میدان هفت حوض فروشگاهی به نام شایسته قرار دارد که پوشاک سایز بزرگ عرضه می‌کند. اگر با مترو می‌خواهید به هفت حوض بروید باید خط 2 مترو (مسیر آبی) را انتخاب کنید و در ایستگاه سرسبز قطار را ترک کنید.
فروشگاه شماره 8
این فروشگاه در شهریار قرار دارد. یعنی برای شهروندان سایز بزرگی‌که در شهرک‌های غربی پایتخت سکونت دارند ایده‌آل به نظر می‌رسد. این فروشگاه مخصوص آقایان سایز بزرگ است و لباس زنانه عرضه نمی‌کند. انواع پوشاک مردانه مانند شلوار، تی‌شرت، پیراهن، کت و شلوار،‌ پالتو، بارانی و کاپشن را می‌توانید در این فروشگاه بخرید.
آدرس این فروشگاه شهریار،‌ خیابان ولی عصر‌ (عج) ، بعد از بیمارستان سجاد، روبروی بانک انصار است.
فروشگاه شماره 9
اگر اهل پوشیدن لباس‌های مارکدار هستید و بودجه‌تان این اجازه را می‌دهد که لباس‌های گران بر تن کنید می‌توانید به فروشگاه دبنهامز مراجعه کنید. فروشگاه دبنهامز خیابان ولیعصر(عج) هم پوشاک زنامه ارئه می‌دهد و هم مردانه. طرح لباس‌ها نیز متفاوت است.
این فروشگاه در خیابان ولیعصر(عج)، جام جم، بین کوچه طاهری و پروین قرار دارد.



2714
ببین آسمان جون این آدرسه که توی خیابون انقلابه و اونی که توی شهرک غربه فروشگاه زنجیره ای هستن
توی شیراز و شهریار هم شعبه دارن
جنساشون شیکتر و جوون پسند تر به نظر میاد

ولی به نظرم اونایی که به مترو نزدیک رو یه سر بزن عزیزم. ضرر نداره
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز