2703
2553
عنوان

آموزش خود آرایی همراه با عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 778725 بازدید | 3252 پست
ارغوان زیبا
پست ها: 719
عضویت: 9/7/1392

1392/10/7 6:33 ب.ظ

سلام مامان متین عزیز...سه ماهه که صورتم جوش میزنه البته الان خیلی بهتر شده ولی جای جوشام مونده 3 ماهه دیگه عروسیمه میخوام پوستم مثل قبلنا صاف بشه...خیلی ناراحتم...چیکار کنم؟؟؟

سلام گلم...........
بهترین راه انجام لیزر فراکشنال هستش که صورت و خیلی صاف می کنه ..........
نمیخوام صورتیش جیغ باشه فقط کمرنگ و بی حال نباشه........ ممنون میشم
خدا آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا، زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را، کسی آهسته می گوید: کنارت هستم ای تنها!.... و دل آرام می گیرد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامانه متین جون
میشه مارک یه فیکساتور لب خیلی خوب به من معرفی کنین که تا آخر مجلس نگه داره رژ لبو
وقتی یک تخم مرغ با نیرویی خارجی شکسته می شود یک زندگی پایان می یابد.وقتی یک تخم مرغ با نیرویی داخلی شکسته می شود یک زندگی آغاز می شود.تغییرات مهم همیشه با نیرویی درونی و داخلی شروع می شوند
2456
azin
پست ها: 80
عضویت: 4/2/1391

1392/10/7 6:40 ب.ظ

سلام ممنون میشم به سوالم جواب بدین...واسه عروس از چه مارک کرم پودر و کانسیلر و پات رژی استفاده کنم؟؟؟و برای مشتری معمولی غیر عروس از چه مارکایی؟ممنون میشم

سلام گلم

مارک واسه عروس کریولاین- مالاویز که معرکه اس- گریماس-
برای مشتری هم از مروان خیر استفاده کن نسبت به قیمتش خیلی خوبه....
taraneh
پست ها: 1,419
عضویت: 5/2/1391

1392/10/9 4:36 ب.ظ

سلام مامانه متین جون. مژه های من خیلی کوتاهه و خیلی هم کم پشته . چه ریملی بهم پیشنهاد می دین؟ خسته شدم از بس ریمل عوض کردم. آیا ریمل های کلاژن، درماکل و گریماس خوبه؟ اینها رو هنوز امتحان نکردم؟ و کدوم یکیش بهتره


ترانه جان شما باید از ریمل هایی استفاده کنید که خرده مژه داشته باشه یا می تونید اکستنشن مژه هم انجام بدین.....
زیبای خفته
پست ها: 3,760
عضویت: 8/3/1390

1392/10/9 7:16 ب.ظ

ممنون خیلی عالیهههههههههههههه
من پشت پکم افتادگی داره برای همین همیشه تو ایه زدن و کشیدن خط چشم مشکل دارم چون خط پشم حالت شکسته پیدا می کنه به نظرت می تونی بهم کمک کنی؟

افرادی که فقط پلک بالایشان افتادگی دارد :

ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم پلک بالا را از گوشه ی خارجی چشم می کشیم . خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که تمام می شود می کشیم . ریمل را گوشه ی خارجی چشم می کشیم و سایه را از گوشه ی خارجی چشم به سمت بالا می کشیم .

به روشی طبیعی پلک را بالا بکشید

یک خط چشم باریک مدل چشم‌ها را بهتر نشان می‌دهد و کاری‌ می‌‌کند که صورت بشاش‌تر و هوشیارتر به نظر برسد اما اگر پلک انعطاف‌پذیری خود را از دست داده ‌باشد و حالت افتاده داشته باشد، خط چشم کشیدن کمی مشکل می‌شود یا حتی اگر بلد نباشید ممکن است پلک‌ بدتر از آنچه هست جلوه کند اما با کمی تکنیک می‌توانید هم حالت چشم‌ها را بهتر نشان دهید و هم افتادگی را بپوشانید.

آپلود عکس

1-. در این مرحله باید بیشتر از نوک انگشت‌تان استفاده کنید و با آن سایه پایه را روی پلک بمالید، یعنی روشن‌ترین رنگ را روی کل پلک (از خط مژه تا ابرو) بکشید. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم‌پودر که رنگ پایه آرایش صورت‌تان است. این سایه چربی‌ها را به خود جذب می‌کند، کمی چروک‌ها را پر کرده و سطحی صاف‌تر و هموارتر برای مداد وخط چشم مهیا می‌کند. همچنین با این کار خط نیز خود را بهتر نشان می‌دهد.

۲٫ توصیه می‌کنیم سراغ مداد چشم ضد آب بروید؛ مداد چشمی نرم با کمی حالت ژله‌ای که از پایداری خوبی برخوردار باشد. بهتر است فرمول این مواد به گونه‌ای باشد که خیلی زود و به راحتی خشک شود تا به راحتی پخش نشود و تمام پشت چشم را سیاه نکند. پلک را محکم به سمت گیجگاه بکشید و خط چشم را از گوشه خارجی چشم به سمت داخل روی پلک بالا نزدیک خط مژه بکشید. هرقدر این خط بیشتر وی خط مژه‌ها باشد، حالت چشم طبیعی‌تر می‌شود. اگر خط چشم را خوب بکشید بعد از رها کردن پلک هیچ نقطه خالی نباید در این بخش وجود داشته‌ باشد.

۳٫ حالا باید از یک مداد چشم نسبتا ضخیم استفاده کنید (از کانسیلر هم می‌توانید استفاده کنید)؛ از مدادی کم‌رنگ استفاده کنید و سعی کنید دقیقا بالای خطی که در مرحله پیش روی خط مژه‌ها به وجود آوردید، خطی بکشید. این کار تمام ناهمواری‌ها یا نامنظمی‌های خط چشم را پنهان می‌کند. علاوه بر اینها این خط کم‌رنگ کمی هم به پلک‌ها حجم می‌دهد تا افتادگی پلک کمتر جلوه کند. البته یادآوری کنیم اگر این خط چشم ضدآب باشد، بیشتر حفظ می‌شود و حالت چشم پایداری بیشتری می‌یابد.

چند فوت کوزه‌گری

هنگام زدن سایه چشم توجه داشته باشید سایه تیره، چشم را کوچک‌تر و سایه روشن، چشم را درشت‌تر نشان می‌دهد.
رنگ روشن سایه را روی کل پلک بکشید.
رنگ متوسط را روی پایین پلک بکشید.
رنگ تیره را روی گوشه خارجی بکشید تا به نگاه‌تان عمق بدهید.
توجه داشته باشید سایه چشم‌تان را هنگام آرایش خوب روی هم پخش کنید. چون شما نمی‌خواهید سایه‌تان در ۳ رنگ جلوه کند.
اگر زیر چشمان‌تان مشکلی از قبیل پف، لکه یا… دارید، توجه داشته باشید زدن ریمل به مژه‌های زیرین توصیه نمی‌شود، چون این کار پف یا لکه‌ها را برجسته‌تر جلوه می‌دهد.
اگر دور چشم‌تان کبودی دارد می‌توانید با کانسیلر این کبودی را به حداقل برسانید و بعد چشمان‌تان را آرایش کنید.
hooram
پست ها: 419
عضویت: 2/4/1392

1392/10/9 7:37 ب.ظ

سلام مامان متین جون.ممنون که تایم میذاری و به سوالا جواب میدی.اگه میشه جواب منم بده.
من پوستم سفیده.میخوام موهامدآلبالویی کنم. نمیدونم چرا هروقت قهوه ای کردم به سرخی زده و یه جورایی مثل حناشده. انگار جنس موهام این جوریه. حالا میترسم البالویی هم رو موهام مثل حنابشه. ولی دوست دارم بیشتر تن زرشکی داشته باشه تا نارنجی. به نظرت چه رنگی بزنم؟وآیا خونگی اگه رنگ کنم خوب میشه؟ اگه میشه طرزنگهداری از این رنگ موروهم بهم بگو. دوستم که میخواد واسم رنگ کنه گفت خود من رنگای فانتزی رو دو سه دفعه تکرار میکنم هرباربه فاصله یک هفته. به نظرت این کارو من هم بکنم؟
ببخشید فقط یه سوال دیگه: میخوام برم عروسی لباسم سبز تیره س.باتوجه به موهام که البالویی میکنم، رژلب و سایه چه رنگ خوبه؟
یک دنیا ممنون

