2733
2739
‌‌‌استفاده از امواج قوی لیزر خطری ندارد؟ لیزر نمی‌تواند باعث سرطان شود؟‌
‌‌ به‌ هر حال‌ هر روشی‌ یک‌ سری‌ معایب‌ را هم‌ حتما در پی‌ دارد اما این‌ را به‌ جرات‌ می‌توانم‌ بگویم‌ که‌ اگر از این‌ وسیله‌ به‌ جا و با رعایت‌ مسائل‌ ایمنی‌ استفاده‌ شود، نه‌ تنها خطر و عوارض‌ خاصی‌ را در پی‌ ندارد بلکه‌ می‌تواند بسیار کمک‌کننده‌ باشد. در مورد سرطان‌ هم‌ باید بگویم‌ که‌ تا حالا هیچ‌ گزارشی‌ مبنی‌ بر این‌ که‌ لیزر سرطان‌زاست، وجود نداشته‌ و سرطان، عارضه‌ لیزر نیست. ‌‌این‌ نکات‌ ایمنی‌ که‌ شما ‌ به‌ آن‌ اشاره‌ می‌کنید، چه‌ چیزهایی‌ هستند؟‌
‌‌ نکات‌ ایمنی‌ مختلفی‌ وجود دارد؛ مثلا فردی‌ که‌ در حال‌ درمان‌ با لیزر است‌ باید از عینک‌های‌ مخصوصی‌ استفاده‌ کند تا چشمانش‌ پوشیده‌ و محافظت‌ شوند چون‌ اصابت‌ اشعه‌ لیزر به‌ چشم‌ می‌تواند مشکل‌ساز شود. در ضمن‌ باید تهویه‌ خوبی‌ هم‌ در محل‌ انجام‌ لیزر وجود داشته‌ باشد، چون‌ ذراتی‌ که‌ به‌ دنبال‌ کار با لیزر در هوا پخش‌ می‌شوند می‌توانند وارد ریه‌ها شوند و از این‌ طریق‌ برخی‌ از عفونت‌ها مثل‌ ایدز و هپاتیت‌ را انتقال‌ دهند.‌ ازنظر تکنیکی‌ هم‌ ممکن‌ است‌ استفاده‌ از لیزر عوارضی‌ را بر روی‌ پوست‌ داشته‌ باشد که‌ هرچه‌ مهارت‌ پزشک‌ متخصص‌ در استفاده‌ از لیزر بیشتر باشد احتمال‌ بروز آنها هم‌ کمتر می‌شود.
هزینه و قیمت لیزر رفع موهاى زائد در خانم ها


چانه 45-35 هزار تومان
پشت لب 30-20 هزار تومان
گونه ها 40-30 هزار تومان
زیر گونه 40-30 هزار تومان
گردن 50-40 هزار تومان
پیشانى 40-30 هزار تومان
زیر بغل 60-50 هزار تومان
بیکینى 80-70 هزار تومان
خط مایو 45- 35 هزار تومان
کل صورت 70-60 هزار تومان
ساعدها 100-75 هزار تومان
بازوها 75- 50 هزار تومان
کل دست ها 180- 120 هزار تومان
ساق ها 150-100 هزار تومان
ران ها 150-100 هزار تومان
کل پاها 300-200 هزار تومان
کمر 50-20 هزار تومان
شکم 50-30 هزار تومان
سینه 50-20 هزار تومان
کل بدن 1000-700 هزار تومان

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

به طور کلی بهترین کاندیدهای درمان لیزر افرادی هستند که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند. موهای ضخیم‌تر و مشکی بهترین هدف برای هر لیزر هستند و به راحتی معدوم می‌شوند. ولی موهای سفید تا کنون جواب مطلوبی به لیزر نداده‌اند.
البته سیستم‌های جدید لیزر دارای طول موج‌های بلندتر همراه با سیستم‌های خنک کننده پوست، استفاده از لیزر برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن را امکانپذیر کرده است.
این دستگاه‌های خنک کننده لایه‌های سطحی پوست را در افرادی که پوست تیره دارند از جذب انرزی زیاد لیزر محافظت می‌کند ولی تعداد این دستگاه‌ها بخصوص در ایران بسیار کم است به وعده بعضی پزشکان در مورد برطرف کردن موهای زاید روشن بیمار نمی‌توان زیاد اطمینان داشت.
دکتر فرانک احسانی متخصص بیماریهای پوست و مو اظهار کرد: پرمویی در صورت، گردن و سینه زنان بیماری محسوب می‌شود و جزو درمان‌های زیبایی نیست.
این علامتها می‌تواند نشانه اختلالات غددی مانند هیپوفیز، تیروئید، تخمدان‌ها، غدد فوق کلیوی و برخی از بیماریهای داخلی باشد و یا بدون وجود عدم تعادل هورمونی نشانه افزایش حساسیت بافت‌ها به هورمون مردانه تستوسترون یا بیش سازهای آن در بدن باشد و در نتیجه این هورمون مردانه را به متابولیت فعال آن تبدیل نموده و ایجاد علائم مردانگی می‌کند.
همچنین مصرف برخی داروها نیز می‌تواند علت دیگری برای رشد موهای زاید باشد. در مورد چگونگی از بین رفتن موهای زاید توسط این دستگاه قابل ذکر است سیستم لیزر با استفاده از یک لیزر کم انرزی به آرامی موی ناخواسته را بر می‌دارد. به این صورت که انرزی لیزر از پوست عبور کرده و توسط رنگ دانه‌های فولیکول مو جذب می‌شوند.
در مدت کوتاهی تعداد زیادی از فولیکول‌های مو در اثر حرارت تولید شده با لیزر از بین می‌روند. درمان با لیزر می‌تواند با توجه به اندازه، ناحیه‌ای که دارای مو است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد بجز مناطقی که در نزدیکی چشم قرار دارند تقریبا موهای زائد تمام نواحی بدن می‌توانند با لیزر درمان شوند.
مراجعه‌کنندگان امروز بیشتر برای درمان نواحی صورت، لب بالا، گردن، سینه، بازوها و پشت کشاله ران و ساق پاها مراجعه می‌کنند.
البته انواع مختلف لیزر در درمانهای پوستی و زیبایی کاربرد دارد برای نمونه درمان ضایعات و خالهای عروقی، درمان ضایعات رنگی و رنگدانه‌ای پوست مثل خال و خالکوبی با کاهش چین و چروک، فرورفتگی‌ها و جای زخم‌ و جوش و درمان بعضی بیماریهای پوستی مانند زگیل، کلوئید یا گوشت اضافه، ترکهای پوستی ناشی از حاملگی، چاقی و ترمیم زخم.

تعداد دفعات لیزر درمانی

بعد از این که فرد فاکتورهای ذکر شده در مورد سلامت بدن خویش، احتمال بیماری هورمونی و ... را رعایت کرد و در مورد شرایط ایده آل برای لیزر موهای ناخواسته مطمئن شد می‌تواند برای درمان اقدام کند.
تعداد دفعاتی که یک فرد جهت برداشتن دائمی تمام موهای زائد یک ناحیه از بدن باید مراجعه کند به تعداد موهای ناحیه و میزان رویش آن ناحیه بستگی دارد. در صورت نیاز دوره درمان 2 تا 3 بار به فواصل 6 تا 8 هفته تکرار خواهد شد.
افرادی که تحت درمان لیزر قرار می‌گیرند ممکن است تورم و قرمزی ضعیفی بعد از انجام عمل لیزر احساس کنند این قرمزی و تورم حداکثر ظرف 2 تا 10 روز بهبودی کامل می‌یابد.
بیمار باید تا چند روز از قرار گرفتن زیر نور خورشید خودداری کند. همچنین از ضد آفتابی با درجه حداقل 30 استفاده کند.
معمولا دو هفته پس از انجام لیزر موها ریزش پیدا می‌کند و در فواصل 5/1 تا 2 ماه موها دوباره رشد می‌کند هنگامی که حدود 40 تا 50 درصد موهای دفعه قبل رشد کرد زمان مناسب برای انجام مجدد لیزر است این فاصله می‌تواند بین 5/1 تا 3 ماه باشد معمولا با انجام 4 تا 7 بار عمل لیزر بیمار به نتایج مطلوب می‌رسد.

هزینه‌ لیزر درمانی در ایران

دکتر احسانی گران بودن هزینه نگهداری و شارز دستگاه‌های لیزر را از مهمترین معضلات درمان لیزر موهای زاید عنوان و تصریح کرد: برای حل این معضل باید در قانع کردن بیمه‌های درمانی برای پرداخت هزینه‌های این درمان تلاش کرد. زیرا که پرمویی صورت، گردن و سینه در زنان صرفا بیماری محسوب می‌شود و جزو درمانهای زیبایی نیست.
با توجه به این که موهای ناخواسته در صورت و بدن یکی از مشکلات مردان و زنان است، علی‌رغم این که امروزه روش‌های متعددی از قبیل مومها، الکترولیز، تیغ و کرمهای موبر برای از بین بردن موهای زاید استفاده می‌شوند ولی با توجه به این که این روشها موقتی و همراه با اتلاف وقت است باید در گسترش تکنولوزی لیزر که می‌تواند پاسخی دائمی و راضی‌کننده به افرادی است که از داشتن موهای ناخواسته رنج می‌برند کوشید و این امر در صورتی محقق می‌شود که هزینه درمان با لیزر کاهش یابد و از سوء استفاده‌های درمانی جلوگیری شود.





2731
اینو یکی توی کلوپ خصوصی مامانهای دی 89 گفته
سمیه:
سلام
خوبید مامانا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساناز جون من تقریبآ مبالغ زیادی رو برای لیزر موهای صورتم هزینه کردم...........هم کلینیک لیزر به سیما و هم یه کلینیک توی ونک مال دکتر سیاتیری بود...........بهتر شد ولی خوب نشد.................بستگی به صورت داره ..بعضی ها هم در سه جلسه نتیجه می گرفتن................
2738
من شنیدم بیمارستان تخصصی پوست رازی واقع در میدان وحدت اسلامی همه عالیه . هم با تعرفه های دولتی. ولی می دونید که با این شرایط باید 5 صبح بری تو نوبت و تا ظهرم علاف باشی. من چند تا دوست بیکار داشتم خیلی ارزون لیزر کردن خالاشونو برداشتن. میلادم که با دفترچه تامین اجتماعی کاملا رایگانه! منتها علافیه دیگه. من که بچه کوچک دارم شاغلم دانشجو ام هیچ وقت واسه مطبم وقت نکردم چه برسه این کلینیک ها! کلینیک های خصوصی تو توانیر خیلی زیادن. اکثرا فوق تخصصن دکتر محسنی شنیدم خوبه.
سلام. بچه ها من فردا دارم میرم بیمارستان رازی واسه لیزر زیر بغل و یه جای دیگه ...
نمیدونم قیمتش چه طوره، فقط میدونم هر شاتش هزار تومنه( شات درسته؟؟) حالا فردا دقیقشو میگم اگه بخواید

فقط یه چیزی... کسی میدونه میشه همه ی اون جا رو لیزر کرد یا نه؟ یعنی ناجور نیست اگه بخویم این کارو بکنیم دکتره نمیگه نکن و بخنده بهمون؟... ( من شوهرم خیلی بدش میاد آخه)

بعد اینکه شات رازی 1یه دایره س با قطر 1.8 سانتیمتر

کسی میدونه لیزر دقیقا چه طوری محاسبه میشه؟ یعنی همه ی پوستو میزنن؟ آخه من شنیدم یه جاهای خاصی رو میزنن نه همه ی سطحشو ...

امیدوارم این تاپیک رو فراموش نکرده باشید و بجوابید ...

ممنون!
سلام خانوما.
میشه لطف کنین بگین لیزر اون ناحیه چند جلسه لازم داره؟
و چقدر هزینش میشه؟
به سلامتی اون رفیقی که مجازیه اما یه جوری واست سنگ صبوره که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاش نمیرسن!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز