2733
2734
سلام

مامان هایی که عروسک اصل 9 کاره baby born اصل رو می خوان می تونن با خیال راحت از دنیای کودکان ( اولین فروشگاه اسباب بازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی ایران ) خرید کنن . قیمت با احتساب هزینه پست 75000 تومان هست .. ( امروز دوم آبان 92 )

http://dktoy.com/

یا

http://www.dktoys.ir/

شاد باشید.
گذشتن از سختی های پیش رو سخت از آنچه پشت سر گذاشته ایم تخواهد بود !!
در پاسخ سوال دوستان :


بی بی برم اصل زاف ساخت چین و از واردات وارد کننده های معتبر بازار هست . قیمت عمده زاف اصل حدود 50 تومان و تک فروشی اون حدود 65 تومان هست و با ارسال به تمام نقاط ایران حدود 75 در می اید .. دیدن قیمت های جز این نشانه این هست که درباره کالاهای دیگر صحبت می کنیم .. وگرنه هر کالایی یک قیمت تمام شده دارد و سود فروشنده و هزینه های توزیع هم سر جای خود پایدار ... من به شخصه با فروش بی بی برن مارسل که 30 تومان در میاد ولی مثلا 50 تومان به دست مصرف کننده می رسه ولی کیفیت زاف را ندارد و 9 کار را انجام نمی دهد مخالفم و همیشه در مغازه و سایت اسباب بازی فروشی خودم هم زاف را ارائه دادم و مشتری ها هم راضی هستند .

پس تا بار زاف 9 کاره رو به قیمت 65 تومان که با هزینه پست می شود 75 تومان موجود دارم ... خرید خود را انجام دهید :


http://dktoy.com/

یا

http://www.dktoys.ir/

شاد باشید.
سعید
01312234544 ( برا ی پاسخ گویی به سوالات شما )
گذشتن از سختی های پیش رو سخت از آنچه پشت سر گذاشته ایم تخواهد بود !!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687