عزیزم اول بگم که اگه موهات و آلبالویی کنی تا 6 -7 ماه نمی تونی اصلاً روش رنگ بزنی حکم رنگ مشکی پر کلاغی رو داره ...........
حالا اگه مطمئنی که می خوای این رنگی بذاری ..........
از کاتالوگ رنگ یه رنگ یاقوتی یا آلبالویی یا شرابی در حد شماره 5 یا 6 انتخاب کند+ واریایسون قرمز 5 سانت +اکسیدان 1 در ترکیب با اکسیدان 2 (نسبت مساوی) به موهات بزن.
از پشت سر شروع به رنگ گذاشتن کنی ها

رنگهای فانتزی چون بعد از چند بار حمام رفتن درخشش قبل و ندارن بد نیست که چند بار تجدید بشن..........
سایه ات رو با لباست ست کن البته کمی روشنتر و رژلبت و تو مایه های قرمز بگیر خیلی نزدیک موهات نباشه ........
2714
shirin
پست ها: 78
عضویت: 3/12/1390

1392/10/11 1:00 ق.ظ

سلام مامان متین جون،ممنون از این همه لطف ومحبتت و وقتی که میزاری،عزیزم من با بچه کوچیک نمیتونم برم آرایشگاه برای رنگ،فرموله رنگ ماهگونی برام میزاری،ممنونم.

ماهاگونی ترکیب رنگ نمی خواد فقط کافیه بری از کاتالوگ رنگ یکی شو انتخاب کنی و با اکسیدان قاطی کنی واریاسیون هم نمی خواد کار خاصی هم نداره .........
سیا کیا
پست ها: 360
عضویت: 7/4/1390

1392/10/11 12:29 ب.ظ

سلام خانمی
این موهای منه
میخوام رنگ روشن تا جایی ک میشه بدون دکلره و با 000 گذاشت بزنم
ممنون میشم راهنماییم کنی
چ رنگایی میشه

رنگ هایی که میشه بدون دکلره دراورد .........

زیتونی - عسلی- تنباکویی - قهوه ای

می تونی هایلایت هم بکنی این جوری موهای سفیدت هم پوشونده میشه

یا قسمتهای سفید رو مردانساژ کنی و برای یکدست شدن موهات با ریشه و ساقه رو با اکسیدان های مختلف بزنی اول رنگی که می خوای بکنی و بهم بگو بعد من به ترتیب بهت می گم چی کار کنی....
رومینا95
پست ها: 537
عضویت: 3/3/1390

1392/10/11 7:55 ب.ظ

سلام گریمور جووون میشه بهم بگی چی بگیرم پوستمو صاف تمیز نشون بده؟؟کرم پودر ارتدکو درمانی با پنکک خشک و مرطوب دبورا گرفتم ولی باز لکای صورتمو تمیز نمیپوشونه اصلا پنکک خشک بهم نمیاد پوستم میخام صاف بشه لکای صورتم بپوشونه .....پنکک چزب چی خوبه بگیرم کلا میشه بگی چی بگیرم؟؟مرسی اکه راهنماییم کنی واسم دقیق توصیح بدی ا جواب کلی بهم بد

رومینای جان
پوستت چربه یا خشکه ...........اگه پوستت چربه باید از پن کیک استفاده کنی اگه خشکه باید از پن استیک استفاده کنی .....قبلش برای لک صورتت باید از کانسیلر استفاده کنی فقط روی منطقه ای که لک شده ........بعد روش کرم پودر بزنی
پن کیک چرب مخصوص پوست های خشکه .........
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687