2733
2739
چطور خط چشم مایع بکشیم




احتمالا بیشتر شما تصور می کنید که استفاده از خط چشم مایع بسیار سخت است ولی در واقع یکی از چیزهایی است که با تمرین می توان به راحتی آن را انجام داد. البته خط چشم مایع از مدل های مداد و ژل به خاطر مایع بودن سخت تر است.

در زیر چند ترفند را به شما پیشنهاد داده ایم که بهتر و ساده تر بتوانید از خط چشم مایع استفاده کنید:

• اگر می خواهید سایه چشم بزنید، باید پیش از زدن خط چشم سایه بزنید.

• تا زمانی که کمی مهارت پیدا کنید، ممکن است بخواهید در حین زدن خط چشم کمی گوشه چشم خود را بکشید. ولی پیشنهاد می کنیم که این عادت را در دراز مدت پیدا نکنید، چرا که می تواند منجر به چین وچروک ناخواسته شود.

• به جای شروع کردن از گوشه داخلی چشم، از وسط چشم شروع کرده و در حالی که به سر قلم فشار بیشتری می دهید، آن را در طول خط مژه به سمت گوشه خارجی چشم هدایت کنید. سپس می توانید برگردید و آن قسمتی که باقی مانده را بکشید.

• چشمان خود را نبندید! می توانید نیمه باز نگه دارید ولی در صورت امکان چشمانتان باز باشد. تا جایی که می توانید سعی کنید آرام و ریلکس باشید.اگر چشمی که می خواهید خط بکشید را ناآرام و در فشار نگه دارید خط شما صاف و تمیز از آب درنمی آید.

• از یک تکیه گاه استفاده کنید. می توانید آرنج دستی که با آن خط می کشید را روی یک سطح صاف نظیر میز تکیه داده و سپس خط را بکشید. با این کار دستتان ثابت می ماند و زمانی که مهارت بیشتری کسب کردید دیگر نیازی نخواهد بود که از ترفند تکیه دادن استفاده کنید.

• پیشنهاد نمی کنیم که برای خط مژه پایین پلک نیز از خط چشم مایع استفاده کنید، اغلب نتیجه خوبی به دست نمی آید و علاوه براین چشم ها را کوچکتر نشان می دهد.
• خط چشم مایع باید یک خط تیز و یک دست باشد ، بنابراین نباید آن را ترکیب کنید.
• پس از کشیدن خط، چشم هایتان را به مدت 10 ثانیه یا بیشتر نیمه باز نگه دارید تا خشک شود.
• نکته دیگر آن است که بهتر است دسته خط چشم را بیشتر نزدیک به قلم آن نگاه دارید تا کنترل شما بیشتر شود.

یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
بهترین رنگ های سایه برای چشم قهوه ای چیست؟



اگر جزو افرادی هستید که چشمان قهوه ای دارید و انتخاب رنگ سایه و تنوع آن برایتان مشکل است با ما همراه باشید تا بهترین و مناسب ترین رنگ های سایه را به شما معرفی کنیم .


بنفش :
رنگی که شهرت جهانی پیدا کرده است و بسیار مورد استفاده می باشد ، این رنگ به صورت ترکیبی از بنفش روشن و تیره نیز استفاده می شود و در گوشه ی داخلی چشم نمای بیشتری خواآپلود عکس
هد داشت.


آبی :
رنگی شگفت انگیز و سلطنتی می باشد که باعث آرامش اعصاب نیز می شود ، ترکیب رنگ ابی تیره و روشن را می توان در گوشه های داخلی چشم استفاده کرد.


آپلود عکس




زرد و نارنجی :
رنگی که بسیار مناسب چشمان فندقی رنگ می باشد و استفاده از این دورنگ یا ترکیب آن ها رنگ طلایی را می سازد و بهتر است رنگ زرد در گوشه ی درونی و رنگ نارنجی در گوشه ی بیرونی چشم استفاده شود.
آپلود عکس
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
۱۰ نکته آرایشی برای جوان تر شدن




۱ – با یک کرم‌پودر نرم شروع کنید

بیش از اندازه کرم‌پودر و کانسیلر روی صورتتان نمالید. آرایش سنگین، با فرو رفتن در چین و چروک‌های صورت، آنها را شدیدتر و عمیق‌تر نشان می‌دهد.

یادتان باشد آرایش چین و چروک‌ها را نمی‌پوشاند. بهتر است اول از یک پرایمر استفاده کنید و بعد روی آن یک لایه نازک کرم‌پودر نرم و سبک بمالید. سعی نکنید چیزی را بپوشانید. اگر به صورتتان به طور کل نگاه کنید، چین و چروک‌ها پوشیده نشده‌اند. اما اگر آرایشتان را زیبا و مناسب سنتان انجام دهید، عالی به نظر خواهید رسید.



2 – هر روز آرایش ملایم کنید

کمی آرایش که با مهارت انجام شده باشد، راهی عالی برای زیباتر کردن ظاهرتان و بهتر کردن روحیه‌تان است. آرایش تاثیری شفاف‌کننده و درخشان‌کننده روی صورت دارد. اگر نمی‌خواهید آرایشتان زیاد باشد، فقط کمی ریمل و فر کردن مژه‌هایتان هم کافی است.



3 – با چشم‌هایتان بازی کنید

آرایش را با تمرکز روی چشم‌هایتان شروع کنید. ابتدا کمی پرایمر سایه چشم برای نرم کردن پلک استفاده کنید. سپس با یک مداد چشم قهوه‌ای یا سیاه خط چشمتان را بکشید. برای بالای پلک‌ها می‌توانید از سایه‌چشم‌های خنثی استفاده کنید–مثل قهوه‌ای تیره یا خاکستری. آخرین مرحله استفاده از فرمژه و سپس ریمل سیاه است.این آرایش باعث بزرگ‌تر و براق‌تر دیده شدن چشم‌ها می‌شود.



4 – پوشاندن تیرگی زیر چشم

پنهان کردن تیرگی زیر چشم کار سختی است اما می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی صورتتان است، آن را به حداقل برسانید.



5 – پوشاندن پُف زیر چشم

هیچوقت برای پوشاندن پُف زیر چشم از کانسیلر خیلی روشن استفاده نکنید – اینکار فقط این پُف کردگی را بیشتر نشان می‌دهد. این اشتباهی است که خیلی از خانم‌ها مرتکب می‌شوند. اگر با پُف زیر چشمتان مشکل دارید، سعی کنید یک کانسیلر سنگین‌تر و کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان استفاده کنید.



6 – نقص‌ها را به حداقل برسانید

می‌توانید از کانسیلر روشن‌ترتان برای پنهان کردن لکه‌ها، کک‌ومک و سایر نقص‌های صورت استفاده کنید. برای صاف‌تر دیده شدن پوستتان، بعد از استفاده از کانسیلر از مرطوب‌کننده استفاده کنید. با استفاده از برس کانسیلر، مرطوب‌کننده را هم خوب روی پوستتان پخش کنید.



7 – درخشش برنزگونه اضافه کنید

اگر احساس رنگ‌پریدگی دارید، با برس کمی رُژگونه برنز به صورتتان بزنید. برس را روی استخوان گونه و بعد روی خط موها در بالای پیشانی بمالید. همچنین می‌توانید از آن روی پایین چانه، پایین گوشه‌های بینی و روی نوک آن هم کمی استفاده کنید.



8 – با رُژگونه، گونه‌هایتان را برجسته کنید

وقتی می‌خواهید رُژگونه بزنید، به خاطر داشته باشید که گونه‌های شما به مرور زمان و با بالا رفتن سن کمی پایین می‌افتند. استفاده از رژگونه بالای محل طبیعی گونه‌هایتان، ظاهری دلقک‌شکل به شما خواهد داد که سنتان را از آن چیزی که هست هم بالاتر نشان می‌دهد زیرا مشخص می‌کند که گونه‌هایتان دچار افتادگی شده است.

برای پیدا کردن محل اصلی استخوان گونه، به گونه‌هایتان دست بزنید تا استخوان آن را حس کنید.



9 – به لب‌هایتان برق‌لب بزنید

یک چیزی که خانم‌های مسن در مسئله آرایش باید جداً از آن دوری کنند رُژلب سنگین و تیره است، مخصوصاً رنگ قهوه‌ای و قرمز تیره. این رنگ‌ها باعث پیرتر دیده شدن شما می‌شوند.

برای پر کردن شکنندگی روی لب‌ها از برق‌لب استفاده کنید. برق لب، لب‌های شما را برجسته‌تر هم نشان خواهد داد. سپس با یک مداد خط‌لب روشن، فرم و شکل زیباتری هم به لب‌هایتان ببخشید.



