2737
2739
عنوان

هفت مشکل عمده زندگی زناشویی

1663 بازدید | 7 پست

این نتایج حاصل بررسی هزاران نامه و ایمیل و بررسی در سایر سایت‌ها و مقالات مختلف جهانی است که به صورت 7 مشکل عمده زندگی زناشویی مطرح‌ می‌شود.

مایه تاسف است که این هفت مشکل عمده باعث بروز بسیاری اختلافات زناشویی بوده است.

1.مسائل مالى :

بحران مالى و عدم تامین معاش و نیاز‌هاى روحی و جسمى دلیل بسیارى از بحران‌هاى خانوادگى در دنیاست.

2.انحرافات جنسى:

تماشاى فیلم‌هاى مستهجن و عکس‌هاى مبتذل نگرش نسبت به رابطه جنسى را از آن حالت روحى خارج وبه امرى صرفا غریزى بدل مى کند و به مرور زمان عشق که دست مایه روحى این امر خدادادى است از بین مى رود و آن هنگام است مشکلات شروع مى شود.

3.عدم رضایت از روابط جنسی:

اگر چه بسیاری از مردم معتقدند که رابطه جنسى در یک ازدواج خیلی نمی تواند مشکل ساز باشد ولی تحقیقات در دادگاه‌هاى خانواده و نامه‌هاو ایمیل‌ها نشان داده که عدم رضایت از رابطه جنسی به مثابه یک غده چرکین روزى سر باز مى کند و مشکل ساز مى شود.

4.خیانت:

وقتى شریکی خیانت میکند پنهان کاری‌ها شروع‌ می‌شود و این آغاز بحران است . تمام تقصیر را به گردن فرد خیانت کار انداختن هم از این بحران نمی کاهد.

5.کار‌های روزمره :

ما این را بارها گفته ایم باز هم‌ می‌گوییم خانم‌هاى عزیز از همسرتان نخواهید که پا به پاى شما در امور روزمره خانه همراه باشد. بیاد داشته باشید بعضی از امور صرفا زنانه است و برای آنها اهمیتى ندارد .البته نه همه زوج ها ؛ برای آندسته که بخاطر این قضیه دچار بحران شده اند.

6.جاسوسى کردن :

زمانى که شریکی نگران مخفى کاری‌های طرف مقابلش شود و شروع به تجسس در امور او کند ، این آغاز یک بحران عظیم در آن خانواده خواهد بود. آنجاست که عشق از آن رابطه رخت برمی بندد.

7.روابط با خانواده خود:

این مساله که بعد از ازدواج تا چه حد با خانواده خود ارتباط داشته باشیم و چه مرز بندی‌هاى باید رعایت شود در تمام دنیا برای زرجین مساله ساز است. در کنار این 7 مساله که در این جا به عنوان مسائل اصلى قرار دارد مسائلى چون اعتیاد و انتخاب اشتباه و مشکلات شخصیتی در تمام دنیا شالوده خانواده‌ها را از هم‌ می‌پاشد.
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت/من اگر نیک و اگر بد تو برو خود را باش هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

خواهش می کنم
مورد 1-مشکلات مالی که البته خیلی زیاد شده به خصوص با گرونی ها و درآمدهای کم
شماره 2 هم زیاد شده مشکلاتی را بین زوجین به وجود میاره البته اینو نمیشه بهش گیر داد چون یه مشکلی هست که از مجردی به خصوص در مردا زیاد میشه و مسائلی را به وجود میاره
5و 6و 7 هم زیاد شده
چیزی که مورد 1 را از بقیه جدا میکنه اینه که موارد دیگه را با صحبت و توافق یا با رفتن پیش مشاوره میشه تخفیف داد و یا از بین برد اما مسائل مالی شاید هیچوقت حل نشه


لیندا هستم این کلوپ من هست اگر خواستید میتونید مطالبش را بخونید من جدیدا فرصت نمیکنم مطلب بگذارم ولی همه تلاشم را میکنم تا بهترین مطالب را در این زمینه جمع آوری کنم

http://www.ninisite.com/clubs/detail_old.asp?clubID=9111
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت/من اگر نیک و اگر بد تو برو خود را باش هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
2731

یکی از مهم ترین مسائلی که بعد، مهارت در است. زن و شوهر بعد از ازدواج خواهان همسری صادق و راستگو حتی در زمینه ی مسائل بسیار پیش پا افتاده و کم اهمیت هستند. با وجود اینکه ما متعهد به صداقت و راستگویی با همسر خود هستیم اما در عمل نمی توانیم یک خود در برقرار کنیم که این موضوع باعث بدتر شدن بعد از ازدواج و حتی منجر به تصمیم به طلاق از طرف همسر  شما می شود.

اما چگونه باید با مشکل خود   مقابله کنیم؟ در اینجا به ۸ مرحله ی کوتاه و مختصر در مورد شیوه با همسر اشاره می کنیم:
http://moshaverebama.com/بهبود-روابط-زن-و-شوهر/

   
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687