2752
2734
کرفس رو من پای مرغ می ریزم و توی خورش کرفس و غذاهایی که بهش می گم خوراک و به قول بقیه یخچال پاک کنی (منظورم غذاهایی است که توش همه نوع سبزیجات می ریزم و آبدار درست می کنم و با نون می خوریم) برگهای ریزترش هم توی سالاد خرد می کنم.
اما کدو. با کدو زندگی می کنم. کدو رو بصورت خام یا اگر بخار پز داری یه کم بخار پز تا حدی که نیم پز بشه می تونی توی ماست یا سالاد بریزی. من اگر داشته باشم کمی شوید تازه هم خرد می کنم و با کدو توی ماست می ریزم. می تونی یه سرکه شیره درست کنی مثل سکنجبینه و بریزی روی کدوی آب پز می تونی فقط با یه کم سرکه بالزامیک خام یا آب پز شده اش رو کنار غذا بذاری. یا حتی کدو رو با گوجه فرنگی و تخم مرغ املت کنی. یا یه مقدار گوشت چرخ کرده رو با پیاز تفت بدی و بعد کدوی نگینی خرد شده رو با یه مقدار زیاد گوجه فرنگی بهش اضافه کنی و درش رو بذاری تا همه اش با آب گوجه خوب پخته بشه و بعد با پوره سیب زمینی یا نون نوش جان کنی.
من کلاً همیشه عجیب غریب آشپزی می کنم. چون اگر غذای متداول بپزم با غذای بقیه مقایسه می شه ولی غذای عجیب غریب رو با چیزی نمی شه مقایسه کرد
من با کرفس هم خورش درست میکنم هم سالاد.ساقه کرفس روخرد میکنم باسیب خرد شده وکلم خردشده با گردو وکشمش بعدشم کمی سس مایونز وماست رو مخلوط میکنم و به سالاد اضافه میکنم با نمک وفلفل.
با کدو هم خورش درست میکنم.گوشت وپیازو سرخ میکنم با رب گوجه کمی که پخت بهش گوجه سبزاضافه میکنم آخرای پختم کدوی سرخ شده.
کوکوی کدو:کدو رو درشت رنده کن با تخم مرغ زرشک کمی آرد نمک وفلفل و زعفرون هم بزن بعد توروغن سرخ کن.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها ممنون
این غذاهایی که گفتید همشون خوشمزه میشن؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه شوهرم میگه از کدو و کرفس استفاده کن اما در عین حال خوشمزه هم بشه...........من خودم زیاد علاقه ندارم اما میخوام واسه شوهری درست کنم.....................
2731
اره عزیزم خیلی خوشمزه ست اما این نظر منه که هم کدو رو دوست دارم هم کرفس
خدایا برسان آن صالحی را که وعده کرده ای و به ظهور مبارکش شاد فرما دل شریفش را ((السلام علیک یا ابا الصالح المهدی ادرکنی)))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687