۱۰ – پهن کردن ابروها

اگر طی سال‌ها ابروهایتان باریک‌تر و کم‌پشت‌تر شده‌اند، می‌توانید با استفاده از مداد ابرو که دقیقاً همرنگ ابروهایتان است، آن‌ها را پُرتر نشان دهید. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی در آنها، سایه‌ ابرو هم وسیله مناسبی است.
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
2738
چند نکته ی آرایشی برای خانومهایی که عینک می زنند (این مشکل خودم هم هستش)


۱. آرایش غلیظ چشم‌ها

عینک، قسمت زیادی از چشم‌هایتان را می‌پوشاند و باید مطمئن شوید چشم‌هایتان از درون شیشه عینک کاملاً به چشم می‌آیند. از ریمل استفاده کنید، بر خلاف تصور عموم مردم، ریمل اصلاً به عینکتان نمی‌چسبد. با توجه به قاب عینکتان، خط چشم نازک یا ضخیم بکشید.

۲. آرایش ملایم پلک‌ها

از آنجایی که عینک تقریباً تمام پلک‌هایتان را می‌پوشاند، واقعاً نیازی نیست از سایه چشم استفاده کنید. اگر اصرار دارید که حتماً پلک‌هایتان را هم آرایش کنید، از یک رنگ خنثی استفاده کنید که خیلی تابلو نباشد. چون چشم‌هایتان را آرایش زیادی می‌کنید، همین میزان برای پلک‌هایتان کافی است.

۳. توجه را از عینکتان دور کنید

اگر خیلی از عینک زدن خوشتان نمی‌اید یا احساس می‌کنید عینک به صورتتان نمی‌آید، بهتر است توجه دیگران را از چشم‌هایتان به قسمت دیگری متوجه کنید. می‌توانید لب‌هایتان را رژ قرمز تند بزنید. صورتی، قرمز و بنفش رنگ‌هایی هستند که توجه همگان خیلی سریع به آن‌ها جلب می‌شود.

۴. رژ گونه بزنید

در قسمتی که قاب عینک به صورتتان می‌رسد، کمی رژ گونه بزنید. یک ظاهر طبیعی ایجاد کنید، به طوری که پوستتان گونه‌تان درخشنده شود.

۵. مژه‌هایتان را خوب حالت بدهید

چند مرتبه مژه‌هایتان را فر دهید تا حالت فر به خود بگیرند. با اینکار زمانی که عینک می‌زنید مژه‌هایتان خیلی زیبا‌تر جلوه خواهند کرد. اگر مژه‌های نازکی یا کم پشتی دارید، از مداد مژه همرنگ موهایتان استفاده کرده و مژه‌هایتان را پرتر نشان دهید.

۶. در آرایش زیاده روی نکنید

قطعاً نمی‌خواهید به یکباره ظاهرتان را متحول کنید، مخصوصاً زمانی که از قاب عینک رنگی استفاده می‌کنید. باید آرایشتان با رنگ قاب عینکتان هماهنگ باشد. آرایش ساده، زیبا و هماهنگ همان چیزی است که می‌خواهید.


به هیچ وجه عینکتان را کنار نگذارید و سراغ لنز نروید. عینک زدن خیلی شیک است و با آرایش صحیح شما را خیلی زیبا و جذاب می‌کند.
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
رایش چشم



آرایش چشمهای گود:
در این نوع چشم تکیه دراستفاده از رنگهای کمرنگ میباشد. زیرا باعث ایجاد جلوه بیشتر چشمها میگردد. برای آرایش این نوع چشم میبایست سایه را از گوشه های داخلی چشم تا کمی خارج از گوشه های خارجی آن به کار گرفت
و مقدار کمی از یک سایه تیره تر نیز به چینهای اطراف چشمها زده و آنها را یکدست نمود.
آرایش چشمهای با فاصله :
در این نوع چشم میباست از سایه در گوشه های داخلی و تا وسط پلک جهت نزدیکتر نمودن چشمها به هم استفاده نمود .از یک سایه کمرنگ تر در قسمت میانه پلک به سمت خارج آن استفاده نمود و در قسمت وسط پلک آنرا بخوبی یکدست نمایید.
آرایش چشمهای نزدیک به هم:
برای دورتر نشان دادن چشمها میتوان از یک نقطه کوچک از کرم کانسیلر نامرئی در گوشه داخلی هر دو چشم استفاده کرد . از یک خط چشم کمرنگ و نازک در لبه بالایی پلکها و نزدیک مژه ها که به سمت خارج ضخیم میگردند , باید استفاده نمود. برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلک از یک سایه کمرنگ استفاده نمود و مقدار کمی از نوع تیره تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلک به کار برده و به خوبی در بخش میانی آنها را یکدست نمایید .
روشهای آرایش چشم:
استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم جلوه شدن چشمها میگردد و این رمانی تشدید میگردد که رنگ صورت سفید یا روشن باشد .
اگر میخواهید که چشمهایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید که در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده نمایید . استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد . از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید. با استفاده ازیک ریمل مناسب سعی نمایید که مژه ها را پرپشت و فردار نمایید . برای این کار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند کننده مژه استفاده نمایید . هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلکهای پایینی استفاده نکنید , این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشمها میگردد
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
ریمل گیاهی



▪ نصف یک قاشق غذاخوری موم
▪ نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون
▪ یک قاشق غذاخوری مغز قلم گوسفند
● طرز تهیه
موم را با حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش ذوب کنید. مغز قلم را به آن افزوده و ترکیب را هم بزنید. در حال هم زدن ترکیب روغن زیتون را قطره قطره به محتوای درون ظرف اضافه کنید.
ریمل را پس از سرد شدن در یکی از ظروف مخصوص نگهداری ریمل بریزید

یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
آرایش چشم های پف کرده




یک قاشق غذاخوری را زیر اب سرد گرفته و انرابرای ۶۰ ثانیه روی پف کردگی چشم قرار دهید

کرمهای روی پوف کردهگی استفاده کنید که دارای نشاسته و روغن جگر کوسه باشند متخصصین پوست سالهاست بر این عقیده هستند که این مواد ورم پوست یا قسمت چشم را از بین میبرد.

- راه دیگر حلقه حلقه کردن خیار و روی چشمها بصورت کمپرس گذاشتن است

- چای سیاه کیسه ای را در اب سرد خیس نموده و برا ۱۰ دقیقه روی چشمها بگذارید و به ارامی از سمت داخل به بیرون چشمها فشار ارامی بدهید.

- از خوردن هر چیزی که دارای نمک باشد خوداری کنید چرا که باعث نگهداری مایعات اضافی جمع شده در ناحیه چشمها خواهد شد.

- در موقع خواب سر را بالا تر از بدن نگهدارید که باعث اضافه جمع شدن بیشتر مایعات زیر چشم نشود.
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
ماسک زیبایی برای چشم


یک قاشق غذاخوری روغن زیتون تصفیه نشده به همراه 2گرم نمکسفره. این دو را باهم مخلوط کرده سپس

با دقت کامل یه زیر چشم بکشید وبسیارمواظب باشید که از آن داخل چشم نشود.بعد از حدود 45 دقیقه انرا با آب

وصابون به آرامی بشویید. از این محلول به مدت یک هفته وبه فاصله یکروز در میان استفاده نمایید.
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
طرز کشیدن خط چشم



موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک و بدون چربی باشد. پلک چشم را با یک یا دو انگشت نگه میداریم و خط باریکی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم و تا حد امکان نزدیک به چشم میکشیم. سپس از دو سوم خط ، آن را کمی به طرف بالا میکشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریکی از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به طرف خارج میرویم. دو خط در گوشه چشم نباید به هم بچسبند. یک فاصله کوچک بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان میدهد.
خط چشم : خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم کشیده می شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی، همان خط چشم باریک بالای چشم کافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بکشید.

خانمهاییکه میخواهند آرایش روزشان کمی بیشتر جلوه کند، در گوشه خارجی، خط چشم را به طرف بالا و بیرون و کمی پهنتر از گوشه داخلی چشم میکشند. برای آرایش شب خط چشم را از گوشه داخلی شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجی چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسیار باریک تمام میکنیم.
خط دیگری زیر چشم میکشیم و بین دو خط در گوشه خارجی چشم فاصله میگذاریم که چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد. چشمهای بادامی را معمولا با خط بسیار پهن در گوشه خارجی چشم در بالا و خط دیگری در پایین که دو گوشه به هم چسبیده باشند میتوانیم گرد نشان دهیم و با سایه ، گوشه چشم را بالاتر میبریم که بسیار زیبا و جذاب جلوه کند
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
معجونی برای خنک کردن پوست خصوصا در فصل تابستان و بعد از بند انداختن صورت
یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.
یادش بخیر معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره! ...شاید میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره********
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز