2752
2734
عنوان

ترس از دعوای زناشویی

224 بازدید | 8 پست

سلام

دوستان میشه به من کمک کنین.

من تازه ازدواج کردم و خداروشکر از همسرم هم راضی هستم. ولی چندباری که با هم بحثمون شد بعد از دعوا یه اضطراب شدیدی بهم وارد میشه. مثلا به این فکر میکنم که اگه با این بحث زندگیم تموم بشه باید چیکار کنم و چیزای از این دست.

در حالیکه اصلااا اینطور نیست و خیلی زود با شوهرم آشتی میکنیم. ولی من نمیدونم این چه استرسیه که همیشه گوشه دلم هست.

کمکم کنین بتونم مشکلمو حل کنم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

کم کم باشناخت بیشتر روی شوهرت میتونی به خودت مسلط بشی بعدم اختلاف عقیده و بگو مگو رو مدیریت کن با خونسردی و لبخند که اصلا شکل دعوا به خودش نگیره درواقع یه تعامل و یه شناخت بیشتره


پایان آدمیزاد از بی  خداییست نه از دست دادن معشوق  نه رفتن یار و نه تنهایی هیچکدام پایان ادمی نیست تنها بی خداییست  که انسان را تمام میکند.

مراقب باش که تو دعواها حرمت ها شکسته نشه. سر مسائل کوچیک دعوای بزرگ نکنید. جای خوابت رو هیچوقت جدا نکن. هر بار دعوا یا دلخوری پیش اومد، بعد از آشتی منطقی و بامحبت با هم صحبت کنید به همدیگه بگید از چی ناراحت شدین تو موقعیت مشابه چه انتظاری از هم دارید تا دفعه بعد سر همون قضیه با همدیگه دعوا نکنید.

تو دعوا هیچوقت نگو دوستت ندارم یا تو هیچ کاری برام نکردی و این حرفا.

اینا رو رعایت کن خیالت راحت باشه اتفاقی نمیفته

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مرواریدآبییی  |  17 ساعت پیش
توسط   77namnamak  |  18 ساعت پیش