2726
عنوان

چندتا کمد لباس تو خونه دارید ؟؟کمدتون حد الانفجاره از لباس یا نه؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 400703 بازدید | 2459 پست
منم این جوری بودم اما سعی کردم خودمو مدیریت کنم و خلاصه الان اوضاع یک کم بهتره و مهمترین کارم اینه که یکی دو ماه یک دفعه همه کمدم میریزم بیرون و مرتب میکنم و بعضی ها را میذارم که بدم بیرون اگه یک لباسی هم دوست داشته باشم نمیدم بعد سری بعد که مثلا ممکنه یک سال هم طول بکشه اگر دیدم اصلا این لباسو نپوشیدم صد در صد میدم بیرون . لباس های مجلسیم که چون خیلی نو هستند اما به خاطر حالا مد یا اینکه ازش خسته شدم میدم به کسایی که میخواند عروس بشند و نمی تونند خودشون برای جهیزیه بخرند در کل سعی میکنم کمدم اصلا پر پر نشه . راستش بچه ها من یک دوره فنگ شویی گدروندم و بعد از اون نگرشم نسبت به انباشتگی و حرکت انرژی تغییر کرد .
منم قبلا زیاد خرید میکردم ... و همیشه کمدام در حال ترکیدن بودن ... تا اینکه تو کلاس یوگا ( د وسه سال پیش ) ، این مورد رو یکی تو کلاس مطرح کرد و مربی مون گفت که این یه جور تخلیه ی روانیه و نشون دهنده ی یه مشکل درونیه ... بعضیا به خودشون افتخار میکنن که هی پشت سر هم لباس میخرن بدون اینکه بدونن دارن یه جور واکنش نسبت به یه مشکل روحی رو انجام میدن ...

این مشکل ممکنه یه نوع کمبود باشه ... ممکنه انباشتگی درونی باشه ... ممکنه هر چیزی باشه ... برای همه هم یکسان نیست دلیلش ...

بهمون یه سری حرکات یاد داد و گفت از این به بعد به خودتون دقت کنید که از کنار مغازه رد میشید آیا مثل قبلا چشمتون برق میزنه وقتی لباس و ... این چیزارو میبینید یا نه ؟

باورش سخته ... ولی من از وقتی میرم یوگا ... علاقم به چند چیز خیلی خیلی کم شده ... نرمال شده ...

موزیک خیلی زیاد گوش میدادم ... الان سکوت رو بیشتر دوست دارم ...

خریدم کم شده و به جا خرید میکنم و مثل قبلا چشام برق نمیزنه موقع دیدن پوشاک و کیف و کفش ... آرامشم ، تسلطم و ... کلا خیلی خوب شده همه چیز ...

کمدام دیگه نمیترکهههههههههههههههه :)) ... همه چیز مرتبه ...

کلا خیلی تغییر کردم .. نه من بلکه بچه های کلاس هم ... همینطورن ...

بهتره در وحله ی اول به فکر این باشیم که این عادت الکی خرید کردن زیاد رو از خودمون دور کنیم ... با هر چیزی که بلدیم و امکانش رو داریم ... و بعد کمدامون خودش جا باز میکنه :D

دوست داشتم این تجربمو انتقال بدم

امیدوارم استفاده کنید ...

بوووووووووووس
افسوس روزی خواهد آمد که بی دینی، نمادروشن فکری است!(دکتر علی شریعتی )

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

طبقه های بالا تی شرت و زیر پوش و شورت و کمربند شوهرم طبقه های پایین کفشاشو گذاشتم کلا همه وسایلای مربوط به خودش اینجاست.
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
2728
وای این کمد خارجی ها خیلی مرتب و خوبه فکر همه جا رو می کنن. دوستم یه ساله رفته استرالیا اونجا نشونم داد همه کمداشون این شکلیه. تازه میز توالت خریده بود طبقه اولش که جای لوازم آرایش به تکه های کوچکو 10 سانتی تقسیم شده بود برای لاک و روژ و غیره طبقه های پایینشم مستطیل های بزرگ بود که لباسهارو تا کنه بزاره توش . بچه ها تقسیم بندی خیلی توی نظم تاثیر داره دیدید وقتی کشوی میز توالت ما بهم میریزه کلش بهم ریختس ولی الگه تقسیم بندی داشته باشه دیگه فقط یه قسمتش بهم می ریزه. آدم خونه مال خودش باشه از این عکسا ایده بگیره درست کنه.
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
بچه ها برای داخل کشوی میز توالت هم این جاقاشقی ها خیلی خوبن می تونید از اونها بگیرید برای لوازم آرایش اینجوری همیشه مرتبه.
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
بچه ها من همیشه مشکل لباس چرکها رو داشتم دوست نداشتم توی حموم باشه هر دفعه میخواستیم حموم کنیم باید هی می ذاشتمش بیرون تا خیس نشه اصلا وقتی سبدشو می دیدم غصه ام می گرفت حالا یه چیز عالی براش خریدم مطمئنم شما هم خوشتون میاد و گذاشتم گوشه اتاق خوابم.
http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13262836353.jpg
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
با اجازه ماریا اینو از تاپیکش برداشتم.
http://www.houzz.com/photos/439183/Polytherm-Undershelf-Baskets-modern-cabinet-and-drawer-organizers-
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
بچه ها این همونی که گفتم برای میز توالت ولی فکر نکنم اینجا باشه با جا قاشقی هم میشه این کار رو کرد.
http://www.houzz.com/photos/417012/Cosmetic-Organizer-for-Bathroom-Vanitybathroom-storage-
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
2706
ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز