2733
2734
یکی از دوستام اندومتریوز گرید 3 داشت که تقریبا شدید بود. سال 90 پیش شروین عمل کرده بود. جلوگیری نمیکرد ولی باردار هم نمیشد. اردیبهشت عمل میکرو انجام داد ولی باز هم باردار نشد. تا اینکه این ماه به لطف خدا طبیعی باردار شد و الان هفته 6 هست. میخواستم بهتون بگم ناراحت نباشید و غصه نخورید. هرچی خدا بخواد همون میشه.
امیدوارم تونسته باشم خیلیهاتون رو واسه بارداری امیدوارتر کرده باشم.
خداوندا!آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی عطا فرما تا تغییر دهم آنچه را میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
زهره زایمان هم کردی؟
خداوندا!آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی عطا فرما تا تغییر دهم آنچه را میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم.
منم قرار بود پیش دکتر شروین عمل کنم ولی خدا رو شکر با بارداری مشکل چسبندگیم برطرف شد.
هرچند الان در حال پیشرفته...
زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد زیبایی تنش را نشان نمی دهد. دکتر شریعتی
ساناز جان منظورت از طب سنتی چیه من اندو چسبندگی شدید و کیست داشتم و الان عمل لاپرا کردم و فعلا تا چند وقت امپول میزنم که اینا برنگرده اما میخوام بدنم چه مواد گیاهی رو پیشنهاد میکنی واسه این که اینا برنگرده من که تو سایتی که گفتی رفتم چیزی سر در نیاوردم
خدایا خیلی مهربونی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز