2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزان من امروز قرعه کشی هست و 15 روز بعد بهتون اس ام اس میدن که اسمتون در اومده یا نه
خدایا برسان آن صالحی را که وعده کرده ای و به ظهور مبارکش شاد فرما دل شریفش را ((السلام علیک یا ابا الصالح المهدی ادرکنی)))


اعلام نتایج قرعه کشی سفر عمره مفرده سال 1387


به اطلاع عمره گزاران گرامی می رساند، نتایج موجود در این سایت صرفاً مربوط به ثبت نام کنندگان عمره مفرده درسال 1387 می باشد.

لازم بذکر است به محض انجام قرعه کشی ثبت نام های سال 1390، اطلاع رسانی اولویت های مربوطه از طریق این سایت انجام خواهد شد.

نکات مرتبط با قرعه کشى عمره مفرده:
قرعه کشى براساس شماره گروه ها انجام شده است, لذا انتخاب شدن یک نفر از یک گروه به معنى انتخاب شدن تمام اعضاى آن گروه مى باشد.
زمان اعزام اولویت ها و سایر اقدامات لازم توسط سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

ادامه
ممنون ساره جون خودشون بهتون اس ام اس میدن تو سایت هیچی در مورد کسانی که سال 90 اسم نوشتن موجود نیست پس فقط منظتر اس ام اس باشید
خدایا برسان آن صالحی را که وعده کرده ای و به ظهور مبارکش شاد فرما دل شریفش را ((السلام علیک یا ابا الصالح المهدی ادرکنی)))
چهارشنبه 28 دی ماه قرعه کشی دور جدید پیش ثبت نام عمره



رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با هماهنگی های انجام شده بین دو بانک ثبت نام کننده زمان قرعه کشی بین افراد ثبت نام کننده در دور جدید را چهارشنبه 28 دیماه اعلام نمود.



شایان ذکر است طبق اطلاعیه های رسمی اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت قرعه کشی فقط برای سه سال ظرفیت اعزام انجام خواهد شد و اعزام انتخاب شدگان در این مرحله از سال 1393 خواهد بود.


2801
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز